چگونه با پکیجهای دوربین مداربسته امنیت خانه را تضمین کنیم؟
نوشته شده توسط : farhad

 

در این مطلب می خواهیم شما را با راه حل هایی برای حفظ امنیت و تضمین ایمنی آشنا کنیم؛ با به کارگیری روش هایی ساده، برقراری امنیت در خانه و محل کار به سادگی ممکن خواهد بود.

 تجربه ثابت کرده است که بسیاری از ما تا خطری متوجه امنیت جان و مالمان نباشد، اهمیتی به چگونگی مراقبت از دارایی‌هایمان نمی‌دهیم. اما بیایید صادقانه به این موضوع مهم فکر کنیم؛ آیا عقل حکم نمی‌کند که در این دنیای غیر قابل پیش بینی، کمی بیشتر به حفاظت از سرمایه و امنیت محل کار و سکونتمان اهمیت دهیم؟

بدون تعارف می‌توان گفت تجهیزات امنیتی هوشمند این روزها مانعی بر سر راه خود نمی‌بینند و با سرعتی بالا در حال پیشرفت اند. پس بد نیست در دنیایی که خطرات و تهدیداتش با پیشرفت تکنولوژی هم قدم اند، ما نیز برای حفظ امنیت خود بهترین ابزارآلات را به کار گیریم!

در این مطلب می‌خواهیم شما را با راه حل‌هایی برای حفظ امنیت و تضمین ایمنی جان و اموالمان آشنا کنیم. با به کارگیری روش‌های ساده ای که مطرح خواهد شد، برقراری امنیت در خانه و محل کار به سادگی ممکن خواهد بود.

تجهیزات امنیتی کدام اند؟

 

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که اصلاً تجهیزات امنیتی و هوشمند ساز خانه کدام اند و به چند دسته تقسیم می‌گردند؟ همانطور که گفته شد، ابزارآلات امنیتی تنوع بالایی دارند؛ اما از جمله مهم‌ترین و پرکاربردترین این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

* دوربین‌های مدار بسته

* تجهیزات شبکه

* دزدگیر اماکن

* سنسورهای حرارتی

* سنسورهای تشخیص حضور و حرکت

* چشمی

* و...

همگی این ابزارآلات نقش مهم و مجزایی در تأمین امنیت خانه و محل کار ما دارند. اهمیت دوربین‌های مدار بسته قطعاً بر هیچکس پوشیده نیست؛ چرا که بخش مهمی از اسناد و مدارکی که نیروی پلیس علیه سارقان و سودجویان به دست می‌آورد، از طریق همین دوربین‌های نظارتی تهیه و ثبت می‌گردند.

این دوربین‌ها به واسطه کابل‌ها و دستگاه‌های رابط به سیستم‌های تصویری ما متصل شده و به این ترتیب کنترل شرایط را در اختیار ما می‌گذارند. دزدگیر نیز یکی از پرکاربردترین ابزاری است که از سال‌ها پیش تا کنون مورد استفاده بوده و این روزها عملکردش در کنار سایر ابزارآلات امنیتی نظیر سنسورهای تشخیص حضور، چشمی‌ها و سنسورهای حرارتی کامل‌تر شده است.

بنابراین گرچه هر یک از این تجهیزات نقش مجزایی در تأمین و تضمین امنیت ما دارند؛ اما با این حال نمی‌توان از عملکرد گروهی و کارآمدتر این ابزارآلات در کنار هم چشم پوشی کرد.

استفاده از پکیج‌های دوربین مداربسته چه مزایایی دارد؟

تا به اینجا کم و بیش با انواع تجهیزات نظارتی آشنا شده اید؛ اما آیا می‌دانید استفاده از این تجهیزات و مهم‌تر از آن به کار گرفتن مجموعه‌ای از این ابزارآلات چه تأثیری در ارتقاء امنیت خانه و محل کارتان دارد؟

یک پکیج امنیتی، متناسب با نوع نیاز و محلی که از آن استفاده می‌کنید، می‌تواند شامل ابزاری همچون دوربین مدار بسته، چشمی، سنسورهای تشخیص حضور، دزدگیر امکان، دستگاه تلفن کننده و … باشد.

