نوشته شده توسط : farhad
 

شرکت Oncam، سازنده معروف دوربینهای مداربسته و تکنولوژی هوشمند مشاغل خبر از افزودن مدلهای Evolution 12 و Evolution 05 به خط تولید دوربینهای مداربسته جدیدش داد. در طراحی خلاقانه جدید، دوربین مداربسته سری Evolution با بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و امکانات بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. از مهمترین قابلیتهای این دوربینهای مداربسته می توان به مقاومت آنها در شستشو و باران شدید و مقاومت در برابر خوردگی در محیطهای خشن اشاره نمود.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

جدیدترین سری دوربینهای مداربسته Oncam از مجموعه ای از ویژگیهای برجسته برخوردارند که مثلا طراحی مطابق بالاترین میزان حفاظت در برابر آب و گرد وغبار یا استاندارد مقاومت IP69 و استاندارد IK10 نمونه ای از آنها محسوب می شود. برخورداری از استاندارد IP69 در این دوربین مداربسته 360 درجه باعث می شود بتواند در برابر فشار آبی با 1000 psi با دمای 80 درجه سانتیگراد دوام آورد و این یعنی در شرایط محیطی بسیار نامناسب و خورنده مثل کارخانجات مواد غذایی، صنعتی، شیمیایی، کارواشها، فرودگاهها و بنادر بخوبی مقاومت خواهد کرد.

برای مقاومت در برابر خوردگی، بدنه این دوربین مداربسته از جنس فولاد ضد زنگ 316 با پرداخت سطحی الکترومگنتیک ساخته شده است. این جنس فلز برای استفاده در محیطهای خشن و شور مثل محیط ساحلی و دریایی بسیار مناسب بوده و دچار زنگ زدگی و خورندگی نخواهد شد.

جنس بدنه هر دو سری دوربین مداربسته 5 و 12 مگاپیکسلی جدید شرکت Oncam از همین نوع خواهد بود که البته نمای ظاهری شیکی و قدرتمندانه ای هم به محصول می بخشد.

در نمایشگاه امنیت و حفاظت آسیا 2016 در سنگاپور، دوربین مداربسته Evolution 12 استیل شرکت Oncam برنده جایزه طلای خلاقیت در تکنولوژی امنیتی Merlion در بخش دوربینهای مداربسته شد.

بخاطر سازگاری با پروفایل S از ONVIF، این دوربینهای مداربسته در همه قابلیتها مثل تصاویر پانورامیک 360 درجه بخوبی با بسیاری از دستگاههای NVR و VMS سازگار هستند.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

hikvision

 

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   دوربین مداربسته تی وی تی    هایک ویژن

ضمن اینکه همانطور که در تصاویر واضح است در هر دو مدل 5 و 12 مگاپیکسلی از یک سنسور Exmor R CMOS استفاده شده است. در تصویر زیر نمومه ای از تصاویر این دوربین مداربسته با حالات مختلف را می بینید.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

در مدل Evolution 12 رزولوشن Ultra-HD معادل 3200*3000 پیکسل، 9.6 مگاپیکسل به نمای بسیار شفاف 360 درجه اختصاص دارد. در مدل Evolution 5 هم رزولوشنی معادل 2144*1944 نمای 360 درجه را در اختیار بیننده قرار می دهد. تمام رزولوشن به یک نما تعلق ندارد و حداکثر 4 جریان تصویری همزمان از تمام قابلیت سنسور بهره می برند.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

در تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز این دوربین مداربسته می توان بجای استفاده از آداپتور 12 ولت دوربینهای مداربسته با 1 آمپر، از PoE استفاده نمود.

قابلیت نصب سقفی، دیواری و بر روی میز یا سطح افقی به بالا وجود خواهد داشت و می تواند محیط پوشیده ای با سقفی به ارتفاع حداقل 2 متر را بخوبی زیر نظر داشت.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

برای کار با دوربین مداربسته Oncam بصورت ریموت می توانید براحتی با استفاده از نرم افزار این شرکت بر روی سیستم عامل ios بخوبی با دوربین مداربسته 360 درجه ارتباط برقرار نموده و همه قابلیتهای دوربین مداربسته پانورامیک Oncam را کنترل نمایید.

     تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

   پکیج دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad
 

شرکت Surveon دستگاه NVR جدیدی را با پلتفرم Client/Server و با سیستم عامل لینوکس وارد بازار کرده است که قادر است با سیستم ذخیره سازی RAID یا بصورت SAS از حداکثر 240 هارددیسک با حجم 448 ترابایت برای ذخیره سازی استفاده نماید. بر روی این NVR جدید که درواقع سروری بر اساس پلتفرم Xenon می باشد می توان از 64 کانال 5 مگاپیکسلی دوربین مداربسته تصاویر را دریافت و با استفاده از سیستم ذخیره سازی RAID بر روی شاخه های 12 یا 16 هارددیسکی با قابلیت HOT SWAP داده ها را ذخیره نمود.

بر روی NVR جدید شرکت Surveon از RAID به مدلهای 1، 5، 6، 10، 30، 50 و 60 پشتیبانی می شود و بر روی 64 کانال برای دوربینهای مداربسته با رزولوشن 1080P می تواند از 48 تا 448 ترابایت حافظه را مدیریت نماید. سی پی یو NVR2104 از پلتفرم Xenon شرکت اینتل و از خانواده 4 هسته ایها انتخاب شده است. فرکانس کاری سی پی یو معادل 3.2 گیگاهرتز می باشد و از رم 4 گیگابایتی با فرکانس 1333 (DDR lll) در این NVR استفاده شده است. 

NVR2104 شرکت Surveon

NVR2104 رکوردری ایده آل برای مدیریت جداگانه سایتهای تصویری است که براحتی می تواند در ارتباط با سرورهای دیگر تصاویری را نیز بصورت شبکه از آنها دریافت نماید. ضمن اینکه ساختار ذخیره سازی سروری آن هم می تواند برای پروژه های مهمی مثل بانکها یا شرکتهای بزرگ و پراکنده مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم آزاد ذخیره سازی این NVR قادر است علاوه بر ضبط تصاویر از کانالهای دوربین مداربسته، بصورت جداگانه همزمان به ضبط تصاویر و اطلاعات گرفته شده از سرورهای دیگر بپردازد و این قابلیت می تواند در کنار RAID و بر اساس حافظه های iSCSI و SAS بصورت Local صورت پذیرد.

ضمن اینکه در درون سیستم RAID, کنترلری برای پشتیبانگیری مداوم داده ها بصورت جداگانه قرار دارد تا داده های اصلی در صورت پاک شدن، لطمه ای به پایگاه تصویری وارد نشده باشد. NVR2104 بهمراه سیستم مانیتورینگ حافظه با نرم افزار مدیریت SANwatch به کاربران امکانات خوبی مثل مدیریت آسان و مانیتور میزان و وضعیت حافظه یا ضبط تصاویر را ارائه می دهد.

NVR2104 شرکت Surveon

این NVR ها در سه اندازه 1، 2 و 3 یونیتی (1U,2U,3U) عرضه می شوند که در اندازه 2U با RAID 12 هارددیسک و در اندازه 3U با RAID 16 هارددیسک می تواند از VMS استفاده بهینه نماید.

استفاده از سرور NVR شرکت Surveon در کنار VMS این شرکت امکانات بهتری در کار با TV-matrix و ال سی دی های نمایش موزاییکی می دهد و قابلیت کنترل و مانیتورینگ آنلاین بر روی کل سیستم نیز از این طریق مهیا خواهد بود.

زمان عرضه این محصولات بگفته مسئولان شرکت Surveon انتهای ماه میلادی نوامبر و تقریبا در نیمه اول آذرماه 1395 خواهد بود.

  1. دوربین مدار بسته چیست؟
  2. تجهیزات دوربین مدار بسته
  3. دوربین مداربسته
  4. قیمت دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. دوربین مدار بسته
  7. قیمت دوربین مدار بسته
  8. خرید دوربین مدار بسته


:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad
 

شرکت داهوا از عرضه جدیدترین دوربین مداربسته PTZ با نام PTZ35230U-IRA-N برای استفاده در سیستمهای مکانیابی خبر داد. دوربین مداربسته جدید داهوا با قابلیت کار با تکنولوژی Starlight و همینطور بهره مندی از نور IR با بردی تا 150 متر می تواند برای نظارت محیطهای وسیع مورد استفاده قرار گیرد.

در این دوربین مداربسته از سنسور Exmor R CMOS با 2 مگاپیکسل رزولوشن استفاده شده است که داراری ابعاد 1/2.8” بوده و از زوم اپتیکال 30X بهره می برد.

دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ35230U قادر است با حداکثر 60 یا 50 فریم در ثانیه با رزولوشن Full HD (2MP) به ضبط تصاویر بپردازد. ضمن اینکه در رزولوشن 720P نیز چندین انتخاب برای سرعت ضبط در اختیار کاربر وجود خواهد داشت که می تواند طیفی بین 25 تا 60 فریم در ثانیه را در بر داشته باشد.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن hikvision دوربین مداربسته آنالوگ   دوربین اسپید دام 

قابلیت کار در نور کم بر اساس تکنولوژی Starlight این دوربین مداربسته را قادر می نماید در نوری با شدت 0.005 لوکس نیز بتواند بدون نیاز به نور IR به ضبط تصاویر بپردازد. البته قابلیت ICR برای روز و شب نیز قابلیت دید این دوربین مداربسته جدید داهوا را در شبانه روز ارتقاء می بخشد.

این دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ داهوا در محدوده دمایی بین -30 تا 65 درجه بالای صفر و با استاندارد IP66 قادر است در محیط آزاد به کار خود ادامه دهد.

برای مقابله با هرگونه شک الکتریکی و جلوگیری از صدمه در برابر اصابت رعد و برق در این دوربین مداربسته از استاندارد مقاومت 6KV استفاده شده است.

با توجه به قابلیتهای مورد نیاز برای دوربینهای مداربسته PTZ، این دوربین مدار بسته Dahua قادر است با گردش 360 درجه افقی پیوسته و چرخش 180 درجه ای عمودی (در محدوده +90 تا -90) پوشش نظارتی مناسبی داشته باشد.

محدوده فاصله کانونی PTZ35230U-IRA-N بین 4.5 میلیمتر تا 135 میلیمتر و گشودگی دهانه لنز بین F1.6 تا F4.4 می باشد.

این دوربین مداربسته کاملا با کدک H.265 سازگار شده است و در کنار آن می تواند با کدکهای H.264 و MJPEG نیز بخوبی کار کند. ضمن اینکه در این دوربین مداربسته از سه جریان تصویری بصورت همزمان پشتیبانی می شود؛ که جریان اصلی با 2 مگاپیکسل (1080P) و 50/60 فریم درثانیه، جریان دوم با همین رزولوشن 25/30 فریم درثانیه و جریان آخر هم با رزولوشن D1/CIF با 25/30 فریم درثانیه در اختیار کاربر خواهد بود. قابلیت جذاب این جریانهای تصویری این است که برای هرکدام از آنها میزان فریم تصویر کاملا در محدوده 1 فریم در ثانیه تا عددهای یادشده برای هر کدام قابل تغییر خواهد بود.

جدیدترین دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ داهوا بر اساس پلتفرم دوربینهای مداربسته مورد استفاده در سیستمهای مکانیابی و ناوبری طراحی شده است. در این دوربین مداربسته برای سازگاری با سیستمهای مکانیابی از استاندارد تصویری PAL نیز پشتیبانی خواهد شد.

میزان مصرف انرژی در این دوربین مداربسته بدلیل استفاده از پروژکتور IR متشکل از 8 ال ای دی دید در شب، نسبت به محصولات رقیب کمی بالاست و عددی معادل 60 وات است که نیاز به آداپتوری با جریان 5 آمپر خواهد داشت.

 

پشتیبانی هایک ویژن  پکیج دوربین مداربسته  نصب دوربین مداربسته 



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()