نوشته شده توسط : farhad

 

می دانید فایده شبکه های اجتماعی چیست؟حضور آنلاین بیشتر، داشتن مخاطبهای متعدد، لینک ها و ترافیک بیشتر، مشهورتر شدن برند شما و غیره و بسیاری موارد دیگر. پس چرا شما در شبکه های اجتماعی حضور ندارید؟

تقریبا مطمئنم که اکثریت ما در اصول صنعت بازاریابی دیجیتال توافق داریم. استفاده تجاری از رسانه های اجتماعی امروزه بسیار مهم تر از سایر زمان ها شده است و ما هم در وب برندینگ همیشه بر آن تاکید کرده ایم .در تجربیات من در ارائه کمپین های شبکه های اجتماعی به مشتریان می دانید بیشترین بازخورد چه بوده است؟من موفقیتی در این شبکه ها نمی بینم.این پاسخ به نظر من از کمبود منابع علمی، بی تجربگی و دیدگاه های منفی ناشی می شود. اما بیشتر شکایت از این است که این شبکه ها برای صنعت و تجارت ما مفید نیستند.

معمولا فرض می شود تا زمانی که برندی بزرگ نداشته یا محصولتان به اندازه کافی جالب یا سرگرم کننده نباشد، هیچ کسی در شبکه های اجتماعی با شما تعامل نداشته و یا به شما جلب نمی شود. آیا این مسئله درست است؟طراحی سایت اختصاصی

article_image_one_147.jpg

من پاسخ این سئوالات را می دانم . . .

در دید اول ممکن است بگویید که جملات بالا صحت دارد و از همه چیز گذشته، بسیاری از محصولات اصلا قابلا دیدن و ملموس نبوده، بعضی نیز نظرات منفی را بیشتر به خود جلب می کنند در حالی که بعضی دیگر واقعا خسته کننده هستند و هیچ کس از دستگاه های بزرگ ما خوشش نمی آید. برای شما با این طرز تفکر راحت تر است که اصلا تلاشی برای اجتماعی شدن نکرده و با گفتنمن می دونم نمی شه تسلیم شوید.علاوه بر اینکه جهت گیری منفی به اجتماعی شدن همیشه وجود دارد، اگر واقعا در این مسیر قدم گذاشته و شکست خورده اید، از یک نکته آگاه نبوده اید – نکته‎ای که شرط می بندم حداقل یکی از از رقبای شما از آن خبر دارد و برای پیشی افتادن از شما آن را بکار می گیرد.با اینکه فکر نمی کنم بتوان نقش شبکه های اجتماعی را در تجارت منفی یا مثبت در نظر گرفت، اگر شما تاجری هستید که یک وب سایت دارد، با توجه به محتوای سایت حداقل باید کمی به اجتماعی شدن فکر کنید زیرا وبسایت ها و برند شما از پیش در فضای مجازی قرار گرفته اند و دیگران در حال اظهار نظر در مورد شما هستند.

حال شاید بگویید خب اصلا فضای مجازی برای هیچ صنعتی خوب نیست”. اما باید با خودتان روراست باشید. چرا این جمله درست نیست؟ اگر شرکت می تواند وبسایت و محتوا داشته باشد آیا بهتر نیست که محتوای اجتماعی نیز برای خود بسازد؟ این مسئله برای من سوال شده است زیرا با انواع مشتریان با تجارت های متفاوت کار می کنم. طراحی سایت پزشکی

در این مقاله می خواهم در رابطه با دو دیدگاه منفی نسبت به رسانه های اجتماعی – محصولات خسته کننده و نمی توانیم این صنعت را اجتماعی کنیم بیشتر صحبت کنم.

ما در شبکه های اجتماعی شکست خواهیم خورد

همیشه برایم سوال بوده که چطور برندهایی با محصولات واقعا خسته کننده در رسانه های اجتماعی پیام های خود را به کرسی می نشانند و چرا ایرانی ها حتی تلاشی در این مورد نمی کنند؟ چرا هیچ شرکتی که ادعای بازاریابی در شبکه های اجتماعی را دارد مثل برند های خارجی و شبکه های اجتماعیشان کار نمی کند. چرا در ایران مبالغ بالای ۱۰۰ میلیون تومان به فلان شرکت که مدعی بازاریابی در شبکه های اجتماعی است داده می شود ولی ایشان هیچ خروجی‎ای ندارند؟ چرا من باید با دوستی صحبت کنم و به من بگوید که فلان شرکت معتبر ایرانی دارد برایشان لایک های هندی می خرد!و چرا شرکت های خارجی در این مورد تا این حد از ما موفق ترند؟ نمونه بارز این نوع برند ها کلینکس است. بله کلینکس. من در فیس بوک و توییتر ایشان را دنبال می کنم. آنها محصولی را می فروشند که برای فین کردن است!چطور این محصول می تواند در شبکه های اجتماعی اینقدر موفق باشد؟ چرا آقایان مدعی ایران (و خود من) نمی توانند کمپینی تا این حد موفق داشته باشند؟دوست دارم به این صفحه موفق لینک داده و شما هم همه لایک کنید به افتخار موفقیت ایشان و فقط برای تبریک به شرکت پیمانکار بازاریابی شبکه های اجتماعی ایشان.

ایشان استاد هستند و نه کسانی که با استفاده از صفحات …….. با التماس به طرفداران خود برای برند دیگری لایک جمع می کنند. من با دیدن صفحات کلینکس هر روز چیزهای بسیاری یاد می گیرم و بیشتر به این نتیجه میرم که چیزی در این وادی نمی دانم.

بله این امکان دارد! صفحه فیس بوک آن ها را بررسی کنید. حدود چند صد هزار لایک برای محصولاتی که فقط برای فین کردن است. آقایان و خانم های بسیار محترمی، حدود چند صد هزار نفر می خواهند پیشنهادات و پست های شرکت دستمال کاغذی تولید کننده مواد مورد نیاز در فین کردنرا در صفحه فیس بوک خود بینند. اگر یک شرکت دستمال کاغذی می تواند چنین کاری انجام دهد (و باور کنید کاری برنامه ریزی شده بوده است) پس باید از خود بپرسید که چطور محصولات یا خدمات شما نمی توانند این کار را انجام دهند؟

چطور در شبکه های اجتماعی موفق شویم؟
اول باید پست هایی منظم داشته باشیم. البته نباید پست های منظم زیاد باشند، مثلا یک پست در روز مناسب است. ترکیبی از پیشنهادات، مکالمات و مباحثات و مخصوصا تعامل با طرفداران را می توان در این پست ها جا داد. می توان در این پست ها نظرات طرفداران را پرسید و آنها را تحریک کرد تا بحث کنند. این کار باعث می شود مکالمات دو طرفه شده و مشتریان احساس کنند در شرکت سهم دارند ونظر ایشان برای شما مهم است.

همان طور که می دانید دستمال کاغذ شکل جالبی ندارد که بتواند افراد را به خود جلب کند. این مشکل چطور حل می شود؟ با استفاده از بسته بندی های عالی و نشان دادن خریداران در فروشگاه ها می‎توان عکس هایی چشم گیر انداخت. اگر محصولی خسته کننده دارید سعی کنید از عکس های مرتبط استفاده کنید و نشان دهید مردم چطور آن را خریداری کرده و یا از آن استفاده می کنند.

مبارز بطلبید !
در دنیای غرب صحبت کردن در مورد مرگ مسئله بزرگی نیست. ( بر خلاف ایران ما)حال بگذارید به مثالی مشابه توجه کنیم یعنی شرکت خدمات تدفین گرامر. من ایشان را در بین کیس استادی های یک شرکت بازاریابی در شبکه های اجتماعی پیدا کردم که برایم بسیار جالب بود. متاسفانه این مطلب و مطالعه من مربوط به گذشته است و لینکی از آن ذخیره نکرده ام.

اول توجه داشته باشید که پست های ترحیم زیادی وجود ندارند. پست های آنها معمولا آپدیت هایی منظم است که با خدمات آنها مناسب بوده و لینک های مرتبط یا جملات و موارد مورد بحث را توضیح می دهند. به عبارت دیگر آنها از نشان دادن محصولات خود به مخاطبان خودداری می کنند زیرا دیدن خدمات باعث ناراحتی و انزجار مخاطببین می شود. آنها از صفحه فیس بوک استفاده می کنند تا تعهد به شرکت خود را افزایش داده، نشان دهند که نسبت به مشتریان خود حساسیت دارند و در بعضی از موارد بحث هایی در رابطه با مرگ و سوگواری راه بیاندازند. طراحی سایت با وردپرس    

کلید این روش رعایت ریزه کاری و حساسیت است. به نظر می رسد این روش نیز تأثیر مناسبی داشته باشد: ۵۰۰۰ لایک که موفقیتی عالی برای تجارتی محلی و غیر قابل باور محسوب می شود ثمره این موضوع بوده است. این صفحه باعث شد احساس کنم که شرکت حرفه ای را دیده‎ام که می توان کاملا به آن اعتماد کرد. اگر من در خارج از ایران زندگی می کردم حتما مراسم تدفین آشنایان را به ایشان می سپاردم.
اجتماعی شدن یک فایده دیگر نیز برای این شرکت به همراه داشت. مردم در نظرات خود از برگزاری مراسم تدفین عالی بستگانشان صحبت می کنند. این مسئله باعث ارتقای شهرت و اعتماد پذیری می شود. در حالی که در فضای واقعی نمی توان فردای روز خاکسپاری به خانه مرحوم زنگ زد و از آنها خواست در مورد کار شما تعریف کنند.
در اینجا نکته، ارائه ی راه های ارتباطی بیشتر به افرادی است که از فیس بوک استفاده می کنند و نه ایجاد تنها تعامل مستقیم با آنها.

سعی کنید ممکن است خوشتان بیاید

در آخر اگر تاجری هستید که هنوز رسانه اجتماعی را امتحان نکرده پیشنهاد میکنم حداقل برای تفریح هم که شده آن را امتحان کنید. خلاقانه فکر کنید، ایده های رقبای خود را بدزدید، و با مشتریان تعامل داشته باشید. با گفتن من می دونم که نمی شود تسلیم نشوید. مطمئنا شبکه های اجتماعی برای تمام افراد مفید نیستند اما اگر برای دستمال کاغذی و خدمات ترحیم و کفن و دفن مفید بوده است، چرا شما امتحان نکنید؟

در هر تجارتی که باشید، من یک چیز را تضمین می کنم

شما موفق می شوید اگر دقیق و با برنامه و با راهنمایی یک ستاد کار پیش روید باید رقابت کنید. می خواهید از دیگران جلو باشید یا عقب بی افتید؟
مرحله بعدی، دور ریختن جهت گیری هایتان نسبت به شبکه های اجتماعی است. من مشتریانی را دیده ام که پروفایل فیس بوک شخصی نداشته و بنابراین فکر می کنند فیس بوک برای تجارت نیز خوب نیست. تنها چیزی که باید به آن فکر کنید، مشتریان و دیدگاه آنها نسبت به رسانه های اجتماعی است و نه خود شما.

تعرفه طراحی سایت      

فیلیپ کاتر در کتاب اصول بازاریابی می گوید:من به هیچ وجه کرم خاکی دوست ندارم ولی کرم را برای ماهیگیری سر قلاب می زنم و ماهی می گیرم.

و وقتی در رسانه های اجتماعی عضو می شوید، راهبردی مثبت بکار گیرید. داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی کاری بیهوده نیست و وقت شما را هدر نمی دهد بلکه راهی آزاد برای توسعه تجارت شماست. تلاش کرده و مشتریان خود را بشناسید. اگر ذهنی آزاد داشته باشید، موفقیت های زیادی را می توانید در شبکه های اجتماعی بدست آورید.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

پارکینگ هوشمند مجموعه راهکارهای هدفمند برای مدیریت پارک ماشین ها در مجتمع های پر جمعیت و یا کل شهر های هوشمند است. به عبارتی دقیق تر هدف از یک راهکار پارک هوشمند برای حفاظت، کمک به اپراتورهای پارکینگ در مدیریت پارک خودروها، افزایش بهره وری، تقویت حفاظت و ارتقای خدمات به مشتری می باشد. به طور کلی سیستم پارک هوشمند، از یک دوربین مداربسته حفاظتی به عنوان سنسور استفاده می کند که به ویدئوآنالیتیک مجهز است و کارها را با کمک هوش مصنوعی اجرا می کند.

یکپارچه سازی پارکینگ هوشمند

در تعریف فرآیندهای پارکینگ های هوشمند یک فرآیند سه مرحله ای اتفاق می افتد که این سه مرحله عبارتند از تشخیص، تأیید و اجرا. کارشناسان معتقدند که افزایش دقت و پاسخ آنی در سیستم های پارکینگ هوشمند، عوامل ضروری برای تشخیص و تأیید پلاک خودروها و شناسایی تخلفات به شمار می روند. همچنین قابلیت پیشرفته در آنالیتیک و وجود یک سنسور تصویر قدرتمند در دوربین شبکه ای، تشخیص و تأیید دقیق را در شرایط مورد نیاز تضمین می کند. با یکپارچگی بی نقص بین دستگاه ها (مانند یک بلندگوی صوتی)، تجزیه و تحلیل و اجرای درست سیستم مدیریت ویدئوی مرکزی، واکنش ها سریعتر و  آسانتر می شود. این سیستم یکپارچه با تأیید و عملکرد سریع، بر پایه قوانین ایمنی و حفاظتی منطبق است.

پیشگیری از سوءاستفاده از پارکینگ اتومبیلها

مزیت های اجرای پارکینگ های هوشمند بسیار زیاد است اما در حالت کلی پارک هوشمند برای مشتریان چندین مزیت دارد؛ یکی سهولت در دسترسی به خدمات پارکینگ ها، سرعت در اجرای عملیات، امنیت بیشتر و همچنین رصد دقیق تر پارکینگ های هوشمند برای اطمینان از امنیت بالای آنها.

اگرچه جلوگیری از دسترسی آسان و مطمئن به محوطه پارکینگ ممکن است ضروری ترین هدف به شمار رود، اما مزایای دیگر آن به همان اندازه برای مشتریان در بازارهای هدف مختلف اهمیت دارد. در حالت کنترل گیت یک محوطه پارکینگ، اعطای دسترسی به پلاک خودروهای تأیید شده می تواند به وسیله دوربینهای دارای قابلیت پلاک خوان ساده تر و سریعتر شود. اتومبیل های رجیستر و ثبت شده زمانی که سیستم تشخیص پلاک خودرو آنها را تأیید کرد، می توانند به طور خودکار دسترسی مناسبی به محوطه پارکینگ داشته باشند. بازدید اتومبیلها بدون دسترسی از قبل تأیید شده می تواند مدیران حفاظتی را به وسیله یک دستگاه اینترکام یا تصویری، مطلع کند و این تأییدیه می تواند توسط مدیر حفاظت، از راه دور به دو حالت تصویری یا کلامی صورت گیرد.

یکپارچگی بی نقص بین دستگاه های متصل، یک فرآیند اجرای بی وقفه همراه با تشخیصی مطمئن را فراهم می کند که کاربران می توانند از تأخیر  و خطای کمتر نسبت به نیروی انسانی و سرعت عمل بالای دستگاه های اتوماتیک بهره مند شوند. با همین سیستم، پرسنل خدمات رسانی به مهمانان می توانند وسایل نقلیه مهم، VIP  و ویژه را به صورت پیش بینانه تأیید کنند تا اولویت را به این وسایل نقلیه بدهند.

پارکینگ هوشمندبیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

پارک غیر قانونی و تقویت قوانین پارکینگ

راهکارهایی که با پارک غیر قانونی در خیابانها مقابله می کنند، از جهات متعددی تأثیر مثبت دارند. مشتریان و مصرف کنندگان نهایی زمانی که بتوانند به کمک سیستم های صوتی، پاسخ آنی بهتری بدهند از مزیت بی نظیری برخوردار خواهند بود.

اگر یک تخلف مربوط به پارک در خیابان رخ دهد، مانند پارک دوبل، یک هشدار سریع ارسال خواهد شد، که مراکز حفاظتی را قادر می سازد تا گام هایی برای حل شرایط به وجود آمده، پیش از تشدید سریع آن بردارند. علاوه بر آن، یک بلندگوی صوتی متصل به دوربین می تواند به طور خودکار اعلامیه ای پخش کند؛ مانند «شما در حالِ پارک در یک مکانِ ممنوعه هستید». این صدای ضبط شده اغلب نقش یک بازدارنده خوب را ایفا می کند و به متخلفین احتمالی هشدار می دهد که آنان تحت نظارت هستند.

بهبود خدمات حفاظتی

با یکپارچه سازی با سایر راهکارها، مزایای پارکینگ هوشمند تا حد زیادی گسترده تر می شوند. به عنوان مثال، هتل ها می توانند از کدهای QR استفاده کنند و آنها را برای مدیریت پارکینگ مهمانان با فناوری تشخیص پلاک خودرو یکپارچه نمایند. هنگام رزرو یک اتاق در هتل، مهمان می تواند شماره پلاک اتومبیل خود را ارائه کرده و یک کد QR دریافت نماید تا به گاراژ و پارکینگ هتل دسترسی ایمن پیدا کند. با کمک سیستم های مناسب، مهمانان می توانند به محض اینکه دوربین، شماره پلاکشان را برداشت، دسترسی یابند.

تصویر بزرگتر آن است که اتخاذ فناوریهای پارک هوشمند با ارائه قابلیت هایی که فعالیت های کاری شان را ارتقا می دهند، سیستم های حفاظتی را به یک شریک فعال در درآمد یک شرکت تبدیل کند. پیش بینی می شود این فناوری در آینده افراد را تا حد قابل توجهی به خود وابسته سازد.



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

امروزه اهمیت دکوراسیون داخلی فضای خانه یا محل کار بسیار بیشتر از گذشته مطرح بوده و طراحی سایت دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از پر کاربردترین و جذاب ترین سایت ها از راه های تبلیغاتی کاملا اثرگذار به شمار می آید. به دلیل نیاز به بحث دکوراسیون داخلی در ابعاد مختلف زندگی، متخصصان فعال در این زمینه در غالب شرکت هایی اقدام به خدمت رسانی به مردم می نمایند که با بهره گیری از این خدمات می توان از صفر تا صد طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی را با خیال آسوده و مطابق با سلیقه شخصی به دست این افراد سپرد تا شاهد بهترین و جذاب ترین نتایج باشید. شرکت های فعال در حوزه دکوراسیون داخلی نیز مانند بسیاری از کسب و کارها بازار رقابتی گسترده ای دارند که برای موفقیت نیازمند بازاریابی و تبلیغاتی قوی می باشند. در زندگی امروزی که با اینترنت و فضاهای مجازی گره خورده است تقریبا اولین جستجوها برای هر گونه خدمات یا محصولات در دنیای رنگارنگ سایت ها صورت می گیرد. طراحی سایت دکوراسیون داخلی راهکاری مناسب برای معرفی و شناخته شدن متخصصان دکوراسیون داخلی در این صنعت می باشد. طراحی سایت دکوراسیون داخلی فضایی مناسب برای ارائه نمونه طرح ها می باشد، راهی مناسب برای معرفی طرح ها و نمونه کارها در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به صرف وقت و هزینه برای بازدید حضوری مخاطبین و مشتریان می باشد. بسیار مشاهده شده است شرکت هایی نه چندان بزرگ با داشتن سایتی قوی و حرفه ای توانسته اند جایگاه خوبی در این صنعت پیدا کرده و مشتریان بسیاری را جلب نمایند. برای طراحی سایت دکوراسیون داخلی توجه به هدفمند بودن ماهیت طراحی سایت، داشتن گرافیک مناسب و جذاب، داشتن آلبوم نمونه کارها به صورت تصویر و فیلم و مشخص بودن راه های ارتباطی در صفحه سایت، اهمیت بسزایی دارد. از دیگر نکات مهم در طراحی سایت دکوراسیون داخلی سرعت مناسب بارگیری صفحات، بحث امنیت و سئو سایت می باشد.

تعرفه طراحی سایت        طراحی سایت با وردپرس     طراحی سایت پزشکی

 

 

نکات کلیدی برای طراحی سایت دکوراسیون داخلی

در طراحی سایت دکوراسیون داخلی مانند اکثر سایت ها نیاز به مشخص کردن منو و طبقه بندی اطلاعات مد نظر برای قرار دادن در سایت می باشد. از قسمت هایی که در طراحی سایت دکوراسیون داخلی می بایست در نظر گرفت می توان به بخش درباره ما، خدمات، اخبار و مقالات، تماس با ما و آلبوم نمونه کارها اشاره کرد. از موارد مهم در طراحی سایت دکوراسیون داخلی بحث گرافیک سایت می باشد که هر چه حرفه ای تر و زیباتر باشد در جلب توجه موثرتر خواهد بود. سعی کنید از قالب های ویژه و خاص دکوراسیون داخلی استفاده نمایید. از تصاویری با کیفیت و به صورت سه بعدی و چرخشی با حالت نمایشی 360 درجه استفاده کنید. ساخت وب سایت

در بخش درباره ما به معرفی شرکت و مدیران بپردازید، توضیحاتی در مورد اعضا تیم طراحی و رزومه ای از هر کدام درج گردد و همچنین اطلاعاتی در مورد تاریخچه تاسیس، رزومه کاری و فعالیت های انجام شده به صورت مختصر قرار دهید و چشم انداز و اهدافتان را بیان کنید. در قسمت خدمات توضیحات مفید و جامعی در مورد خدمات قابل ارائه در شرکت شما برای نمونه طراحی دکوراسیون داخلی خانه، شرکت، ویلا، طراحی فضای سبز، فروشگاه، غرفه نمایشگاهی و. قرار داده که می توانید به صورت طبقه بندی شده این اطلاعات را در سایت گذاشته و در کنار این مطالب تصویری از نمونه کار نیز قرار دهید. پیشنهاد می شود در بخش گالری تصاویر یا نمونه کارها مجموعه کامل تصاویر مربوط به پروژه های قبلی انجام شده به صورت عکس هایی با کیفیت و ترجیحا سه بعدی قرار داده شود. این بخش نقش مهمی در تصمیم گیری مخاطبین برای انتخاب شرکت شما جهت مشاوره و دریافت خدمات دارد. طراحی سایت اختصاصی

بخش مهم دیگر که می تواند تاثیر بسزایی در افزایش بازدید از سایت داشته باشد بخش اخبار، مقالات و ویدئوهای آموزشی است. در این قسمت می توانید اخبار روز دنیای صنعت دکوراسیون داخلی را قرار داده و مقالاتی آموزشی در مورد سبک ها، اهمیت طرح ها، ترکیب رنگ ها و مواردی اینچنینی قرار دهید. در قسمت تماس با ما اطلاعات دقیق شامل شماره تلفن ها، فکس، آدرس پست الکترونیکی و آدرس قرار داده شود برای نمایش آدرس می توانید از نقشه نیز استفاده نمایید. همچنین در این قسمت می توانید بخش ارتباط آنلاین را نیز طراحی کنید تا مخاطبین سوالات خود را مطرح نمایند علاوه بر این طراحی بخش نظرات، پیشنهادات و نظرسنجی از کیفیت خدمات می تواند باعث افزایش حس اطمینان در مخاطبین گردد. سئو سایت              

 

مواردی که باید در طراحی سایت دکوراسیون داخلی رعایت شود

سرعت بارگذاری بالا

سرعت طراحی سایت شما اولین موردی است که هر صاحب سایتی باید خیلی بر روی آن حساسیت به خرج دهند چرا که وقتی بازدید کننده با سرعت سایت پایین مواجه شود اقدام به بستن سایت کرده و به سراغ ساتی های دیگری می روند.پس به طور مداوم به چک کردن سرعت سایت در مرورگرهای مختلف بپردازید.

سئو سایت

بعد از اقدام به طراحی سایت باید کارهای مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را انجام دهید تا در اولویت گوگل قرار بگیرید و افراد با جستجوی موارد مورد نظر با سایت شما رو به رو شوند و روز به روز شاهد گسترش هر چه بیشتر کسب و کارتان شوید  . طراحی سایت املاک

گرافیک جذاب

داشتن گرافیک زیبا و جذاب اول از همه برای هر سایتی بسیار مهم می باشد تا افراد به محض وارد شدن به طراحی وب سایت با مواجه با آن گرافیک هر چه بیش تر جذب سایت شوند و رغبت پیدا کنند تا به دیدن بخش های دیگر سایت کنند.

ریسپانسیو بودن

طراحی سایت شما علاوه بر نمایش بر کامپیوتر و لپ تاب حتما باید در نمایشگرهای کوچک هم به خوبی و بدون هیچ مشکلی نمایش داده شود تا کاربرانی که می خواهند با موبایل و تبلت خود به جستجوی موردی بپردازند به راحتی با نمایشگرهای خود به سایت شما دسترسی پیدا کنند و مشاهده کنند.

داشتن محتوای مناسب

مورد دیگری که در طراحی سایت ها مشاهده شده بسیار جواب داده است داشتن محتوای مفید با رعایت اصول خاصی می باشد حال شما که در زمینه دکوراسیون داخلی به طراحی سایت اقدام می کنید بسیار می توانید محتواهای مفیدی را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید.شما با قرار دادن تصاویر جذاب از دکورهای منزل کاربران را به سمت سایت خود و کسب و کار خود جذب کنید.  طراحی سایت پزشکی            

 

 

 اهمیت پنل مدیریتی در طراحی سایت دکوراسیون داخلی

داشتن پنل مدیریتی قوی برای مدیریت سایت امری ضروری به شمار می آید. در طراحی سایت دکوراسیون داخلی نیازمند پنل مدیریتی مناسب و با قابلیت بالا جهت مدیریت اطلاعات، امکان اعمال تغییرات لازم، حذف و افزودن مطالب، تصاویر و ویدئوها، مدیریت ارتباطات با کاربران، پرداخت های آنلاین و. هستیم. با طراحی سایت کار به پایان نرسیده و این به تنهایی کافی نمی باشد بلکه بحث بهینه سازی یا همان سئو مطرح است که باعث می شود سایت شما در هنگام جستجوی موارد مرتبط در موتورهای جستجوگر در صفحات ابتدایی قرار گیرد و باعث افزایش بازدید سایت شما گردد. با قرار دادن محتواهای به روز با رعایت فاکتورهای مطرح در بحث سئو و سایر اقدامات دیگر می توانید سایت خود را همواره در ابتدای لیست در موتورهای جستجوگر قرار داده که این امر نقش بسزایی در افزایش تعداد مشتریان دارد. توجه به بحث ریسپانسیو بودن و نمایش صحیح و مناسب سایت نیز با توجه به گسترش استفاده از تلفن همراه و تبلت موضوع با اهمیتی به شمار می آید. طراحی سایت صنعتی

5 مورد از بهترین سایت های دکوراسیون داخلی منزل

اتفاق فوق‌العاده‌ای که در مورد این وبسایت‌های دکوراسیون وجود دارد این است که شما مجبور نیستید با صرف هزینه‌های گزاف به فضاهایی که در این سایت‌های دکوراسیون مشاهده می‌کنید، دست پیدا کنید و همان‌طور که گفته شد این پیشنهادها بسیار سنجیده هستند. تمامی ایده‌هایی که بتواند در ذهن شما یک جرقه ایجاد کند تا شما به دکوراسیون مطلوب خود برسید را می‌توانید در بهترین سایت دکوراسیون منزل پیدا کنید. در ادامه این راهنما شما را با این سایت‌ها آشنا می‌کنیم تا با الهام از مطالب آن‌ها، شروع به ایده پردازی کنید. ایده پردازی‌هایی که ما هم همیشه در مجله مبل و دکوراسیون توکامگ به دنبال آن‌ها بوده‌ایم تا بتوانیم به شما عزیزان راهکارهایی را برای داشتن بهترین دکوراسیون و چیدمان خانه ارائه دهیم. در اینجا یک لیست از 15 سایت بسیار جذاب برای دکوراسیون خانه جمع‌آوری‌ شده است که با هم به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

. HOUZZ

 

سایت‌های بسیار کمی وجود دارند که از لحاظ تنوع ایده‌ها می‌توانند با مجموعه‌های جمع‌آوری‌شده در سایت HOUZZ رقابت کنند . دیدگاه MASHABLE، یکی از معتبرترین وبگاه‌های خبری دنیا، در این مورد کاملاً درست است که گفته است “HOUZZ کمک می‌کند که از اقامتگاه خود یک خانه امن و زیبا بسازید” و این کار را به شیوه‌ای زیبا انجام می‌دهد. در دکوراسیون باید به تمامی عناصر کلی خانه مانند اتاق‌ها و کمدها تا جزییاتی مانند گاراژ و سایبان‌ها توجه کرد و با در نظر قرار دادن تمامی اجزا خانه می‌توان منزلی این چنین زیبا ساخت.

فراتر از تصاویر خیره‌کننده موجود در این سایت، یک راهنما نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به موضوعات موردنیاز خود از قبیل کانال مناسب روشنایی، استایل دکوراسیون و غیره دست پیدا کنید.

. BRIGHT BAZAAR

 

BRIGHT BAZAAR، زاییده افکار طراحی به نام ویلی تیلور است، این سایت شبیه به غار علاءالدین است که پر از رنگ‌های زرق‌وبرق دار و طرح‌های معاصر می‌باشد. در این سایت می‌توان فهمید که طراح به‌شدت اعتقاد دارد که رنگ بژ خسته‌کننده است و با ایده ترکیب رنگ‌ها در طراحی‌ها توانسته است فضاهای تمیز شکننده و جذاب را ایجاد کند. در این سایت شما علاوه بر تقویت ایده پردازی می‌توانید تمامی وسایل موجود در این سایت را به‌صورت آنلاین خریداری نمایید، که البته این کار برای ایرانی‌ها کمی سخت بوده و ما بایستی به فروشگاه‌های مبل و دکوراسیون داخلی بسنده کنیم!

 

. COCO LAPINE DESIGN

 

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مندید دیوارها و مبلمان در دکوراسیون منزل بیشتر به چشم بیایند و جلب‌توجه کند، این سایت طراحی، انتخابی بسیار مناسب برای ایده گرفتن است. Coco Lapine DESIGN توسط طراح بلژیکی سارا ون پتهگه ساخته شده است، در Coco Lapine ایده‌های دکوراسیون ساده، مینیمالیستی و تسکین‌دهنده برای فضای پذیرایی در خانه‌های کوچک ارائه‌ شده است.

. STYLE BY EMILY HENDERSON

 

اگر هم شما عمیقاً به دنبال مد و سبک دکوراسیون باشید این سایت انتخاب بسیار مناسبی است. با استفاده از ایده‌های موجود در این سایت با هر توانایی مالی و درآمدی می‌توانید کاملاً مطابق مد روز پیش بروید و دکوراسیون بسیار جذابی را برای اتاق تلویزیون و پذیرایی ایجاد کنید. اگر در جستجوی دکوراسیون برای اتاق پذیرایی هستید – رنگ‌های آبی آسمانی و صورتی پاستل یا یک دیوار و حتی یک میز پر از قاب انتخاب‌های مناسبی برای پیروی از این سبک دکوراسیون هستند – چیدمان شما بستگی به خلاقیت خودتان نیز دارد و درنهایت همه چیز در دستان شماست و می‌توانید این ایده‌ها را بسیار ارتقا دهید.

. MARTHA STEWART

 

نام MARTHA STEWART و دکوراسیون خانه کاملاً با هم عجین شده‌اند. در لیست بهترین سایت دکوراسیون منزل نیز نام این سایت وجود دارد که در آن ترکیبی از تغییرات در دکوراسیون، طراحی و دکور جمع‌آوری ‌شده است. یکی از ساده‌ترین ایده‌های این سایت، بهترین راه برای ایجاد یک آشپزخانه در حاشیه اتاق خواب اصلی است که این ایده مورد اقبال عمومی بسیاری قرار گرفته است و از این قبیل ایده‌های کاربردی و کم‌هزینه و قابل اجرا در این سایت بسیار به چشم می‌خورد ، یکی از ویژگی‌های اصلی این سایت این است که شما هم می‌توانید ایده‌های خود را با دیگران در آن به اشتراک قرار دهید.

شما در این سایت با حجم وسیعی از عکس‌های مربوط به قبل و بعد از طراحی مواجه می‌شوید که تغییرات در آن مکان‌ها باورکردنی نیستند. ما مراجعه به این سایت را به شما توصیه می‌کنیم.

سئو         طراحی سایت خبرگزاری       طراحی سایت فروشگاهی

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

یکی از متداول ترین سوال ها در مورد سایت های اینترنتی این است که یک وب سایت چگونه می تواند درآمدزا باشد. پاسخ به این سوال نیاز به بررسی روی انواع وب سایت ها دارد. اینکه چه وب سایتی با چه هدفی راه اندازی می شود بر نحوه و میزان درآمد آن موثر است. نخست به بررسی انگیزه های راه اندازی وب سایت می پردازیم و سپس گزینه های موجود را به منظور کسب درآمد از طریق اینترنت بررسی می کنیم.

اصولا وب سایت های اینترنتی با انگیزه های متفاوت راه اندازی می شوند. برخی صرفا یک وب سایت جهت قراردادن اطلاعات بیشتر در مورد یک شرکت ، حرفه یا مشاغل هستند و صاحبین آنها انگیزه ای برای جذب مشتری توسط وب سایت ندارند. اما گروه دیگری از سایت ها مربوط به مشاغلی می شوند که مایلند از طریق اینترنت نیز مشتری جذب کنند. درآمد این سایت ها در واقع از طریق جذب مشتری برای آن شرکت یا حرفه است. سایت اینترنتی برای آنها ابزاری است برای تبلیغات خدمات یا محصولاتشان.

در همین حال برخی سایت ها هم معرف خدمات یا محصولات شرکت خاصی نیستند و صرفا خودشان در نقش یک محل کسب درآمد ایفای نقش می کنند. مثلا سایت هایی که با انگیزه جذب آگهی و یا حق اشتراک طراحی می شوند.

سرمایه گذاری در وب سایت اولین قدم هوشمند در ساخت یک کسب و کار سودآور از طریق طراحی سایت است. در حقیقت، شما با این کار از 45% کسب و کارهایی که هنوز وب سایت ندارند جلوتر هستید.
در حال حاضر شما قدم اول را برداشته اید، قدم بعدی چیست؟
شما تنها کسی نیستید که نمی دانید چطور از سایت خود استفاده کنید تا کسب و کار خود را سودآور کنید.
دلیل اینکه 45% کسب و کارهای کوچک هنوز سایتی ندارند این است که صاحبان این کسب و کارها از نقش سایت و نحوه عملکرد و تأثیر آن بر روی سودآوری مطلع نیستند.
حقیقت این است که راه اندازی سایت کسب و کار کوچک آنقدرها هم سخت و پیچیده نیست. بله قطعا منحنی یادگیری دارد که باید آن را بگذرانید و تا ثمره تلاش خود را ببینید زمان خواهد برد.
با این حال، با صبر و پشتکار، سایت شما می تواند به وسیلۀ سودآوری برای کسب و کار شما تبدیل شود.
پس قدم بعدی چه کاری است؟

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی

روش های کسب درآمد از وب سایت ها

اما می پردازیم به روش های کسب درآمد برای سایت هایی که صرفا با انگیزه مالی طراحی و راه اندازی می شوند. همانطور که قبلا اشاره شد یکی از راه های درآمد برای این وب سایت ها جذب آگهی است. یعنی دریافت پول در قبال قراردادن آگهی روی سایت. باز هم می رسیم به این نکته که برای درآمدزایی باید بازدیدکننده داشت. هرچه یک وبسایت معروف تر و پربازدیدتر باشد قطعا صاحبین مشاغل یا سایت ها انگیزه بیشتری برای دادن آگهی به آن پیدا می کنند. هرچه بازدید بیشتر باشد ارزش آگهی بیشتر است . اما بازدیدکننده باید چیز ارزشمندی در یک سایت ببیند که بخواهد بار دیگر به آن سر بزند و یا اینکه مدت زمان بیشتری را در آن سایت سپری کند که این مسئله بر حسب نوع سایت می تواند متفاوت باشد. مثلا سایت تالار گفتمان فروم ، سایت تبلیغاتی مثل سایت های تخفیف گروهی (خرید گروهی) ، سایت دانلود و یا با هر نوع سایت دیگر هر یک به نحوی می توانند برای بازدیدکننده ارزشمند باشند.

یکی دیگر از راه های درآمدزایی برای این نوع سایت ها دریافت پول در قبال حق اشتراک است. یعنی برای استفاده از خدمات آن وب سایت در بازه های زمانی خاص و یا حداقل برای یک بار حق عضویت یا حق اشتراک دریافت شود. ارزش مطالب و یا خدمات این سایت ها باید درحدی باشد که بازدیدکننده خود را قانع کند که برای استفاده از آن سایت پولی را پرداخت کند.

در یک نتیجه گیری کلی ، درآمد یک وب سایت می تواند از راه های مختلف کسب شود اما همگی این راه ها در گرو تعداد بازدید کننده سایت هستند. برای افزایش تعداد بازدید کننده راه های مختلفی هست که از مهمترین آنها بهینه سازی وب سایت می باشد چنانچه کسی قصد راه اندازی سایت دارد باید با شرکت طراحی سایت  سئو و بهینه سازی مربوط در مورد راه های کسب درآمد و همچنین بهترین گزینه ها برای بهینه سازی سایت مشاوره داشته باشد. گرچه بعد از طراحی و راه اندازی سایت هم می تواند آن را بهینه سازی کرد اما بهتر است اینکار قبل از طراحی سایت انجام شود.

چرا برای کسب درآمد از اینترنت راه اندازی وب سایت ضروری است؟

مهم ترین بخش از ساخت سایت و راه اندازی آن کسب درآمد می باشد. بعد از اینکه سایت خود را با موفقیت راه اندازی کردید باید به این موضوع بپردازید که چگونه سایتی درآمد زا داشته باشید؟روش های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی کنید  وجود دارد.  شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، لیندکدین و تلگرام کسب درآمد کنید اما چرا طراحی و ساخت وب سایت برای کسب وکار مهم است؟ کسب درآمد از شبکه های اجتماعی مطمئنا امکان پذیر است اما این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که در طول چند سال گذشته شبکه های اجتماعی بارها  بارها فیلتر شده اند مخصوصا شبکه اجتماعی تلگرام که با فیلتر شدن آن ضررهای بسیاری به کاربران وارد شده است. بنابراین نمی توان به شبکه های اجتماعی به عنوان روشی قدرتمند برای کسب درآمد اطمینان کرد.هنگامی که شما برای کسب و کار خود وب سایت و یا فروشگاه راه اندازی کنید  هیچ وقت  امکان فیلتر وجود نخواهد شد و همیشه می توانید از طریق آن کسب درآمد کنید. علاوه بر این امکاناتی که  یک وب سایت برای شما فراهم می کند بسیار فراتر از شبکه های اجتماعی می باشد. مهم ترین امکاناتی که یک وب سایت در اختیار شما قرار می دهد سئو سایت می باشد که باعث افزایش بازدید کنندگان وب سایت و افزایش فروش اینترنتی می شود. این کار به شما کمک خواهد کرد تا در دنیای اینترنت و کسب و کارهای آنلاین به خوبی دیده شده و همچنین بتوانید جایگاه مناسبی را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید.

بیشتر بخوانید:  ساخت وب سایت   طراحی سایت در تهران

چرا وب سایت شما قدرتمندترین ابزار بازاریابی برای کسب و کار شماست؟

برخلاف کسب و کارهای فیزیکی، سایت شما به صورت 7/24 فعالیت دارد. برای میلیون و حتی شاید میلیاردها کاربری که هر روز در فضای اینترنت هستند قابل دسترسی است.
می توانید تصور کنید خرده فروشی دارید که 24 ساعت 7 روز هفته باز باشد؟ می توانید در هر ساعت تراکنش فروش داشته باشید. افراد حتی در ساعات بسته بودن کسب و کار هم به خرید ادامه داده و هنوز صدای مسیج واریز پول به حساب می آید.
این اتفاق فقط با یک خرده فروشی آنلاین یا فروشگاه تجارت الکترونیک امکان پذیر است. مشتریان شما صرفا روی URL یا آدرس اینترنتی وب سایت شما کلیک کرده و وارد صفحه اصلی شما می شوند، با دقت لیست محصولات شما را می خوانند و بابت خرید خود در مرحله خرید وجه مورد نظر را واریز خواهند کرد.
در عین حال، می توانید با پسر خود بیسبال بازی کنید، تکنوازی پیانو دختر خود را ببینید، با همسر خود نوشیدنی بخورید یا یک خواب عالی در شب داشته باشید.
خیلی بیشتر از چیزی که واقعا هست خوب به نظر می رسد؟
خب، اینطور نیست!
بسیاری از کارآفرینان آنلاین بوده و در حال استفاده از ماحصل موفقیت راه اندازی کسب و کار سودآور اینترنتی هستند.
این کارآفرینان آنلاین استثنای این قانون نیستند. هر کسی می تواند یک وب سایت پویا و فعال داشته باشد که به کسب و کارشان در کسب درآمد قابل توجه و بسیار سودآور شدن کمک کند.
نکته کلیدی این است که چطور از قدرت وب سایت خود استفاده کنید تا فرصت هایی که می توان در سطح اینترنت پیدا کرد را به حداکثر میزان خود برسانید.

1- مطمئن باشید که وب سایت شما ریسپانسیو یا سازگار با موبایل است

قبلا در مورد اهمیت داشتن وب سایت سازگار با موبایل یا نسخه موبایلی سایت صحبت کرده ایم که چقدر ریسپانسیو بودن یک سایت اهمیت دارد. در ادامه 4 دلیل با ذکر آمار و ارقام بیان می کنیم که چرا سایت شما باید ریسپانسیو باشد:

  • تقریبا بیش از 50% ترافیک جهانی اینترنت از دستگاه های موبایل است.
  • نرخ تبدیل فروش روی دستگاه های موبایل 64% بیشتر است.
  • 40% از مصرف کنندگان سایت هایی که سازگار با موبایل نباشد را ترک می کنند
  • صاحب کسب و کار تجارت الکترونیک هستید؟ 87% مصرف کنندگان برای چک کردن محصولات از دستگاه های موبایل استفاده می کنند.

سایت داشتن، شروع کار است اما تکمیل کردن آن در گرو این است که مطمئن باشید موبایل ریسپانسیو است. منظور ما این است که سایت شما برای اجرا شدن روی صفحه موبایل، صرف نظر از سایز نمایشگر، نباید مشکلی داشته باشد.

اگر سایت شما با نسخه موبایلی سازگار نباشد، کسب و کار خود را از دست خواهید داد. حتی بدتر از این، اگر سایت سازگار با موبایل نداشته باشید حتی می تواند به کسب و کار شما هم آسیب بزند.

تصور کنید از طریق گوشی هوشمند خود روی یک سایتی کلیک می کنید و برای خواندن محتوا باید زوم کرده و به صورت دستی موقعیت صفحه را روی نمایشگر گوشی تنظیم کنید.

احتمالا در چنین شرایطی از سایت خارج خواهید شد.

دقیقا اتفاقی است که اگر وب سایت شما هم ریسپانسیو نباشد، مشتری احتمالی شما انجام خواهد داد.

2- وب سایت خود را بهینه سازی کنید

ما با سایت هایی مواجه شده ایم که زیبا هستند. این سایت ها بسیار خوش طرح بوده و محتوای سایت به خوبی نوشته شده است.

متأسفانه، طبق برنامه تجزیه و تحلیل وب سایت، افراد خیلی کمی چنین سایت هایی را مشاهده کرده اند.

چنین سایت هایی دیده نشده اند چون اصولا پیدا نمی شوند و این سایت ها را نمی توان پیدا کرد چون بهینه سازی نشده اند.

سئو (SEO) یا بهینه سازی موتور جستجو، پروسه استفاده از تکنیک ها و فرایندهایی است که دیده شدن سایت شما را از طریق سرچ در اینترنت در اینترنت افزایش خواهد داد.

بدون سئو، مهم نیست که طراحی و ظاهر صفحه اصلی سایت شما به شکلی است که باید آن را در موزه لوور پاریس فرانسه گذاشت یا خوانایی محتوا به نحوی است که انگار لئو تولستوی آن را نوشته است.

بندرت کسی چنین سایتی پیدا خواهد کرد مگر اینکه بهینه سازی کرده باشید.

به 4 زمینه اشاره می کنیم که برای بهینه سازی سایت خود برای سرچ راحت تر باید به آن توجه داشته باشید:

  • سرچ کردن در مورد کلمه کلیدی – کلمات کلیدی، بیشترین کلمات یا عبارات استفاده شده هستند که وقتی یک نفر آنها را در اینترنت سرچ می کند. در اختیار داشتن محتوایی از وب سایت که در آن کلمات کلیدی مناسب به کار رفته باشد، برای خزنده های (crawler) موتور جستجو، ایندکس کردن صفحه شما راحت تر خواهد کرد.
  • قابلیت هدایت سایت – قابلیت هدایت سایت نقش اساسی در تجربه کاربری ایفا می کند که گوگل در صدر آن است. اگر به دنبال تغییر وب سایت خود هستید، باید کار کردن با آن را برای بازدید کننده راحت کنید. اگر بازدید کننده حس کند که در یک هزارتو گیر افتاده، فورا از آن خارج خواهد شد.
  • تگ های متا و عنوان: تگ های عنوان و متن، مسئولیت توسعه دهنده وب است. این موارد توضیحات وب سایت شما هستند که در کدهای آن وارد می گردند. تگ های عنوان مشخص می کنند که وب سایت شما در چه حوزه ای فعالیت دارد و می توان آن را در صفحه نتایج گوگل مشاهده کرد. تگ های متا در داخل کد، مخفی هستند اما از آنها برای معتبر سازی وب سایت شما استفاده می شود.

سرعت سایت – با اینکه دانلودِ وب سایت های رده بالا در گوگل حدود 8.66 ثانیه طول می کشد، جستجوهای اینترنتی کماکان انتظار دانلود سه ثانیه ای یا کمتر دارند. 53% کاربران در صورتی که دانلود سایت بیشتر از 3  ثانیه طول بکشد وب سایت را ترک می کنند.

3- روی صفحه اصلی وب سایت کار کنید

یک دلیل می توان آورد که صفحه اصلی، مهمترین صفحه وب سایت شماست. چون این صفحه جایی است که بازدید کننده پس از کلیک روی URL شما وارد آن می شود.

منظور از داشتن صفحه اصلی سایت که تأثیرگذار باشد یعنی صفحه اصلی که کارآمد است و نباید اثرگذاری اولیه آن بیش از 6 ثانیه طول بکشد.

در صورتی که بازدید کننده سایت هیچ مورد مفید، مرتبط و جالب توجهی در 6 ثانیه ابتدایی روی سایت شما مشاهده نکند، از آن خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طراحی وب سایت شرکتی     طراحی سایت با وردپرس

 

 



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad
  1. در تمام سایت های شرط بندی اگر بازی های کازینویی نباشد آن سایت ها طرف دار ندارد . اصلا سایت شرط بندی بدون بازی کازینویی هیچ وجه ای ندارد . سایت ها با داشتن بازی های کازینویی برای خودشان کاربر زیادی جمع می کنند .

    سایت های معتبر معمولا یک سایت کازینو پر بازی دارند که این تعداد بازی ها اگر زیاد باشد به اعتبار یک سایت کمک می کند و کاربران نمره قبولی به اون سایت می دهند . در سایت های معروف تلاش بر این است که تمام بازی های کازینویی برای کاربران فراهم شود . برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

    دانلود اپلیکیشن تاک تیک

    شما کاربران محترم با دانلود اپلیکیشن تاک تیک برروی گوشی خودتان دیگر نباید استرس فیلتر شدن را داشته باشید . خیلی از کاربران که از این نرم افزار استفاده نکردن به خاطر فیلتر شدن پول خود را در حین بازی  از دست دادن و ضرر کردن این مشکل فقط با دانلود این برنامه حل می شود .

    با دانلود اپلیکیشن تاک تیک شما به تمام امکانات یک سایت معتبر و پر طرفدار دسترسی پیدا می کنید . شما با داشتن این برنامه بر روی گوشی تان به راحتی می توانید بدون فیلتر در هر زمان و مکان که هستید وارد بازی های متنوع تاک تیک شوید و به شرط بندی بپردازید . برای اطلاعات بیشتر  اینجا کلیک کنید

    دانلود برنامه انفجار

    با دانلود برنامه انفجار شما به یک بازی جذاب و پر درآمد می رسید که می توانید در هر زمان و مکانی که هستید وارد بازی شوید و هم لذت ببرید و هم پول به جیب بزنید . بازی دانلود این نرم افزار حتما سعی کنید از یک سایت معتبر استفاده کنید که متضرر نشوید .