با وجود آنکه استفاده از این تجهیزات روز به روز رواج می‌یابد، اما همچنان ساختمان‌های مسکونی، اداری یا تجاری در سطح شهر وجود دارند که از این تجهیزات امنیتی استفاده نمی‌کنند. برخی از افراد تصور می‌کنند تهیه این تجهیزات تنها هزینه بردار است و در نهایت فایده‌ای برایشان ندارد.

اما واقعیت آن است که نیازی نیست تا برای تأمین امنیت یک ساختمان دست به کارهای عجیبی بزنید و متحمل هزینه‌های هنگفتی شوید! اتفاقات ناخوشایند و سارقان منتظر ما نخواهند ماند تا روزی سرمان به سنگ خورده و تصمیم به استفاده از ابزارآلات امنیتی بگیریم.

شما می‌توانید با نصب تعدادی از ابزارآلات نام برده شده در این مقاله تا حد زیادی از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری کنید.

به جرات می‌توان گفت بسیاری از سارقان با دیدن تجهیزات امنیتی یک مکان و دوربین مدار بسته های آن در همان مراحل ابتدایی از مقاصد خود منصرف می‌گردند. از طرف دیگر همیشه این سارقان نیستند که امنیت ما را به مخاطره می‌اندازند؛ گاهی اوقات اتفاقات غیر قابل پیش بینی دیگری همچون آتش سوزی نیز می‌تواند جان و مال ما را مورد تهدید قرار دهد.

بنابراین باید گفت تجهیزات امنیتی تنها یک بار زحمت نصب را به شما می‌دهند، اما یک عمر از شما، عزیزانتان و سرمایه زندگی تان محافظت خواهند کرد!

پکیج‌های امنیتی و نظارتی چگونه از ما محافظت می‌کنند؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پکیج‌های امنیتی و تجهیزات خانه هوشمند چگونه می‌توانند از ما محافظت کنند و مکانیسم عمل آنها چگونه است؟

در یک پکیج نظارتی، یک تا چند عدد چشمی وجود دارد که در صورت تشخیص مورد مشکوک و غیر عادی می‌تواند به آژیر داخلی و بیرونی سیگنالی را ارسال کند تا باعث ایجاد صدا در محیط شده و ساکنین یک ساختمان را مطلع سازد.

این صدای تولید شده به خودی خود می‌تواند باعث ایجاد ترس و وحشت افراد سودجو و سارقانی شود که قصد بر هم زدن امنیت شما را دارند. سارقان با شنیدن این صدا قطعاً پیش از آنکه در مرکز توجه ساکنان و رهگذران یک خیابان گردند به سرعت محل را ترک می‌کنند.

جالب است بدانید...

صدای بلند آژیر تنها راهی نیست که یک پکیج کامل امنیتی و نظارتی از آن برای حفاظت از شما و سرمایه تان استفاده می‌کند. دزدگیرهای اماکن پس از دریافت پیام خطر توسط چشمی‌ها و سنسورها می‌توانند دستگاه‌های تلفن کننده را نیز فعال کنند.

مکانیسم عمل دستگاه تلفن کننده به گونه‌ای است که پس از دریافت سیگنال خطر، به طور خودکار با شماره‌هایی که از پیش برای آن تعریف شده تماس گرفته و شما را از خط آگاه می‌سازد.

برخی از این تلفن‌ها با خط ثابت و برخی نیز با سیم کارت کار می‌کنند؛ اما عملکرد هر دو تلفن کننده به یک شیوه ثابت می‌باشد. شما به عنوان کاربر می‌توانید تعیین کنید که این دستگاه با شما تماس گرفته و پیامی مشخص را بازگو کند و یا یک پیام پیش فرض را اعلام نماید.

