ترفند های سئو که باید از آن اجتناب کنید
نوشته شده توسط : farhad

 


در این مطلب قصد داریم برخی نکات مهم را برای تمام وبلاگ‌نویسان جدید و همچنین قدیمی که این نکات را نمی‌دانند بیان کنیم. این ترفندها را به طور معمول افراد انجام می‌دهند اما نیاز به انجام آنها در وبلاگ‌نویسی نیست. در ادامه به برخی از نکات اشاره می‌کنیم که باید سعی کنید آنها را انجام ندهید. انجام این موارد باعث خواهد شد که رتبه سایت شما در گوگل دچار مشکل شده و بازدید سایت شما از بین برود.

ترفندهای سئو

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 

 

  • پنهان‌سازی محتوا در داخل تصاویر: برخی وبمسترها محتوای خود را در داخل تصاویر نشان می‌دهند. موتورهای جستجو قادر نخواهند بود محتوای موجود در تصاویر را بخوانند. 
  • استفاده بیش از حد از جاوا اسکریپت/ AJAX: موتورهای جستجو نمی‌توانند جاوا اسکریپت/ AJAX را درک کنند. بنابراین شانس ایندکس شدن با تعداد زیاد جاوا اسکریپت/ AJAX کاهش می‌یابد. از HTML/CSS به جای جاوا اسکریپت/ AJAX استفاده کنید.
  • استفاده از از فلش تنها در وبسایت‌ها : گرچه فلش می‌تواند وبسایت را مهیج کند اما موتورهای جستجو محتوای داخل فلش را نمی‌توانند بخوانند. شما می‌توانید وبلاگتان را توسط فلش اسکریپت ایجاد کنید اما هرگز محتوای خود را داخل فلش اسکریپت اضافه نکنید. از HTML به جای فلش استفاده کنید.
  • استفاده از URLهای مورد پسند موتورهای جستجو به جای استفاده از URLهای مورد پسند افراد : از URLهای غیر مرتبط استفاده نکنید. از URL (آدرس صفحه) مناسب که توصیف کننده محتوای شما باشد استفاده کنید. در مورد طول URL نگران نباشید.
  • استفاده از نرم‌افزار اتوماتیک directory submission :هرگز از نرم‌افزار اتوماتیک برای ثبت دایرکتوری استفاده نکنید. در صورت استفاده از آنها به عنوان اسپم در نظر گرفته می‌شوند. از ثبت دستی به جای آن استفاده کنید. دایرکتوری‌های خود را با استفاده از عناوین  و توصیفات منحصر به فرد به ثبت (Submit) برسانید. بنابراین آنها به عنوان کپی شناخته نمی‌شوند.
  • برنامه‌های تبادل لینک :انجام این کار زمان زیادی را می‌برد اما ارزشی ندارد. با انجام آن هیچ چیز را به دست نخواهید آورد. مورد دیگر این است که لینک شما پس از چند روز بدون اطلاع شما پاک خواهد شد. مشاهده شده است که تبادل لینک را برای وبلاگ انجام داده‌اند اما هیچ چیز به دست نیاورده‌اند.
  • استفاده از عنوان متا (meta title) و توضیحات متا (meta description) مشابه در هر صفحه از وبلاگ : هنگامی‌که از عنوان و توضیحات متای مشابه در همه پست‌ها استفاده می‌کنید موتورهای جستجو همه پست‌ها را به عنوان یک پست در نظر می‌گیرند. بنابراین کل سایت شما ایندکس نخواهد شد. از این‌رو از متا تگ‌های متفاوت برای پست‌های مختلف استفاده کنید. اما هرگز از توضیحات متا (meta description) نامناسب استفاده نکنید. کلمات کلیدی را داخل محتوا قرار دهید. 
  • به کار بردن کلمات کلیدی نامناسب و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی : از کلمات کلیدی با رقابت‌پذیری کمتر به جای استفاده از کلمات کلیدی با رقابت‌پذیری بالا استفاده کنید. با انجام این کار می‌توانید ترافیک سریعتری را از موتورهای جستجو به دست آورید. از ابزار Google Adword برای یافتن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.
  • استفاده از کلمات کلیدی اشتباه : کلمات کلیدی شما باید مرتبط با محتوای شما باشد. کلمات کلیدی باید محتوای مقاله را به طور مختصر بیان کند.
  • کپی از محتوای سایت‌های دیگر و قرار دادن آن در سایت خود : هرگز این کار را انجام ندهید؛ به این دلیل که سایت شما توسط موتورهای جستجو جریمه خواهد شد. همچنین اگر وبلاگ نویس هستید از انجام این کار بر روی وبلاگ خود خودداری کنید.
  • محتوا با کیفیت پایین : محتوای شما باید دارای کیفیت بالا باشد. کیفیت پایین و محتوای کپی توسط موتورهای جستجو جریمه خواهد شد و شما با پست گذاشتن این نوع محتوا هیچ چیز را به دست نخواهید آورد.
  • site navigation (مسیر یاب) ضعیف : مطالب شما باید برجسته‌تر از تبلیغاتتان باشد. از پنجره‌های Pop-up اجتناب کنید. نوار navigation (navigation bar) شما باید لینکهایی را به محتوای مربوط بدهد.
  • لینک‌های نامربوط : لینک‌های موجود بر سایت باید با محتوا مرتبط باشند و این لینکها به صفحات مرتبط هدایت شوند.
  • انتظار برای به دست آوردن نتایج فوری : SEO یک روش سریع برای افزایش ترافیک به وبلاگ شما نیست. شما نیاز به صبر برای گرفتن نتایج دارید. گاهی اوقات از هفته تا ماهها برای نتیجه مورد نظر شما زمان می‌برد. بنابراین شما باید انگیزه قوی جهت کار بر روی سئو داشته باشید.
  • زمان بارگذاری بالای صفحات : بازدیدکنندگان دوست ندارند زمان زیادی را صرف کنند. بنابراین شما باید نقشه هاستینگ مناسبی برای بهبود زمان بارگذاری وبلاگ یا وبسایت خود در نظر بگیرید.

 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 




:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: