نوشته شده توسط : farhad

 

شرکتها با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی محصولات خود را درون یک ویترین قرار میدهند که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان قابل رویت می باشد. این ویترین بازدیدکنندگان بسیاری از جمله موسسات، ادارات و شرکتها، دانشجویان، متخصصان و اقشار مختلف جامعه را در برمیگرد.

 

دومین مزیت فروشگاه های اینترنتی وسعت نامحدود آن است که دیگر مشکلات فروشگاه های سنتی مانند کمبود فضای کافی برای نگهداری محصولات مختلف با چیدمان خاص و بر اساس اندازه و تنوع محصولی را نداشته باشید.

ویژگی های دیگر از ساخت فروشگاه اینترنتی

ویژگی های دیگر از ساخت فروشگاه اینترنتی نداشتن محدودیت زمانی است. همانطورکه می دانید مدیران فروشگاه های سنتی در ساعاتی از شبانه روز و در روزهایی خاص مجبور به تعطیلی فروشگاه خواهند شد. اما فروشگاه اینترنتی چنین محدودیتی را ندارند و در تمام روزهای هفتگی و ساعات شبانه روز در دسترس کاربران خواهد بود. البته کاربران نیز با خرید از فروشگاه های اینترنتی، مزایای زیادی را نسبت به فروشگهای سنتی تجربه خواهند کرد. مانند صرفه جویی در زمان، مقایسه سریع محصولات مختلف، تحویل کالای خریداری شده در مکان تعیین شده، بیمه بودن کالا تا زمان رسیدن به مقصد، امکان یافتن کالاها با قیمت پایین تر از فروشگاه های سنتی.

 

حال می بایست تفاوت فروشگاه های اینترنتی که به صورت آماده در سایتهای مختلف (سایت ساز) ارائه میشود را با سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی به شرکتهایی که طراحی سایت انجام میدهند را مورد بررسی قرار دهیم. مدیران شرکتهایی که قصد ایجاد فروشگاه اینترنتی را دارند بعد از جستجو در گوگل با سایتهایی مواجه میشوند که خدمات سریع و ارزانی را در ساخت فروشگاه اینترنتی ارائه میدهند. خدمات این سایتها در نگاه اول خیلی جذاب به نظر می رسد اما مشکل بزرگی دارد که متاسفانه مدیران شرکتها از آن بی خبرند. آن مشکل حالت وبلاگهی سایت است. به این معنی که دامین خریداری شده به صورت ساب دامین دراختیار کاربر قرار میگیرد. بنابراین کاربر هرگز یک سایت اختصاصی با دامین جدا نخواهد داشت و همیشه وابسطه به شرکت سایت سازی است که خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی را در اختیار کاربر قرار داده است و اگر سایت اصلی به هر دلیلی فیلتر و یا تعطیل شود فروشگاه اینترنتی کاربران با تمام زحماتی که برای آن کشیده اند از بین میرود. اما شرکتهایی که طراحی سایت فروشگاهی را انجام میدهند سایت طراحی شده را با دامین اختصاصی به کاربر ارائه میدهند که این تفاوت بزرگ همان دلیلی است که مدیران شرکتها را برای بستن قرارداد با شرکتهای طراحی سایت ترغیب میکند.

شرکت بانی سایت با ارائه خدمات طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی شما را برای رسیدن به هدف بزرگی مانند ایجاد درآمد زیاد با مدیریت یک فروشگاه اینترنتی یاری میرساند، کارشناسان مشاوره و فروش شرکت بانی سایت منتظرارتباط شما هستند خود را با ما رتبه یک گوگل بدانید . 

 

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت:

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت کرج، طراحی سایت رشت 

 



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()