عملکرد پکیج‌های امنیتی وابسطه به برق شهری نبوده و بنابراین حتی اگر سارقان اقدام به قطع برق ساختمان کنند نیز دزدگیر و سنسورها به خوبی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

آشنایی با برندهای تولید کننده تجهیزات امنیتی

برندهایی همچون آی تی آر، ویزیترون، اشنایدر، فایروال، پارادوکس و … در حال حاضر از جمله معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات امنیتی به حساب می آیند. اما از بین شرکت‌های فعال در این حوزه برخی از آنها اقدام به عرضه پکیج‌های کاملی از تجهیزات نظارتی نیز کرده اند و به این واسطه ابزارآلات امنیتی مورد نیاز ما را با قیمت مقرون به صرفه تری در اختیارمان می‌گذارند.

هم اکنون پکیج‌های امنیتی و تجهیزات خانه هوشمند نمادهایی همچون آی تی آر، ویزیترون و هنسکیوس در بازار موجود اند و شما می‌توانید با استفاده از آنها اولین قدم را در جهت حفظ ایمنی خانه خود بردارید. اگر قصد تجهیز خانه خود به این ابزارآلات را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه بمانید.

چگونه تجهیزات امنیتی مورد نظرمان را انتخاب کنیم؟

 

شاید مهم‌ترین مرحله در تهیه پکیج‌های امنیتی و تجهیزات خانه هوشمند، انتخاب کامل‌ترین و مناسب‌ترین پکیج برای محل مورد نظرمان شما باشد. اگر سری به بازار تجهیزات امنیتی بزنید و قیمت دوربین مدار بسته، دستگاه ثبت تصویر، دزدگیر اماکن و سنسورهای هوشمند را بررسی کنید احتمالاً به این نتیجه خواهید رسید که تهیه یک مجموعه آماده از این تجهیزات بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اما چگونه می‌توان از تناسب عملکرد یک پکیج امنیتی با کارایی که از آن انتظار داریم اطمینان حاصل کنیم؟ یکی از راه‌های موجود بررسی فروشگاه‌های اینترنتی است که اطلاعات کامل محتویات این مجموعه‌های نظارتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

از جمله این فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان به آلرت ایران اشاره کرد که به واسطه عملکرد رو به رشدش در طی سالیان فعالیت خود، موفق شده تا به خوبی اعتماد و رضایت دنبال کنندگان خود را کسب کند.

این مجموعه که از گردهمایی تکنسین‌هایی متخصص و افراد کاربلد در حوزه امنیت و تجهیزات امنیتی شکل گرفته، نه تنها از پس از فروش محصولاتش، بلکه قبل از خرید نیز شما را تنها نمی‌گذارد! شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در خصوص کالاهای موجود در این وب سایت و یا حتی گرفتن مشاوره برای نحوه عملکرد آنها، با این مجموعه تماس بگیرید.

تمام محصولات فروشگاه اینترنتی آلرت ایران شامل گارانتی و خدمات پس از فروش اند و البته جالب است بدانید این مجموعه مزیت دیگری را نیز برای شما در نظر گرفته. به این ترتیب که شما می‌توانید در صورت تمایل از تیم فنی مجموعه آلرت ایران بخواهید تا پکیج‌های امنیتی و تجهیزات خانه هوشمند را برای شما در هر محلی نصب کنند!

  1. قیمت دوربین مداربسته
  2. خرید دوربین مدار بسته
  3. قیمت دوربین مدار بسته
  4. دوربین مدار بسته
  5. دوربین مداربسته
  6. قیمت دوربین مداربسته
  7. خرید دوربین مدار بسته
  8. قیمت دوربین مدار بسته
  9. دوربین مدار بسته
  10. دوربین مداربسته
  11. قیمت دوربین مداربسته
  12. خرید دوربین مدار بسته
  13. قیمت دوربین مدار بسته




:: بازدید از این مطلب : 2096
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: