نوشته شده توسط : farhad

 

الگوریتم گوگل پاندا ابتدا در 23 فوریه 2011 راه اندازی شد. هدف اجرای الگوریتم گوگل پاندا، دادن امتیاز بیشتر به وبسایت های دارای محتوای جذاب و کاستن حضور سایت های بی کیفیت در نتایج جستجو بود.

 

الگوریتم پاندا چیست:

گوگل در سال های گذشته خلاء بزرگ محتوای مفید را جستجو حس میکرد و شاید دیگر وقت این بود که از یک جستجوگر ساده که فقط به این نگاه میکرد که یک سایت چه تعداد از یک کلمه را بیشتر دارد تا آن را در صفحه اول قرار دهد به یک جستجوگر واقعا حرفه ای و هوشمند تبدیل شود در این زمان الگوریتم پاندا که شاید موفق ترین الگوریتم گوگل پاندا بوده است پا به میان گذاشت. شاید در ابتدا مشکلات در این الگوریتم وجود داشت اما به مروز زمان سایت های بی کیفیت و بدون محتوا و اسپمر به فراموشی سپرده شدند. البته هر الگوریتم درصد خطایی دارد اما نسبت به سال های گذشته کیفیت مطالب در صفحات اول خیلی مناسب شده است.

 

این الگوریتم یکی از مهم ترین، اثرگذار ترین و البته یکی از خطرناک ترین الگوریتم های گوگل است که خیلی از سایت ها که این الگوریتم را جدی نگرفتند الان روزگار خود را در زندان گوگل سپری می کنند و بسیار نادم و پشیمان هستند.

الگوریتم پاندا تمام تمرکز خود را بر روی محتوای وب سایت ها گذاشته و سایت هایی که محتوای بی کیفیت و یا کپی در سایت خود تولید می کنند، موجب ناراحتی و بعضی اوقات هم موجب عصبانی شدن این پاندای مهربان می شوند.

البته درباره این الگوریتم هنوز همه ی اطلاعات به دست ما نرسیده است چون بخشی از این اطلاعات، جزء رمز و راز های گوگل است. اما در این مقاله به اندازه ای که رابطه ی سایت ما با این پاندای پر حاشیه خوب شود، اطلاعات کسب خواهیم کرد.

 

 

اهداف گوگل پاندا

الگوریتم پاندا چند پدیده مشکل دار در نتایج جستجو را هدف گرفته است. این اهداف شامل موارد زیر می گردند:

  • محتوای بسیار کم: صفحات اینترنتی که دارای محتوای مرتبط بسیار کمی هستند و از نظر متنی نیز بسیار قلیل می باشند. مانند صفحاتی که دارای موضوعات متنوع اما اطلاعات بسیار کمی در هر مورد هستند.
  • محتوای تکراری: محتوای کپی شده در بسیاری از جاهای اینترنت وجود دارد. تکرار محتوا حتی در سایت خود شما هم می تواند اتفاق بیفتد. زمانی که یک متن مشخص را در چندین صفحه به صورت تکراری کپی می کنید، احتمالا با این مشکل مواجه خواهید شد. به عنوان مثال یک شرکت ممکن است 10 صفحه با نام ده شهر ایجاد کند و خدمات خود را به یک شکل در هر ده صفحه تکرار کند.
  • محتوای ضعیف: صفحاتی که شامل اطلاعات بسیار کمی درباره موضوع خود هستند.
  • فقدان آتوریتی و اعتبار: محتوایی که توسط منابعی تولید می شوند که دارای اعتبار تایید شده ای نیستند. گوگل در این زمینه تاکید کرده است که سایت هایی که نمی خواهند تحت تاثیر منفی پاندا قرار گیرند، می بایست تلاش کنند تا با انتشار اطلاعات مفید، اعتبار خود را در بین کاربران افزایش دهند.
  • مزرعه محتوا (Content Farming)صفحات بسیار زیاد بی کیفیت که اغلب محتوای خود را از سایت های دیگر جمع آوری می کنند. به عنوان مثال می توان به وبسایت هایی اشاره کرد که صفحات زیادی را با موضوعات گرفته شده از کلمات کلیدی مورد جستجو در گوگل، جمع آوری می کنند و محتوای بی ارزشی را درباره آن تولید کرده و بدون اینکه خواسته کاربران را در نظر بگیرند، می خواهند رتبه های بالا در نتایج جستجو کسب کنند.
  • محتوای بی کیفیت تولید شده توسط کاربران: به عنوان مثال وب سایت هایی که صرفا پست های مهمان که معمولا بسیار کوتاه نیز هستند منتشر می کنند. این پست ها نیز که معمولا پر از غلط های املایی بوده و فاقد اطلاعات ارزشمند می باشد.
  • نسبت تبلیغ به محتوای بالا: صفحاتی که مملو از تبلیغات هستند اما محتوایی ندارند.
  • محتوای ضعیف پیرامون لینک های مشخص: محتوای ضعیفی که صرف با هدف لینک دادن به یک سایت مشخص ایجاد شده است.
  • وب سایت های بلاک شده توسط کاربران: سایت هایی که کاربران انسانی به صورت مستقیم در نتایج جستجو بلاک کرده اند.
  • محتوای نامرتبط با عبارت مورد جستجو: صفحاتی که عنوان می کنند که مطالب مرتبط با عبارت مورد جستجو ارائه می دهند اما با ورود به آن با چیز دیگری مواجه می شویم. به عنوان مثال می توان به صفحاتی اشاره کرده که تخفیف رستوران ارائه می دهند اما در بدو ورود متوجه می شوید که هیچ تخفیفی در این صفحه وجود نداشته و صرفا با تبلیغات پر شده اند.

 

 

خط قرمز های الگوریتم پاندا:

برخی از مواردی که پاندا از آن ها خوشش نمی آید، به شرح زیر است:

*کپی کردن محتوا از سایت های دیگر ممنوع (پاندا از این کار متنفر است)

*بازنشر یک مطلب در سایت ممنوع (یعنی یک مقاله را دو بار در سایت قرار دهیم)

*محتوای بی روح ممنوع (مقاله ما باید عکس، فیلم و… داشته باشد تا باب میل پاندا شود. البته گوگل بخاطر نبود تصویر در مقاله به ما را تنبیه نمیکند)

*مقالات غیر مرتبط ممنوع (یعنی مثلاً: در یک سایت آموزشی محتوای ما موزیک های جدید باشد)

*مقاله بدون کامنت ممنوع (نظرات در سایت بسیار اهمیت دارد، البته اگر مقاله ای کامنت نداشته باشد گوگل با آن برخورد نمی کند و برای تاکید بیشتر است که این نکته در اینجا عنوان شده)

*استفاده بیش از حد از تبلیغات در سایت ممنوع (تبلیغات نباید به اندازه ای باشد که کاربر را از سایت فراری دهد)

*بروز نکردن مطالب قدیمی ممنوع (البته منظور مطالبی است که نیاز به بروز رسانی دارند و در حقیقت منسوخ شده اند)

 

الگوریتم پاندا حرف حسابش چیست؟!

الگوریتم پاندا خواستار محتوای با کیفیت است، و به لطف گوگل تا دو سال آینده در اینترنت درباره همه چیز محتوا وجود دارد و در آن زمان، همه ی سایت ها متخصص تولید محتوا شده اند(البته محتوایی با کیفیت متوسط) و وب سایتی معتبر محسوب می شود که محتوای خاص و باکیفیت تولید کند.

 

در هنگام آپدیت های جدید گوگل، جزییات مرتبط با آن را حتما مطالعه کنید تا از سلامت سایت خود با توجه به موارد نهی شده در این آپدیت ها باخبر شوید. اگر احیانا بعد از آپدیت مشخصی دچار کاهش ترافیک شدید و مطمئن بودید که علت این امر ناشی از قصور شماست، مشکل مورد نظر را حل کرده و از طریق وبمستر درخواست بخشش از گوگل کنید.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای  را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند  است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند.  درب شیشه ای اتوماتیک   در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و  قیمت کرکره برقی  و پرده برقی  را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع  جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad
 
 

 

هنگامی كه از «برنامه ی بازاریابی» سخن می گوییم، مرجع تنها تمرینات موجود در كتاب های دانشگاهی بازاریابی یا برنامه های از پیش تعریف شده ی نرم افزاری برای «برنامه ی كسب و كار» نیست. در این مقاله قصد نداریم سهم بازار را بر آورد كنیم؛ بلكه هدف این است كه كسب و كارهای كوچك با خواندن این مقاله بتوانند ترتیباتی در پیش بگیرند تا به تعداد مشتریان خود، ده مشتری اضافه كنند.

 

"برنامه ی بازاریابی" قدرتمندترین ابزار بازاریابی برای كسب وكارهای كوچك در این كره ی خاكی است.«برنامه ی بازاریابی» یك سند یا نوشته ی ساده (در بیش تر موارد یك صفحه) است كه به شكلی اختصاصی به سوالات زیر پاسخ می دهد :شناسایی شركت شما، نوع كار و فعالیت شما، شناسایی كسانی كه به فعالیت شما نیاز دارند، برنامه ی شما برای به چنگ آوردن آن ها (به طور دقیق هدف نه جذب مشتری است، نه به دست آوردن با روش های محتاطانه، بلكه هدف به چنگ آوردن مشتری است آن هم به هر قیمتی. پس به یاد داشته باشید در این رابطه نه با كسی تعارف داشته باشید و نه به رقبا رحم كنید !!)، زمان اجرای برنامه ونحوه ی تامین مالی آن. نحوه ی توضیح و پاسخ به مجموعه سوال های بالا باید به نحوی باشد كه برای تمام افراد سازمان، شبكه ی اعضای كاری و موكلین به روشنی قابل درك باشد. مورد دیگری كه باید به آن توجه كنیم این است كه صاحبان مشاغل كوچك «فاعل» هستند، نه «برنامه ریز و طراح». اگرچه گفته می شود كه «اقدام كردن بهتر از نشستن و فكر كردن است»، اگر اقدام بدون مسیر و هدف باشد به روزمرگی و نوعی از بازاریابی لحظه ای و هفتگی منجر خواهد شد و هر فرصت و شانسی را برای رشد و توسعه ی واقعی مشاغل كوچك از بین خواهد برد.

article_image_one_228.jpg

مراحل شش گانه ی ایجاد یك «برنامه ی بازاریابی» به قرار زیر است:

مرحله ی یك) بر روی یك بازار ویژه متمركز شوید.
در این مرحله به آن بخش از بازار و مشتریان توجه كنید كه «در حال حاضر» بیش تر با آن ها كار می‎كنید. مشخص كنید كه چرا و به چه علت آنها با شما كار می كنند و چه ویژگی منحصر به فردی در كار شما وجود دارد كه مورد توجه آن هاست. در یك پاراگراف وضعیت ظاهری و خصوصیات كلی آن ها را توصیف كنید و بیان كنید كه آن ها از زندگی چه چیزی می خواهند. سپس نگاه عمیق تر و آگاهانه تری به بقیه ی موكلان و مشتریان خود بیاندازید و بررسی كنید كه این گروه تا چه حد با ویژگی های مربوط به گروه بهترین مشتریان شما تطابق و هماهنگی دارند. در ضمن زمانی كه تلفن زنگ زد، بی اختیار نگویید «نه خدای من، این مربوط به بازار هدف من نیست!» به قول معروف، مشتری را روی هوا بقاپید!

مرحله ی دو) موقعیت كسب وكار خود را مشخص و تعریف كنید.
مشخص كنید كه چه كاری را بهتر انجام می دهید، چه سرویسی را بهتر ارایه می كنید، بازار هدف شما، برای كدام محصول و یا سرویس شما پول بیش تری پرداخت می کند. نقطه ی قوت خود را به تمام دنیا بگویید، شاید نوع بسته بندی شما منحصر به فرد است، هر خدمت یا محصول ویژه ای كه شما را از دیگران متمایز می كند، می تواند در بوق وكرنا نواخته شود و به گوش همگان برسد. به این نكته هم باید اشاره كرد كه شاید شما به نقاط قوت یا ضعف خود واقف نباشید. در این صورت حداقل از ۳ یا ۴ موكل یا مشتری بخواهید كه به شما بگویند به چه دلایلی از شما خرید می كنند.

مرحله ی سوم) پیام های جامع وكامل.
چند مورد از كامل ترین و قطعی ترین مزایای انجام معامله با شركت خود را عنوان كنید و سعی كنید به آن چه كه می گویید پای بند باشید و به آن عمل كنید. به یاد داشته باشید مزیت زمانی معنا پیدا می كند كه در ذهن مشتری نقش ببندد، نه ذهن شما. مشتری وموكل شما چیزی را كه شما می فروشید، نمی خرد، بلكه آن چه را كه برای او سود به بار می آورد، خریداری می كند.

مرحله ی چهار) ابزار و وسایل بازاریابی.
ابزار و وسایل بازاریابی را دوباره خلق كنید، برای مثال وب سایت تان را دوباره بسازید. بگذارید آن ها پیام های شما را انتقال دهند و با بازار هدف شما سخن بگویند.

مرحله ی پنج) هرگز به سردی سخن نگویید.
اطمینان حاصل كنید كه تبلیغات شما در گام نخست مشتریان آینده را با حفظ مشتریان فعلی هدف گذاری كرده است. بازار هدف شما نیاز دارد كه بداند و یاد بگیرد كه با پرداخت پول برای كالا یا سرویس شما چه ارزش هایی كسب خواهد كرد.

مرحله ی شش) بر اساس یك تقویم كاری زندگی كنید.
پس از كامل كردن مراحل یك تا پنج، برآورد كنید كه برای اجرای آن ها به چه چیز یا چیزهایی نیاز دارید و آن ها را بر اساس تقویم كاری برنامه ریزی كنید. برنامه ریزی های شما مستلزم آن است كه در موعد مقرر انجام شود. اگر قرار است فلان كار را در مدت یك ماه انجام دهید، طبق تمام برآوردها و محاسبات، آن كار باید شدنی باشد و شما باید متعهد به انجام آن باشید. مطمئن باشید اگر طبق برنامه شروع كنید و هر فعالیتی را (برای مثال یك یا دو فعالیت را در یك ماه) با برنامه به انجام برسانید. می بینید كه در طول شش ماه توانسته اید به شكلی ایده آل تمام كارها را انجام دهید. پس سعی كنید آهسته، ولی پیوسته برابر برنامه فعالیت های خود را انجام دهید.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

اغلب مواقع طراحان وب سایت وقت زیادی را جهت تنظیمات تایپی وب سایت خود از قبیل سایز، فاصله گذاری، رنگ و غیره صرف می کنند چرا که کیفیت این تنظیمات می تواند بر دیدگاه کاربران و حس آن ها درمورد خلاقیت سازنده وب سایت بطور شگرفی موثر باشد ولی آنچه که بسیار مورد توجه بوده و در این زمینه نقش مهمی بازی می کند فونت می باشد.

طبیعتاً برای اینکه شما بتوانید به صورت مؤثر با کاربران و بازدید کنندگان سایت ارتباط برقرار کنید نیاز دارید که از فونت استفاده کنید. فونت واسط بین شما و کاربران در طراحی سایت می باشد و هدف اصلی نیز از انتخاب فونت همین برقراری ارتباط است بنابراین از اهمیت زیادی برخوردار است. چندین نکته مهم در مورد فونت را باید اشاره کنیم. یکی از این نکات در ساخت سایت این است که فونت اصلی باید خوانا و واضح باشد تا کاربران بتوانند به راحتی آن را خوانده و برای خواندن مطالب سایت اذیت نشوند. به همین دلیل در کنار زیبایی و جذابیت خوانا بودن نیز یکی از اصلی ترین ویژگی های فونت درساخت سایت می باشد. اگر منتظر هستید برای استفاده در طراحی سایت، فونت خاصی به شما پیشنهاد شود در اشتباهید. فونت های متفاوتی با سرعت چشمگیر وارد بازار می شوند و هر کدام می توانند ایده آل کار شما باشند اما قرار نیست که صرفاً یک نوع فونت خوب و درست وجود داشته باشد بلکه می توان از چندین فونت در ساخت سایت استفاده کرد که همگی ویژگی های فوق الذکر را داشته باشند.

زیبایی فونت

یکی از مهم ترین عوامل زیبایی و جذابیت وب سایت ها، فونت استفاده شده در طراحی وب سایت می باشد. این فونت ها که با توجه به نوع طراحی و سلیقه صاحب سایت و حتی موضوع وب سایت انتخاب می شوند، می توانند تاثیر بسزایی در جذب مخاطب و ماندگاری آنها در وب سایت داشته باشند. سعی کنید فونتی که انتخاب می کنید هم زیبا باشد هم خوانا هم اینکه کاربر اذیت نشود سعی کنید از فونت های سری B استفاده کنید. هر چه فونت با کلیت طراحی وب سایت سازگار تر باشد و خوانا تر باشد طرح را نیز زیباتر می کند و کاربران را برای خواندن متون سایت ترغیب خواهد کرد.

در زمان انتخاب فونت چه عواملی را باید مد نظر قرار داد؟

متن های شما چه پیغامی را به خواننده می رساند؟

انتخاب فونت، لحن متن را نشان می دهد. درنتیجه آنچه که برای موضوع کاری شما مناسب است را درنظر بگیرید. به عنوان مثال، محتوای سایت می تواند طنزآمیز، تجاری، کودکانه و غیره باشد. پس با توجه به این مطلب، باید فونتی را استفاده کرد که در نگاه اول محتوای سایت را به خواننده معرفی کند.

آیا فونت مورد نظر شما براحتی قابل دسترس است؟

برخی از فونت ها رایگان هستند و برخی دیگر باید به مبلغ گزافی خریداری شوند. باید در نظر بگیرید که آیا فونت مورد نظر مناسب بودجه شما می باشد. این عامل خود می تواند نوع فونت انتخابی شما را محدود نماید.

– محبوب ترین و پرکاربرد ترین فونت های فارسی وب سایت به شرح زیر می باشند:

  • Tahoma
  • Yekan – B Yekan
  • Nazanin – B Nazanin
  • Roya – B Roya
  • Mitra

 

بزرگ و کوچک بودن فونت

خیلی مهم است که فونت نه آنقدر بزرگ باشد که چشم کاربر را بزند نه آنقدر کوچک باشد که کاربر بخواهد زوم کند پس حتما دقت کنید که فونت های طراحی وب سایت شما در داخل تیترهای مطالب سایت بزرگ باشد و در داخل مطالب کوچک تر

“عناوین و متن اصلی، عواملی هستند که توجه کاربران را بسیار جلب کرده و به عبارت دیگر، افراد را مجاب به بازدید و مطالعه وب سایت مذبور می کنند.”

زمانی که می خواهید فونت مناسبی برای وب سایت خود انتخاب کنید بهتر است حجم متن را مدنظر قرار دهید چرا که نوع فونت باید بگونه ای باشد که در خواننده خستگی ایجاد نکرده و عاملی برای انصراف وی از ادامه خواندن نباشد. نتیجه کار هر چه باشد باید عاملی برای ترغیب افراد به مطالعه محتوای سایت شما باشد.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

https://seo-webmaster.blogsky.com

https://seoweb5.blogsky.com

https://seowebdesigner2.blogsky.com

https://seowebmaster5.blogsky.com

https://seokar9.blogsky.com

https://seowebmaster66.blogsky.com

https://seowebkaran1.blogsky.com

https://seowebmaster3.blogsky.com

https://seowebkar6.blogsky.com

https://seo-webdesigner.blogsky.com

 



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad
 
 

 

وقتی در حال برگزاری نخستین جلسه ی حضوری با یکی از مشتریان بالقوه ی شرکت هستیم، بهترین روش برای کم تر حرف زدن و البته رساندن نکات کلیدی مورد نظرمان چیست؟ نخستین جلسات حضوری با مشتریان همیشه مهم ترین دغدغه ی تیم بازاریابی است.

 

سوال: من در حال برگزاری نخستین جلسه ی حضوری با یکی از مشتریان بالقوه ی شرکت هستم. بهترین راهبرد جاین نوع جلسات چیست؟ بهترین روش برای کم تر حرف زدن و البته رساندن نکات کلیدی مورد نظر من چیست؟

پاسخ: در واقع، کارکنان فروش و بازاریابی تمایل دارند زیاد حرف بزنند آنان فکر می کنند اگر ۱۰ کلمه تاثیر گذار هستند، لابد ۱۰۰ کلمه ۱۰ برابر تاثیرگذار خواهند بود. در واقع، این چنین نیست. در زیر پیشنهاد من ارائه شده است. بگذارید فرض کنیم مشتری به شما این چنین بگوید: "خوب، به من بگو چه چیزی برای ارائه داری”. به عبارت دیگر، او از شما می خواهد به او بگویی محصول یا خدمت شما چیست و چه عملکرد خوبی برای آنها خواهد داشت.

مشکل: شما هیچ ذهنیتی نسبت به این امر ندارید که آدم در این جلسات با چه چالش هایی روبه رو است، پس نمی توانید هیچ پیشنهادی ارائه کنید. اجازه دهید نگاهی به حرکت بعدی شما و چگونگی طرح سوالاتی بیندازیم که به شما کمک می کند پیشنهاد های خود را که به نفع همگان هستند ارائه کنید. آموزش های اولیه برای برگزاری این نوع جلسات حاکی است احتمالا پاسخی تکراری به این شرح مناسب است "آقای مشتری، خوشحالم که راجع به ابزارهای شرکت به شما اطلاعات می دهم. اما ابتدا، می توانم چند سوال بپرسم؟”ولی این ایده ی بسیار بدی است. شما می توانید سوال خود را بپرسید اما اکنون زمان مناسبی نیست. آقای مشتری عادت کرده است مسئول امور باشد.

وی سوال خود را مطرح کرده است، پس به وی جواب دهید. توصیف مختصری (منظورم واقعاً مختصر است) از شرکت خود ارائه کنید و به مزایا و ویژگی هایی که قبلاً در نخستین تماس برقرار شده بین شما مورد توجه وی بوده است اشاره کنید. برای مثال، این چنین بگوئید "آقای مشتری، ما شرکت الف هستیم، شرکت تولید کننده ی ابزار که بالاترین رشد را در سطح کشور دارد. ما به شرکت ابزارهای الف کمک کردیم هزینه های سربار خود را به اندازه ی ۱۲% در فصل گذشته کاهش دهد و آنها توانستند این کار را بدون اخراج کارکنان یا کاهش کیفیت محصول انجام دهند.” اگر مشتری در این زمان صحبت های شما را قطع کرد، توجه و علاقه ی وی را به خود جلب کرده اید. صرفاً به دقت گوش دهید. اگر وی صحبت های شما را قطع نکرد، این چنین ادامه دهید "نظر شما راجع به امکان کاهش هزینه های سربار شما با برنامه ای مشابه برنامه ی شرکت ابزارهای الف چیست؟”

تجربه ی من از جلسات با مشتریان نشان می دهد که این مکالمه می تواند به پنج طریق ادامه یابد. در زیر احتمالات، در کنار پیشنهادهای روشنی برای برخورد با هر یک از سناریو ها ارائه شده اند.

1. مشتری هیچ بازخورد معنی داری به شما نمی دهد.

این مورد به شما نشان می دهد که فرد اشتباهی را مخاطب قرار داده اید یا امکان توافق خوب در این معامله، کم تر از حد مورد انتظار شما است. باید چه کار کرد؟ امکان صحبت با فرد دیگری را در نظر بگیرید "آیا فرد دیگری در سازمان وجود دارد که احساس می کنید تمایل داشته باشد با او در این باره صحبت کند؟” مقادیر زیاد زمان و انرژی صرف این نکنید که این مشتری را به چیزی تبدیل کنید که نیست (علاقه مند و مسئول). شما یک روز کامل را با بسیاری از فعالیت های مولد صرف کرده اید، یک متشکرم بگوئید، اتاق را ترک کنید و به سوی فرصت بعدی بروید.

2.مشتری شروع به بررسی بخش هایی از آن چه گفتید می کند.

"آن ها هزینه های سربار را چگونه اندازه گیری می کردند؟ شما کیفیت را چگونه اندازه گیری می کنید؟” در این زمان، خریداری روبه روی شما است که رویکردی تحلیلی دارد. وی خریداری است که همیشه اطلاعات بیش تر، داده های بیش تر، نمودارهای بیش تر، و پاسخ های بیش تر قبل از تصمیم گیری می خواهد. باید چه کار کرد؟ به این فرد کمک کنید تا اولویت ها را تبیین کند. از ارقام و درصد ها استفاده کنید. یک موضوع را حل کنید و به سراغ موضوع بعدی بروید، چون متفکران تحلیلی تمایل دارند تا به موضوعات با توالی دقیق و منطقی بپردازند.

3. مشتری شروع به صحبت درباره ی خود به شکلی پرانرژی می کند.

این خریداران تمایل دارند تا ابراز وجود کنند. باید چه کار کرد؟ صحبت های آنها را قطع نکنید و از آنها نخواهید به شکل خلاصه صحبت کنند (آن ها از این کار متنفرند). از آنها بپرسید چه احساسی دارند، سپس به آنها فرصت بدهید به شما بگویند. اگر به آنها اجازه دهید صحبت کنند، به دلیل هوش فوق العاده ی شما، متقاعد خواهند شد.

4. مشتری شروع به ناراحتی می کند یا به طرق دیگر ناراحتی خود از سوال شما را نشان می دهد.

این فرد معمولاً بسیار غیرمصمم است، تمایل ندارد تا خودش تصمیم گیری کند، نمی خواهد وضعیت موجود را به هم بزند. راه حل شما: سوالاتی نپرسید که وی را در نقطه ی حساس قرار دهد، هر جا که می توانید، به رویه ها و اتفاقات گذشته اشاره کنید و همیشه بر آن چیزی که در عمل جواب داده است تمرکز کنید. فضای آسوده و راحتی برای این فرد فراهم کنید.

5. وی پاسخی دقیق، مستقیم، و قاطع به شما می دهد و این که چه احساسی را نسبت به سوال شما دارد مستقیماً بیان می کند.

این خریدار، احتمالاً مرکز عمده ی قدرت را در سازمان خود در اختیار دارد. و در بیش تر موارد، شما دقیقاً می دانید در برابر امثال او چه موضعی دارید. لذا مستقیماً وارد بحث شوید و با سوالات خود به نقطه ی اصلی بحث برسید. مشتری را با جزییات خود، وارد بحث نکنید. ایجاد چالش با این افراد خوب است، اما با آنها وارد بحث نشوید. تصویر بزرگ تر را ببینید و به شکل دوره ای نظر وی را بپرسید. صحبت از تصویر بزرگ تر به میان آمد؛ اگر مزایا و منافع آن چه را پیشنهاد داده اید در ذهن داشته باشید، کم تر حرف می زنید و بیش تر گوش می دهید. این دقیقاً به همین علت است که همه ی ما دو گوش و یک زبان داریم. و تردید نکنید که به این ترتیب شما برنده ی اصلی جلسات حضوری با مشتریان خواهید بود.

 

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

 

https://seokav.persianblog.ir

 

https://seobaz7.persianblog.ir

 

https://seokav5.persianblog.ir

 

https://seowebmaster5.persianblog.ir

 

https://seokarir.persianblog.ir

 

https://seowebdesigner5.persianblog.ir

 

https://seowebkaran.persianblog.ir

 

https://seobaz55.persianblog.ir

 

https://seowebmaster55.persianblog.ir

 

https://seokar6.persianblog.ir

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 


در این مطلب قصد داریم برخی نکات مهم را برای تمام وبلاگ‌نویسان جدید و همچنین قدیمی که این نکات را نمی‌دانند بیان کنیم. این ترفندها را به طور معمول افراد انجام می‌دهند اما نیاز به انجام آنها در وبلاگ‌نویسی نیست. در ادامه به برخی از نکات اشاره می‌کنیم که باید سعی کنید آنها را انجام ندهید. انجام این موارد باعث خواهد شد که رتبه سایت شما در گوگل دچار مشکل شده و بازدید سایت شما از بین برود.

ترفندهای سئو

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 

 

  • پنهان‌سازی محتوا در داخل تصاویر: برخی وبمسترها محتوای خود را در داخل تصاویر نشان می‌دهند. موتورهای جستجو قادر نخواهند بود محتوای موجود در تصاویر را بخوانند. 
  • استفاده بیش از حد از جاوا اسکریپت/ AJAX: موتورهای جستجو نمی‌توانند جاوا اسکریپت/ AJAX را درک کنند. بنابراین شانس ایندکس شدن با تعداد زیاد جاوا اسکریپت/ AJAX کاهش می‌یابد. از HTML/CSS به جای جاوا اسکریپت/ AJAX استفاده کنید.
  • استفاده از از فلش تنها در وبسایت‌ها : گرچه فلش می‌تواند وبسایت را مهیج کند اما موتورهای جستجو محتوای داخل فلش را نمی‌توانند بخوانند. شما می‌توانید وبلاگتان را توسط فلش اسکریپت ایجاد کنید اما هرگز محتوای خود را داخل فلش اسکریپت اضافه نکنید. از HTML به جای فلش استفاده کنید.
  • استفاده از URLهای مورد پسند موتورهای جستجو به جای استفاده از URLهای مورد پسند افراد : از URLهای غیر مرتبط استفاده نکنید. از URL (آدرس صفحه) مناسب که توصیف کننده محتوای شما باشد استفاده کنید. در مورد طول URL نگران نباشید.
  • استفاده از نرم‌افزار اتوماتیک directory submission :هرگز از نرم‌افزار اتوماتیک برای ثبت دایرکتوری استفاده نکنید. در صورت استفاده از آنها به عنوان اسپم در نظر گرفته می‌شوند. از ثبت دستی به جای آن استفاده کنید. دایرکتوری‌های خود را با استفاده از عناوین  و توصیفات منحصر به فرد به ثبت (Submit) برسانید. بنابراین آنها به عنوان کپی شناخته نمی‌شوند.
  • برنامه‌های تبادل لینک :انجام این کار زمان زیادی را می‌برد اما ارزشی ندارد. با انجام آن هیچ چیز را به دست نخواهید آورد. مورد دیگر این است که لینک شما پس از چند روز بدون اطلاع شما پاک خواهد شد. مشاهده شده است که تبادل لینک را برای وبلاگ انجام داده‌اند اما هیچ چیز به دست نیاورده‌اند.
  • استفاده از عنوان متا (meta title) و توضیحات متا (meta description) مشابه در هر صفحه از وبلاگ : هنگامی‌که از عنوان و توضیحات متای مشابه در همه پست‌ها استفاده می‌کنید موتورهای جستجو همه پست‌ها را به عنوان یک پست در نظر می‌گیرند. بنابراین کل سایت شما ایندکس نخواهد شد. از این‌رو از متا تگ‌های متفاوت برای پست‌های مختلف استفاده کنید. اما هرگز از توضیحات متا (meta description) نامناسب استفاده نکنید. کلمات کلیدی را داخل محتوا قرار دهید. 
  • به کار بردن کلمات کلیدی نامناسب و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی : از کلمات کلیدی با رقابت‌پذیری کمتر به جای استفاده از کلمات کلیدی با رقابت‌پذیری بالا استفاده کنید. با انجام این کار می‌توانید ترافیک سریعتری را از موتورهای جستجو به دست آورید. از ابزار Google Adword برای یافتن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.
  • استفاده از کلمات کلیدی اشتباه : کلمات کلیدی شما باید مرتبط با محتوای شما باشد. کلمات کلیدی باید محتوای مقاله را به طور مختصر بیان کند.
  • کپی از محتوای سایت‌های دیگر و قرار دادن آن در سایت خود : هرگز این کار را انجام ندهید؛ به این دلیل که سایت شما توسط موتورهای جستجو جریمه خواهد شد. همچنین اگر وبلاگ نویس هستید از انجام این کار بر روی وبلاگ خود خودداری کنید.
  • محتوا با کیفیت پایین : محتوای شما باید دارای کیفیت بالا باشد. کیفیت پایین و محتوای کپی توسط موتورهای جستجو جریمه خواهد شد و شما با پست گذاشتن این نوع محتوا هیچ چیز را به دست نخواهید آورد.
  • site navigation (مسیر یاب) ضعیف : مطالب شما باید برجسته‌تر از تبلیغاتتان باشد. از پنجره‌های Pop-up اجتناب کنید. نوار navigation (navigation bar) شما باید لینکهایی را به محتوای مربوط بدهد.
  • لینک‌های نامربوط : لینک‌های موجود بر سایت باید با محتوا مرتبط باشند و این لینکها به صفحات مرتبط هدایت شوند.
  • انتظار برای به دست آوردن نتایج فوری : SEO یک روش سریع برای افزایش ترافیک به وبلاگ شما نیست. شما نیاز به صبر برای گرفتن نتایج دارید. گاهی اوقات از هفته تا ماهها برای نتیجه مورد نظر شما زمان می‌برد. بنابراین شما باید انگیزه قوی جهت کار بر روی سئو داشته باشید.
  • زمان بارگذاری بالای صفحات : بازدیدکنندگان دوست ندارند زمان زیادی را صرف کنند. بنابراین شما باید نقشه هاستینگ مناسبی برای بهبود زمان بارگذاری وبلاگ یا وبسایت خود در نظر بگیرید.

 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 


:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad
  1. امروزه گوگل نه تنها یک مرجع جستجو، بلکه ناظر سختگیری است که با وسواس زیادی، رتبه سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی را مشخص می کند. سئو و بهینه سازی سایت، در گرفتن بهترین رتبه از گوگل خلاصه می شود. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، شگردهایی است که بسیاری از صاحبان سایت ها و وبلاگ نویس‌ها با آن آشنایی ندارند، به همین دلیل از طریق کمپین های بازاریابی یا شرکت های تخصصی فعال در این حوزه، به دنبال افزایش بازدید سایت خود هستند. یکی از مهمترین عوامل برای بهبود رتبه‌بندی سایت، افزایش بازدید گوگل و بالا بردین بازدید سایت از طریق گوگل است که برای صاحبان کسب و کار دارای اهمیت ویژه‌ای است. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید باعث افزایش بازدیدهای گوگل شوید.این شیوه یکی از روش‌ها با هزینه کمتر نسبت به روش‌های دیگر است که منجر به ترافیک هدفمند به وبسایت شما می‌شود. بنابراین باید اصول و قوانینی را در وبسایت خود رعایت کنید تا به سایتی مفید و کاربرپسند تبدیل شوید و از این طریق باعث افزایش بازدید و اعتبار سایت خود شوید. افزایش ورودی گوگل متأثر از عوامل مختلفی است که در ادامه این عوامل مؤثر  را بررسی می‌کنیم.

      افزایش بازدید گوگل

    چه عواملی در افزایش بازدید گوگل موثر هستند؟

    الف- محتوای وب سایت

    1- به کار بردن کلمات کلیدی

    کلمات کلیدی، کلمه‌هایی هستند که کاربران با جستجوی آن‌ها در گوگل، به سایت شما دسترسی پیدا می‌کنند. برای افزایش بازدید گوگل، چگالی کلمه کلیدی یعنی تعداد دفعاتی که باید یک کلمه کلیدی در متن تکرار شود، اهمیت دارد. کلمه کلیدی نباید به صورت غیرعادی در متن تکرار شود؛ زیرا الگوریتم های گوگل متوجه غیرعادی بودن چگالی کلمه کلیدی می شوند و به سایت شما رتبه نمی دهند.
    در انتخاب کلمه کلیدی به خاطر داشته باشید که بعضی کلمات چند معنی دارند، مثلا کلمه «مک» هم به معنی لپ تاپ شرکت اپل است و هم مارک لوازم آرایشی. پس دقت کنید که با چه کلمه‌ای به دنبال بالا بردن بازدید سایت در گوگل هستید. برای پیدا کردن کلمه های کلیدی می‌توانید از سایت هایی مانند kwfinder، Moz یا ابزارهای گوگل استفاده کنید.
    استفاده از کلمات کلیدی LSI: LSI کوتاه شده عبارت Latent Semantic Indexing» » و  به یکی از قابلیت های گوگل گفته می شود که می‌تواند ارتباط بین کلمه ها و عبارات را درک کرده و مفاهیم مشترک بین آن‌ها را شناسایی کند. استفاده از کلمات کلیدی LSI در تگ عنوان یا توضیحات صفحه سایت شما، باعث می شود گوگل تفاوت بین کلمه های مترادف را تشخیص بدهد و مانع از افزایش بازدید گوگل نشود. 

    2- میزان به روزرسانی محتوا

    تولید محتوا نباید تنها برای مدت زمانی کوتاه  انجام بگیرد و تمام شده تلقی شود؛ بلکه باید به مرور زمان و با آپدیت شدن مباحث، مطالب سایت نیز به روز رسانی شوند تا در افزایش بازدید گوگل موثر باشد. گاه لازم است بعضی کلمات موجود در متن تغییر کنند اما برای به روز رسانی سایت، عدد مشخصی وجود ندارد. می‌توانید بر اساس استراتژی بازاریابی خود، روزانه، هفتگی، ماهانه یا هر چند سال یک بار، مطالب سایتتان را به روز رسانی کنید تا موفق به افزایش بازدید گوگل بشوید. فرایند تولید محتوا و به روز رسانی محتوا، مداوم است و هیچ گاه پایان نمی‌پذیرد.

    3- ویرایش محتوا

    هرگونه تغییری در متن که فاکتورها و کلمه های کلیدی جدیدی را وارد متن کنند، در بالا بردن بازدید سایت در گوگل تاثیر چشمگیری دارند. حذف کامل بخشی از محتوا نیز در فرایند ویرایش محتوا انجام می‌گیرد و نباید با حذف چند پاراگراف نگران کاهش رتبه سایت خود باشید؛ زیرا کلمه های کلیدی جدیدی را وارد متن کرده اید. می‌توانید هنگام ویرایش محتوا، تصاویر جدید را به سایت خود اضافه کنید.

    4- چگونگی استفاده از کلمات کلیدی

    برای افزایش بازدید گوگل، باید کلمات کلیدی متن شما در ۱۰۰ کلمه اول، استفاده شده باشد تا نشان دهنده مرتبط بودن سایت با کلمه کلیدی باشد. کلمه کلیدی را باید درون تگ عنوان، تگ H1، H۲  و تگ متا دیسکرپشن استفاده نمود تا به بالا بردن رتبه سایت در گوگل منجر شود.

    5- ترتیب قرار گرفتن کلمات کلیدی در متن

    استفاده از کلمه کلیدی به تنهایی نمی تواند بازدید گوگل را افزایش دهد. باید مراقب ترتیب قرار گرفتن کلمات کلیدی در متن باشید. بهتر است از عبارات کلی تر استفاده کنید؛ مثلا «روش های تمیز کردن خانه» پرجستجوتر از عبارت «چگونه خانه خود را تمیز کنیم» است و بیشتر موجب افزایش بازدید گوگل می شود. بنابراین پیش از استفاده از کلمات کلیدی، درباره کلمات کلیدی مناسب، تحقیق کنید.

    6- تولید محتوای تخصصی

    سعی کنید محتوایی که برای وبسایت خود انتخاب می‌کنید حول یک موضوع مشخص باشد. به عنوان مثال در زمینه کاری خاص مانند طراحی وبسایت و بهینه‌سازی سایت باشد. دلیل آن این است که گوگل علاقه‌مند به شناسایی محتوایی است که حول کلمه‌های کلیدی بهم مرتبط باشد. در صورتی که زمینه کاری مشخصی نداشته باشید و محتوای سایت شما تخصصی نباشد، گوگل نیز اعتبار زیادی برای شما قائل نخواهد شد.

    7- کپی مطلب با ذکر منبع

     در صورتی که مطلبی را از جایی کپی می‌کنید حتما منبع آن را ذکر کنید. به این دلیل که مطلب کپی می‌تواند رتبه شما را در گوگل پایین آورد، اما سعی کنید همیشه محتوای جدید مرتبط با موضوع کاری خود ایجاد کنید. کپی کردن مطالب از سایت های دیگر باعث خواهد شد که امتیاز منفی کسب کنید و از طرف دیگر کاربران نیز اعتبار کمتری برای شما قائل می شوند.

    8- اشتراک‌گذاری مطلب در گوگل پلاس

     محتوایی را که ایجاد کردید در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید تا در نتایج گوگل ظاهر شوند که می‌تواند کمک کننده افزایش ورودی گوگل باشد. در نظر داشته باشید که اشتراک گذاشتن محتوا، میتواند باعث شود که کاربران جدیدی با مطالب شما آشنا شوند و از طرف دیگر روباتهای گوگل نیز اعتبار بیشتری برای شما قائل شوند.

    9- بازنشر مطالب قدیمی

     به دلیل آنکه که قوانین گوگل مدام در حال تغییر است می‌توانید مطالب قدیمی وبسایت خود را که در گوگل رتبه خوبی نگرفته‌اند بر اساس قوانین گوگل دوباره بازنویسی کنید و یا می‌توانید آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به این طریق گوگل متوجه نشر آنها از طریق این شبکه‌ها شود و رتبه‌بندی بهتری به آنها بدهد. بنابراین این روش هم می‌تواند به افزایش ورودی از طریق گوگل کمک کند.

    10- بروز رسانی مداوم وبسایت

    در حوزه تخصصی خود آخرین اخبار را منتشر کنید تا به این ترتیب باعث بهبود رتبه خود و در نتیجه افزایش بازدید گوگل شوید. با بروز رسانی مداوم مطالب وبسایت خود می‌توانید به طور غیر مستقیم بک لینک بسازید و همچنین این ویژگی را برای شما دارد که سایت های معتبر مرتبط با زمینه کاری شما مطلب وبسایت شما را با ذکر منبع منتشر می‌کنند البته برخی وبسایت‌ها مطلب شما را کپی می‌کنند که این هم در طولانی مدت به معنی اعتبار وبسایت شماست.

    ب- بهینه سازی ریچ اسنیپت‌ها 

    یکی از راه های افزایش بازدید گوگل، کار کردن بر روی ریچ اسنیپت است. ریچ اسنیپت می‌تواند ترافیک سایت شما را بدون ساختن لینک، بالا ببرد. ریچ اسنیپت ها عبارت هایی هستند که اطلاعات و داده های نشانه گذاری شده وب سایت را نشان می دهند و به موتورهای جستجوگر کمک می کنند تا موضوع و محتوای سایت را راحت تر تشخیص دهند. ریچ اسنیپت ها انواع مختلفی دارند؛ مثلا سایت های فروش آنلاین محصول، می توانند محدوده قیمت کالا را در این قسمت نشان دهند. ریچ اسنیپت ها در سایت های نقد فیلم، به صورت امتیاز تماشاگران به فیلم نمایش داده می شود و می‌تواند بالا بردن بازدید سایت در گوگل را در پی داشته باشد. وبمسترها با اضافه کردن داده های موردنیاز ریچ اسنیپت به کد HTML می‌توانند به طرز شگفت‌آوری موجب افزایش بازدید گوگل شوند.

     

    ریچ اسنیپت ها

     

    ج- لینک دهی

    1- کیفیت لینک های خروجی

    زمانی که به دنبال بهینه سازی سایت و افزایش بازدید گوگل می روید، به فکر لینک سازی و لینک دهی می‌افتید. یک راه بالا بردن بازدید گوگل، لینک دادن به سایت هایی است که page autority  بالایی دارند. باید مراقب باشید به سایت هایی لینک بدهید که در حوزه مرتبط با شما فعال باشند تا گوگل به شما امتیاز بدهد وگرنه لینک نامرتبط تلقی می شود و برای شما افزایش بازدید گوگل را در پی نخواهد داشت. اگر می‌خواهید اعتبار سایتی که به آن لینک می دهید به سایت شما منتقل نشود، می‌توانید از لینک های نوفالو (nofollow) استفاده کنید. در نظر داشته باشید که فالوکردن و نوفالو کردن لینک ها باید طبیعی انجام شود تا گوگل به سایت شما مشکوک نشود و بتوانید باعث ارتقا رتبه سایت در گوگل شوید. 

    2- لینک داخلی به یک صفحه

    لینک های داخلی در سایت، باعث می شوند که ربات های جستجوگر گوگل، ساختار سایت شما را بهتر درک کنند و زمانی که شما مطالب سایت تان را به همدیگر لینک می کنید، گوگل مطالب بیشتری درباره موضوع مورد نظر از سایت شما یاد می گیرد. با این کار، شما اعتبار بک لینک های سایت را به صفحاتی که لینک داخلی شده اند، منتقل می کنید. بنابراین لینک سازی داخلی صحیح می تواند باعث بالا بردن بازدید سایت در گوگل شده و Bounce Rate سایت شما را کاهش دهد و باعث شود کاربرها زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند.

    3- لینک های شکسته

    زمانی که کاربر روی لینک سایت شما کلیک کند و به صفحه ۴۰۴ هدایت شود، یعنی سایت شما لینک های شکسته (broken) دارد که در رتبه سایت شما تاثیر منفی می گذارند. بهتر است لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید، گاهی تغییر نام صفحات یا فایل ها یا حذف صفحه، موجب به وجود آمدن لینک های شکسته در سایت می شود. لینک های شکسته موجب از بین رفتن اعتبار سایت شما می شود و کاربر را از سایت شما فرار می‌دهد. با استفاده از گوگل وبمستر می توانید لینک های شکسته سایت، خطاهای کلی سایت و ارورهای URL را پیدا کنید.

    4- بک لینک (لینک خارجی)

    در صورتی که به سایتهای معتبر لینک دهید باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد. با این کار می‌توانید لینک هایی را برای وب سایت خود به دست بیاورید. از این طریق افرادی به شما لینک شده و محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند.

     

    تبلیغات میان متنی/ 

    درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

    -------------

     

     اهمیت لینک سازی در سئو

     

     

    د- رعایت تکنیک‌های سئو در ساختار آدرس صفحه یا URL

    ساده بودن آدرس؛ در الگوریتم‌های گوگل ساختار URL دارای اهمیت بسیار بالایی می‌باشد که می‌تواند در افزایش بازدید گوگل تأثیر زیادی داشته باشد. یکی از توصیه‌هایی که گوگل برای ساختار آدرس کرده است ساده بودن URL است. بدان معنا که به جای به کار بردن تک تک کلمات در آدرس، از کلمات کلیدی مؤثر در سئو سایت استفاده نمایید. 

    عنوان با URL لازم نیست یکی باشد؛ نکته‌ای که باید در URL‌ به کار برد این است که نباید دقیقا با عنوان مطلب یکی باشد به این دلیل که ممکن است عنوان دارای کاراکترهای زیادی باشد و طولانی باشد، اگر همان را دقیق در URL به کار ببرید خوانایی آن کاهش یافته و معمولا آدرس صفحه‌هایی با طول کوتاه باعث ورودی مناسبی از گوگل می‌شوند.  همچنین استفاده از کلمات کلیدی در URL باعث افزایش ورودی گوگل می‌شود. 

    تفاوت URLها با هم؛ نکته دیگری که در ساختار URL باید دقت کنید استفاده از یک URL برای موضوع خاص است. اگر شما محتوای گوناگون برای یک موضوع تولید کنید ممکن است گوگل به دلیل شباهت زیاد URLها با هم مطالب را کپی در نظر گرفته بنابراین در افزایش بازدید گوگل تأثیر منفی داشته باشد.

    و- طراحی رسپانسیو سایت

    سایت های رسپانسیو یا واکنش گرا نسبت به تغییر اندازه صفحه نمایش، حساس هستند و محتوا را بهتر نشان می دهند. رسپانسیو بودن سایت، تاثیر چشمگیری در بالا بردن بازدید سایت در گوگل دارد. گوگل کاربر محور است و دوست دارد رضایت کاربران را جلب کند؛ بنابراین سایت های واکنش گرا نزد گوگل محبوب تر هستند. با استفاده فراگیر کاربران از موبایل برای جستجو و وب گردی، داشتن نسخه رسپانسیو برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل مهم شده است. بهتر است بدانید گوگل سایت هایی را که در جستجوی موبایل سازگار نیستند، جریمه می کند؛ بنابراین طراحی حرفه ای سایت در کنار رسپانسیو بودن، موجب افزایش بازدید شما خواهد شد. با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند رشد بسیاری را داشته و بیشتر کاربران جستجوهای خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند بنابراین باید وبسایت ریسپانسیو طراحی کنید. ریسپانسیو بودن وبسایت می‌تواند به افزایش بازدید گوگل کمک کند. 

    شش راه افزایش بازدید گوگل

    برای افزایش بازدید سایت در گوگل، ناچارید به سراغ مباحث سئو و بازاریابی آنلاین بروید. روش های بازاریابی آنلاین زود بازده هستند و در صورتی که اصولی اجرا شوند، موجب افزایش بازدید گوگل خواهند شد.

    ۱. تبلیغات

    هرگونه کسب و کاری، خصوصا کسب و کارهای تازه تاسیس، به تبلیغات نیاز دارند تا به مخاطبان شناسانده شوند. بالا بردن سایت در گوگل از طریق تبلیغات آنلاین، یکی از موثرترین راه هاست. شما می‌توانید از شرکت هایی که بازاریابی آنلاین انجام می دهند بخواهید تا با اجرای کمپین های تبلیغاتی، به بالا بردن بازدید سایت در گوگل کمک کنند.

    ۲. راه اندازی شبکه های اجتماعی

    امروزه تعداد کاربران در  شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس، تلگرام، توییتر، اینستاگرام و… رو به افزایش است. ایجاد حساب کاربری کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی، به بالا بردن بازدید سایت در گوگل کمک می کند.

    ۳. ترفندهای Call To Action

    یکی از راه های برقراری ارتباط با مخاطب و حفظ پیوند کاربر با سایت شما، استفاده از ترفندهای Call To Action است که در اصطلاح (CAT)  خوانده می‌شود. می‌توانید با این تکنیک، ایمیل کاربران را دریافت کنید و برای آن ها خبرنامه ارسال کنید تا با دیدن ایمیل شما در صندوق پستی اینترنتی خود، به سایت شما وارد شوند و موجب افزایش بازدید گوگل شما شود.

    ۴. طراحی اپلیکیشن

    اپلیکیشن ها محبوب تر از سایت ها هستند اما کاربرانی که اپلیکیشن ها را بر روی تلفن همراه خود نصب می کنند، معمولا به سایت شما هم مراجعه خواهند کرد. اپلیکیشن ها یکی از راه های بالا بردن بازدید سایت در گوگل هستند؛ بنابراین اگر وب سایت شما قابلیت گسترش به اپلیکیشن را دارد، حتما از این قابلیت استفاده کنید.

    ۵. برگزاری رویدادهای رایگان

    شما می‌توانید با برگزاری جلسات آموزشی یا رویدادهای تفریحی، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنید. این روزها برگزاری رویداد به صورت آفلاین نیز بسیار رایج است و هزینه اندکی را برای شما خواهد داشت اما به بالا بردن رتبه سایت در گوگل کمک بسیاری می کند.

    ۶. تولید و انتشار پادکست و محتوای صوتی

    یکی از راه های جذب مخاطب، تولید پادکست های صوتی سرگرم کننده است. همچنین می‌توانید مطالب آموزشی خود را در قالب پادکست منتشر کنید تا کاربران در موقعیت های مختلف بتوانند از آن ها استفاده کنند. با این کار علاقه مندان به شنیدن را به سایت خود می کشانید و باعث افزایش بازدید گوگل می شوید.

     

    افزایش بازدید سایت در گوگل

     

    ۱۲ روش برای افزایش بازدید سایت در موتورهای جستجو

    1.    مرتب سازی صفحات سایت با سلسله‌ مراتب مشخص به طوری که تمام صفحات حداقل از یک آدرس استاتیک قابل دستیابی باشند.
    2.    با تحقیق کلمات کلیدی می‌توانید بهترین کلمات کلیدی هدایت کننده به سایت خود را بیابید تا با سرچ آن‌ها در گوگل، به هدف خود که افزایش بازدید سایت است، دست پیدا کنید.
    3.    برای مطالب خود عنوان های جذاب بنویسید. حتی اگر درباره موضوعی می‌نویسید که روزانه هزار مطلب در رابطه با آن منتشر می شود، ناامید نشوید و عناوین خلاقانه انتخاب کنید تا کنجکاوی مخاطب را برانگیزید. عنوان نباید بیشتر از ۵۵ کاراکتر باشد. از اعداد نیز در عنوان استفاده کنید. اضافه کردن اعداد به صورت درصد نیز می‌تواند افزایش بازدید سایت بیشتری برای شما بیاورد. از یاد مبرید که از عناوین کلی‌تر استفاده کنید. در نظر بگیرید که خودتان قرار است جای کاربر، مطلبی را جستجو کنید، چه عناوین و چه کلمه هایی شما را قانع می کند که از سایت بازدید کنید.
    4.    برای نوشته هایتان از عکس و اینفوگرافی یا ویدئوهای کوتاه استفاده کنید و هرجا از عکس استفاده می‌کنید، تگ Alt را با محتوای مناسب پر کنید و در کد HTML از صفت Alt Attribure استفاده کنید.
    5.    از خاطر مبرید که نقشه سایت خود را به صورت فرمت HTML در اختیار کاربران سایت خود بگذارید. اگر نقشه سایتتان لینک های زیادی دارد، آن را به چند صفحه کوچک‌تر تقسیم کنید.
    6.    لینک های سایت خود را بررسی تا لینک شکسته نداشته باشید؛ وجود این لینک ها اثر منفی در افزایش بازدید سایت  دارد و موجب کسر امتیاز از شما می شود.
    7.    مطمئن شوید که  تمام صفحات سایت شما تگ عنوان Title Tag و تگ توضیحات Meta description  دارند و تگ‌های H1 تا H6 را رعایت کنید.
    8.    در طراحی سایت، توجه داشته باشید که سایت شما رسپانسیو طراحی شده باشد تا در صفحه های نمایشگر به اندازه های مختلف، زود لود شود و طراحی صفحه به هم نریزد. بسیاری از کاربران از طریق تلفن همراه به سایت شما رجوع می‌کنند و اگر نتوانید آن‌ها را راضی نگه دارید، موجب افزایش بازدید سایت شما نمی‌شوند.
    9.    اگر سایت شما قابلیت آن را دارد که اپلیکیشن داشته باشید، دست به کار طراحی اپلیکیشن شوید؛ زیرا کاربرانی که از اپلیکیشن شما استفاده می‌کنند، حتما به سایت شما سر می‌زنند و باعث افزایش بازدید سایت می‌شوید.
    10.    تولید محتوای جذاب: تولید محتوا مرتبط با حوزه فعالیت شما به صورت تخصصی، بی تردید افزایش بازدید سایت را در پی دارد. محتوایی که تولید می کنید می‌تواند اینفوگرافی، ویدئو، پادکست، اسلاید شو، مقاله یا ... باشد. در نظر داشته باشید که محتوای متنی شما می بایست حتما سئو شده باشد وگرنه تاثیری در افزایش بازدید سایت شما ندارد.
    11.    سرعت لود سایت تان را ارزیابی کنید و در صورتی که حجم عکس های صفحات بالاست، آن ها را کم کنید.
    12.    مطالب تکراری ننویسید و مطالب قدیمی را هر از گاهی بازنویسی کنید. گوگل درباره کپی برداری از مطالب بسیار حساس است و این کار را تخلف محسوب می کند. بنابراین مطالب را یا بازنویسی کنید یا با مترجم های کارکشته قرارداد ببندید تا به صورت هفتگی و ماهانه به شما مطلب بدهند. مطالب جدید با عناوین جذاب موجب افزایش بازدید سایت می شود.

    3 روش تضمینی برای افزایش بازدید سایت در کوتاه ترین زمان ممکن

    مراقب باشید زمانی که در حال کار کردن روی سئو سایت هستید، به دنبال نتیجه گیری فوری و آنی نباشید؛ زیرا فعالیت های مانند سئو، زمان‌بر است؛ اما می‌توانید با چند روش خیلی ساده، به افزایش بازدید سایت کمک کنید.

    1.    افزایش بازدید با ویدئو :

    بسیاری از بازاریابان محتوا، از ویدئوها با محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کنند تا محصول و برند را تبلیغ کنند. گاهی هدف از انتشار ویدئوها ایجاد آگاهی از برند (Brand Awareness) است و گاه هدف هدایت کاربر به سایت و ثبت سفارش یا خرید محصول. بهتر است ویدئو خود را در سایت هایی مانند یوتیوب، آپارات، تماشا و... آپلود کنید تا از طریق موتورهای جستجوگر قابل دسترسی باشد. تولید ویدئو با هر هدفی که باشد، می‌تواند به افزایش بازدید سایت کمک کند؛ زیرا با برانگیختن کنجکاوی مخاطب، او را به بازدید از صفحات سایت خود می‌کشاند.

    2.    ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی :

    شبکه های اجتماعی پرمخاطب ترین رسانه های اجتماعی هستند. با باز کردن پروفایل در اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین، جی پلاس و... می‌توانید اطلاعات لازم درباره کسب و کار خود را به مخاطب بدهید و از آن ها دعوت کنید تا وارد سایت شما بشوند و از دیگر مزایا بهره‌مند گردند. افزایش بازدید سایت از طریق تلگرام، با بازاریابی محتوا می‌تواند در مدت زمانی کوتاه، رضایت شما را جلب می کند.

    3.    افزایش بازدید سایت با  engagement :

    تمامی کسب و کارها دوست دارند تعامل خود را با مخاطبان و مشتریانشان بیشتر کنند. برگزاری مسابقه و دعوت به فعالیت، می‌تواند بهانه خوبی برای افزایش بازدید سایت باشد.

    افزایش بازدید سایت به صورت طبیعی چگونه است؟

    زمانی که سایت شما از نظر طراحی و محتوا قوی باشد، با داشتن استراتژی بازاریابی هوشمندانه، می‌توانید موفق به افزایش بازدید سایت خود بشوید. زمانی که ترافیک سایت شما افزایش می یابد، یعنی لینک شما قوی است و اگر افزایش ترافیک سایت به افزایش بازدید سایت منتهی شود، قدرت دامنه سایت شما افزایش پیدا می کند. زمانی که کاربر وارد سایت شما می‌شود، باید در نظر داشته باشید که در صفحه فرود (لندینگ پیچ) به شما و محصول شما جذب شود. اگر به دنبال بازدید هدفمند برای سایت خود نباشید، کاربر پس از ورود به سایت شما گیج می‌شود و از سایت شما خارج می‌شود. با این کار نرخ فرار از سایت شما زیاد می‌شود و در واقع شما موفق به افزایش بازدید از سایت نشده اید. داشتن محتوای همیشه جذاب و به‌روز بر روی شبکه های اجتماعی، باعث می‌شود مخاطبان به طور طبیعی وارد سایت شما شوند و به دنبال علاقه‌مندی خود بگردند. در نتیجه، شما افزایش بازدید از سایت به صورت طبیعی خواهید داشت بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه سنگین داشته باشید.

    وب ۲۴ چگونه به بالا رفتن بازدید سایت شما در گوگل کمک می‌کند؟

    همکاران وب ۲۴ در زمینه تولید محتوا، بازاریابی محتوا، تدوین استراتژی محتوا، سئو سایت، افزایش بازدید سایت و به طور کلی دیجیتال مارکتینگ، تجربیات ارزشمندی دارند و برای افزایش بازدید سایت می‌توانند به شما کمک کنند تا رتبه خوبی در گوگل کسب کنید. به طور کلی مراحل افزایش بازدید سایت در گوگل عبارت است از:

    • ثبت سفارش و تحلیل و بررسی سایت، رتبه سایت و میزان بازدید سایت
    • آنالیز سئو داخلی سایت و یافتن باگ ها و لینک های شکسته
    • ارزیابی سرعت سایت و افزایش سرعت لود شدن صفحات
    • کنترل تگ‌های متا و تگ های هدینگ با توجه به سئو حرفه ای سایت
    • استاندارد کردن سایز و حجم عکس ها و بهینه سازی تگ های Alt
    • تدوین استراتژی محتوا
    • تشخیص مخاطب و تعیین تارگت
    • طراحی و اجرای کمپین
    • تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و بازاریابی محتوا بر اساس سئو حرفه ای
    • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو)، سئو داخلی و خارجی سایت، لینک سازی، تبادل لینک و...
    • تبلیغات گوگل (Google Adwords)

    تبلیغات میان متنی

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

    تبلیغات میان متنی

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 


در هر مدل کسب و کار که باشیم تولید محتوا یکی از دغدغه های ما هست به این معنی که در یک کسب کار سنتی، فرد درسمت رهبر کسب و کار خود موظف است چرخه بقای آن را بگرداند و ابعاد مدیریت بازاریابی را در آن توسط افراد کارشناس پیاده سازی کند، در این نوع کسب و کار از طراحی یک کارت ویزیت تا طراحی یک تبلیغ محیطی برای او حکم تولید محتوا را دارد. اما در بازاریابی آنلاین و کسب و کار اینترنتی به علت اینکه ارتباطات فیزیکال کمی محدود تر است و حجم اطلاعات بشدت زیاد است باید مخاطب به گونه ایی جذب شود که برای ما منفعت و سود داشته باشد یعنی تمامی تلاش ما در فضای آنلاین، جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری است و سپس ایجا مشتری وفادار.

 

تولید محتوا بدون هزینه زیاد

 

روش های بازاریابی در کسب و کار آنلاین بسیار متنوع وزیاد بر اساس بازار هدف می باشد که با یک استراتژی تبلیغاتی می شود به اهداف نزدیک شد. در مقالات گذشته در مورد پادشاهی بازاریابی محتوایی بسیار صحبت کردیم و زمانی که به صورت آنلاین برای کسب و کار خود بازاریابی می کنید، تولید محتوا یکی از بزرگترین قطعات گمشده بازاریابی شماست. در این بین باید اطلاع داشته باشید که تولید محتوای حرفه ایی هزینه های زیادی برای شما در پی دارد. ما در هر موقعیتی که قرار داشته باشیم مایل هستیم از روش هایی استفاده کنیم که برای ما مقرون به صرفه باشد چون امور بازاریابی و تبلیغات پرهزینه است،اما چطور بدون صرف هزینه های هنگفت، محتوایی عالی و جذاب به بازار ارائه کنیم؟ این دغدغه تمام افراد صاحب کسب و کار آنلاین است و اغلب این پرسش اصلی آنهاست که تولید محتوا مناسب بدون صرف هزینه های بسیار زیاد، چطور امکان پذیر است؟ 
در فضای آنلاین روش هایی ساده وجود دارد که میتوانید برای تولید محتوا با هزینه کم از آن استفاده نمایید. در این مقاله با ما همراه باشید تا این روش ها را باهم بررسی کنیم:

روش های تولید محتوای حرفه ای

از داشته های فعلی کمی کمک بگیرید:

حتما شما دارای یک طرح و پلن برای کسب و کار خود هستید. اینکه چه هدفی دارید و چه روش هایی دارید و در چه خدمات و چه محصولاتی ارائه می دهید. و اینکه توضیحی در مورد آن ها، مانند خدمت و محصول شما دارای چه کیفیتی است و یا خدمات شما دارای چه نوع گارانتی می باشد.دردرجه اول داشته هایی که برای طرح کسب و کار خود ریخته اید را میتوانید با رعایت کردن اصولی که میتواند حالت عمومی به خود بگیرد، در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

وبلاگ ها بسیار باارزش هستند

در وب سایتتان قسمتی را به عنوان وبلاگ و سرویس مقالات و پایگاه دانشی قرار دهید شاید در قسمت توضیح محصولات وخدماتتان آنقدر متون خاصی نمامنده باشد که شما آن را نگفته اید به هرحال این قسمت برای سایت میتواند از آن جهت مفید باشد که تعداد و آمار بازدیدکنند گان را بالا نگه دارد، البیته این به شرط آن است که شما مطالب واقعا منحصر به فردی در آن قر دهید و در مورد تخصص خود مطالب موازی و هم تراز بوجود آورید.مثلا اگر کار شما طراحی معماری داخلی است بهتر است مقالاتی با موضوع چیدمان هایی برای منازل کوچک تهیه کنید البته این یک مثال است شما در این حوزه قدرت مانور زیادی برای انتخاب عناوین دارید. این ر هم بگویم اگر شما خودتان دستی بر نوشتن ندارید از یکی از افراد گروهتان بخواهید که این امر را پیگیری کند.

از فریلنسرهای مقاله نویس کمک بطلبید

افرادی در سرتاسر این دهکده بزرگ جهانی وجود دارند که بصورت آزاد مشغول نویسندگی هستند و مرتبط با موضوعات مختلف فعالیت دارند .هزینه پرداختی برای تولید محتوا به این افراد بسیار پایین تر از استخدام یک فرد متخصص در تیم کاری بصورت فیزیکی است. به همین منظور کسب و کار ها مایل هستند این نوع کار را با هزینه پایین برون سپاری کنند.

ساخت محتوای ویدئو و پویا

شما میتوانید از کسب و کارتان فیلم و ویدئو تهیه کنید. این روش بسیار جذابیت شدیدی در بین مخاطبان شبکه های اجنماعی پیدا کرده است. مثلا اگر فعالیت شما در رابطه با فروش و تولید ظروف یک بار مصرف است میتوانید ویدئو هایی کوتاه از معرفی و کیفیت محصولات تولید کنید این ویدئو ها باید کوتاه و خلاقانه باشد. سپس آن را با مخاطبان وب سایتتان به اشتراک بگذارید و بدانید محتوای ویدئویی بسیار ارزشمند است.

 

محتوای بازاریابی

 

تولید محتوا برای افراد کم حوصله

این روش یعنی محتوایتان را بصورت تصویری تولید کنید، مانند اینفوگرافی ها که به توضیح مطلبی بصورت تصویری پرداخته اند و این روش یکی از جذاب ترین قسمت های تولید محتواست .به دلیل اینکه کاربران مخصوصا نسل جوان به مطالعات زیاد و طولانی بی علاقگی نشان می دهند. همین سبب می شود اینفوگرافی ها محتوای جالبی به نظر برسد.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

-------------------------------------

سه راهکار بازاریابی محتوا  


محتوای یک وبلاگ بیان گر شخصیت صاحبان آن است و اگر یگ وبلاگ کاربرد تجاری داشته باشد میزان تعامل کاربران با آن تجارت و کسب و کار در گرو میزان تعامل کاربران با محتوای وبلاگ است. در هنگام وبلاگ نویسی مهم ترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشیم آن است که نباید خود خواه باشیم، خود خواه نبودن بدین معنی است که نباید فقط به خواسته ها و اهداف خود فکر کنیم بلکه باید به همواره در نظر داشته باشیم که کاربران اهمیتی به اهداف ما نمی دهند بلکه در پی برآورده کردن نیاز ها و اهداف خود هستند پس اگر ما بتوانیم نیاز های آنها را درک کنیم می توانیم عملکرد خوبی در ایجاد محتوای متناسب با نیاز کاربران داشته باشیم.


اگر بخواهیم وبلاگ ما علاوه بر اهداف کاربران برای نیل به اهداف خودمان نیز مناسب باشد، لازم است که همواره به بهبود آن فکر کنیم و استراتژی مناسبی برای اینکه این کانال، برای کمپانی ما سوددهی مطلوبی داشته ‌باشد، طرح ریزی کنیم. در ادامه به ۳ نکته درباره افزایش میزان دسترسی به پست ها می‌پردازیم که می تواند به شما در مسیر افزایش تعامل در یک وبلاگ و بازاریابی محتوا همراهی می‌کنند:


افزایش دسترسی به محتوا
بسیاری افراد می پرسند که " چرا باید محتوایی که یک بار منتشر شده است را مجددا منتشر نماییم؟" ، پاسخ به این سوال بسیار ساده است و در دو کلمه خلاصه می شود، افزایش دسترسی!
ممکن است وبلاگ شما 10000 بازدیدکننده و هوادار داشته باشد، اما همه آنها تمام مطالبی که شما منتشر می کنید را نمی بینند. تنها تعداد محدودی از بازدیدکنندگان شما پست های شما را می بینند که این تعداد یک زیرمجموعه کوچک از مجموعه بزرگ هواداران شما هستند. اگر آن دسته از هواداران شما که مطلب شما را مشاهده کرده اند با آن تعامل برقرار کنند و آن را لایک کرده و یا اشتراک  گذاری کنند، آنگاه افراد بیشتری موفق به دیدن مطلب شما خواهند شد. هرچقدر که تعداد این اشتراک گذاری ها بیشتر باشد احتمال دیده شده مطلب شما توسط افراد بیشتر افزایش می یابد. اما این اتفاق برای بسیاری از پست های شما نمی افتد، و تنها تعداد کمی از هواداران شما آنها را مشاهده می نمایند.
شما می توانید با انتشار مجددا یک پست در روزهای مختلف و ساعات مخلف از یک روز، امکان دسترسی پست خود را برای زیر مجموعه های مختلفی از بازدیدکنندگان و هواداران وبلاگتان افزایش دهید.


1-     محتواهایی که در میان کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند را شناسایی کنید
خب سوالی که در این مرحله مطرح می شود این است که شما چگونه باید متوجه شوید که "آیا یک پست ارزش انتشار مجدد دارد یا خیر؟"
پاسخ به این سوال بسیار ساده است، برای پیش بینی عملکرد یک پست در آینده می توانید از ارزیابی عملکرد آن در گذشته استفاده نمایید. باید میزان تعامل یک پست در گذشته را مورد بررسی قرار دهید، میزان تعامل آن در انتشار دوم و سوم نیز، از انتشار اول آن متفاوت نخواهد بود. شما باید بررسی کنید که کدامیک از پست های شما در تعداد لایک ها،  اشتراک گذاری ها، کامنت ها و ... از سایر پست ها عملکرد بهتری داشته اند. ابزارهای آنالیزگر بسیاری وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آنها عملکرد پست های خود را ارزیابی نمایید. به شما پیشنهاد می کنم برای ارزیابی عملکرد پست ها حتما از ابزارها آنالیزگر استفاده نمایید تا بتوانید پست هایی که تعامل بیشتری با کاربان برقرار کرده اند را شناسایی کنید.


2-     محتواهایی که تعامل بهتری برقرار کرده اند را مجددا منتشر کنید
استراتژی های متعددی برای انتخاب زمان مناسب و چگونگی انتشار مجدد یک پست وجود دارد، در زیر تعدادی از استراتژی های موثر برای انتشار مجدد یک پست آورده شده اند شما می توانید هر یک از این استراتژی ها را بسته به روش کار خود انتخاب نموده و بکار بگیرید:

  • یک محتوای ترکیبی ایجاد کرده و در آن یک بخش از هریک از پست های مد نظر خود را قرار دهید و آن را به عنوان بخشی از پروسه انتشار محتوای نرمال روزانه، هفتگی یا ماهانه خود، منتشر کنید. به خاطر داشته باشید که باید بخش انتخابی از یک پست جذاب ترین بخش آن باشد که کاربران را مجاب کند به آن پست مراجعه کنند.
  • در وبلاگ خود یک بخش به عنوان نگاه به روز گذشته و یا نگاه به هفته گذشته داشته باشید. این روش بسیار متداول است و بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت ها از چنین روش هایی برای افزایش تعامل کاربران با محتوای خود استفاده می نمایند. شما می توانید این بخش نگاه به گذشته را برای هر دوره زمانی مورد نظر خود پیاده سازی کنید. مثلا اگر پست های متعددی در وبلاگ شما منتشر می شود می توانید این کار را به صورت روزانه انجام دهید و یا در هر هفته یک روز را به این کار اختصاص دهید اما اگر تعداد پست های شما کمتر است می توانید دوره زمانی این روند را اندکی طولانی تر مثلا ماهانه و یا دو ماهه کنید. دقت داشته باشید که در بخش نگاه به گذشته محبوب ترین پست های خود را مجددا اشتراک گذاری نمایید.
  • در وبلاگ خود بخشی با عنوان محبوب ترین پست های هفته یا ماه گذشته داشته باشید که در روزهای تعطیل در اواخر هفته به روز رسانی می گرند و در آن پست هایی که تعامل بهتری با کاربران برقرار کرده اند را مجددا پست نمایید. دقت کنید که برخی افراد تنها در روزهای تعطیل فرصت صرف زمان در اینترنت را دارند و شما اگر در روزهای تعطیل پست های محبوب وبلاگ خود را مجددا اشتراک گذاری کنید این دسته از کاربران را نیز تحت تاثیر قرار خواهید داد.
  • اشتراک گذاری مجددا پست های منتشر شده در زمان ها خاص مثل زمان المپیک، انتخابات و یا هر رویداد گذرایی که موجب می شود کاربران تمامی توجه خود را معطوف به آنها کنند و توجه خاصی به سایر مطالب موجود در اینترنت نکنند. معمولا پست هایی که در این دوره های زمانی در وبلاگ ها منتشر می شود نمی تواند تعامل خوبی با کاربران برقرار کند ، زیرا کاربران در این دوره های زمانی بیشتر توجه خود را به آن رویداد خاص اختصاص می دهند. شما می توانید با اشتراک گذاری مجدد این پست ها در زمان های دیگر (زمانی پس از آن دوره زمانی مشخص) توجه کاربران را به آن جلب کنید.

راه کار ها و استراتژی های متعدد دیگری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از بکار گیری آنها پست های خود را مجددا انتشار داده و تعامل آن را با کاربران خود افزایش دهید.


3-     شناسایی افراد با نفوذ و انتشار مجدد مطالب در وبلاگ آنها
در میان کسانی که با محتوای شما تعامل برقرار می کنند ممکن است افراد با نفوذ نیز وجود داشته باشند، افرادی که در زمینه مشابهی با زمینه کاری شما فعالیت می کنند و در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت داشته و هواداران زیادی دارند. اگر شما بتوانید این افراد را شناسایی نموده و با آنها تعامل برقرار کنید، برای مثال پست های آنها را اشتراگ گذاری نمایید و به آنها لینک بدهید می توانید یک رابطه دو طرفه با آنها ایجاد کنید. ایجاد یک رابطه خوب و یک تعامل قوی با افراد با نفوذ عاملی بسیار موثر در افزایش تعامل پست های شما با کاربران است. زیرا زمانی که این افراد یکی از پست های شما را اشتراک گذاری کنند تمامی کاربران آنها پست شما را خواهند دید و جامعه هدف شما به شدت رشد خواهد کرد. شناسایی این افراد اولین گام در ایجاد یک رابطه است، زمانی که شما این افراد را شناسایی کنید می توانید با ارسال ایمیل آنها را از پست های جدید خود مطلع کرده و آنها را ترغیب به اشتراگ گذاری پست های خود بکنید.

 

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()