    شما با دانلود برنامه انفجار می توانید از سرعت این برنامه بهترین نتیجه ها رو بگیرید . چون شما می دانید در بازی انفجار اگر بخواهید برنده شوید به سرعت عمل زیادی نیاز دارید که این نرم افزار به شما کمک می کند که در یک لحظه تصمیم بگیرید و عمل کنید .

    بیشتر بخوانید

    بازی پوکر

    به جرعت می توانیم بگوییم که این بازی پوکر اینقدر بازی جذاب است که هیچ سایت شرط بندی جرعت نمی کند این بازی را از لیست بازی های کازینویی خودش حذف کند . بازی پوکر یک بازی جذاب است که چندین سال است که در تمام کازینو ها به بازی گرفته می شود .

     

    بازی پوکر انواع مختلف دارد که تقریبا قانون های آن به هم نزدیک می باشد . در بازی پوکر پول های هنگفتی جا به جا می شود . این بازی اینقدر جذاب می باشد که در تمام  سایت شرط بندی میز های شلوغی دارد . برای بازی پوکر بهتر است که آموزش بازی را یاد بگیرید . برای اطلاعات بیشتر click here

    نحوه برداشت پول از بازی انفجار

    کاربران وقتی در بازی انفجار برنده می شوید می توانید به چند روش  پول خود را برداشت کنید . بعد از اینکه برنده شدین باید فرم درخواست را پر کنید . این فرم شامل مشخصات شما می باشد و باید آن را به درستی پر کنید و مبلغ مورد نظر را هم بنویسید تا برای شما واریز شود .

    نحوه برداشت پول در بازی انفجار تقریبا در اکثر سایت ها به یک شکل می باشد . بازی انفجار یک بازی پر درآمد می باشد که کاربران زیادی به این بازی جذاب و پر هیجان دل بسته اند . کاربران حرفه ای از این بازی انفجار به پول های زیادی دست پیدا کرده اند  .  read more



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

راهنمای انتخاب خرید و اجاره سرور اختصاصی مناسب برای وب سایت

تمامی وب سایت‌ها بر روی کامپیوترهایی قرار دارند که همواره روشن هستند و با یک اتصال اینترنت پرسرعت همیشه به شبکه متصل هستند. معمولا سرورها هر یک به چندین وب سایت خدمات ارائه میدهند. در واقع فضای هارد دیسک آنها به بخش های کوچکتری تقسیم شده است و اطلاعات هر وب سایت بر روی قسمتی از هارد قرار دارد. وب سایت‌های کوچک و متوسط به خوبی بر روی این سرورهای اشتراکی کار میکنند اما وقتی صحبت از یک وب سایت بزرگ تجاری به میان می آید وضعیت فرق میکند. در این حالت ممکن است شما نیاز به یک سرور اختصاصی Dedicate Server و یا سرور اختصاصی مجازی VPS داشته باشید.

تمامی وب سایت ها بر روی کامپیوترهایی قرار دارند که همواره روشن هستند و با یک اتصال اینترنت پرسرعت همیشه به شبکه متصل هستند. معمولا سرورها هر یک به چندین وب سایت خدمات ارائه میدهند. در واقع فضای هارد دیسک آنها به بخش های کوچکتری تقسیم شده است و اطلاعات هر وب سایت بر روی قسمتی از هارد قرار دارد. وب سایت های کوچک و متوسط به خوبی بر روی این سرورهای اشتراکی کار میکنند اما وقتی صحبت از یک وب سایت بزرگ تجاری به میان می آید وضعیت فرق میکند. در این حالت ممکن است شما نیاز به یک سرور اختصاصی Dedicate Server و یا سرور اختصاصی مجازی VPS داشته باشید.

در واقع سرورها نیز مانند کامپیوترهای عادی هستند اما قطعات حرفه ای تری دارند و بنابراین قیمت آنها نیز بالا است و علاوه بر این مدیریت سرورها نیز به مراتب از کامپیوترهای عادی دشوار تر است. بنابراین اکثر کاربران ترجیح میدهند به جای خرید سرور آنها را از شرکت های میزبانی وب اجاره کنند. در هنگام اجاره یک سرور مهمترین مسئله مشخصات سخت افزاری آن است. میزان فضای هارد دیسک سرور و قدرت و سرعت پردازنده ، میزان حافظه RAM و پهنای باند ماهیانه مجاز همگی از مسائل مهم در انتخاب سرور به شمار میروند. در کنار تمامی این مسائل ، پشتیبانی مناسب نیز بسیار مهم است. همیشه سعی کنید تنها به مسئله قیمت توجه نکنید و سعی کنید سرور را از مراکز معتبر تهیه نمایید.

یکی از تفاوت های اساسی سرور اشتراکی و سرور اختصاصی در این است که در سرورهای اشتراکی معمولا بلافاصله امکان فعالیت و استفاده از سرور مهیاست اما در سرورهای اختصاصی بایستی تنظیماتی پیش از استفاده صورت بگیرند. یکی از مهمترین مسائل نصب سیستم عامل مناسب بر روی سرور است. همچنین شما به نرم افزاری جهت کنترل و مدیریت ایمیل نیز نیاز دارید. دقت کنید که سیستم های عامل سرور معمولا نسبت به سیستم عامل های عادی به فضای بیشتری نیاز دارند. به عنوان مثال برای نصب سیستم عامل ویندوز سرور شما به فضایی در حدود 12 گیگابایت نیاز دارید.

برای برقراری ارتباط با سرور نیز روش های گوناگونی وجود دارند. یکی از رایجترین روش ها استفاده از پروتکل FTP است. شما با استفاده از یک نرم افزار FTP مانند FileZilla میتوانید با تعریف کاربران در سمت سرور و سمت Client یا کاربر این کار را انجام دهید.

روش دیگر نصب یک کنترل پنل مانند Website Panel یا Plesk است. با استفاده از این نرم افزارها قادر هستید علاوه با مدیریت فایل ها بر روی دیتابیس و ایمیل ها نیز مدیریت داشته باشید.

راه حل دیگر استفاده از Remote Desktop Connection برای برقراری ارتباط با سرور است. با این کار شما میتوانید سرور خود را مانند کامپیوتر شخصی خود کنترل نمایید.

دقت داشته باشید که معمولا شرکت ها هیچ یک از تنظیمات سیستم عامل سرور را به صورت رایگان انجام نمیدهند پس بهتر است قبل از آن که به سراغ اجاره سرور بروید اطلاعات خوبی در زمینه روش کار سیستم های عامل سرور پیدا کنید. در حال حاضر رایج ترین سیستم عامل سرور Windows Server 2008 R2 است که البته از نظر ظاهری شباهت فراوانی به ویندوز 7 دارد. این سیستم عامل در کنار امکانات مناسب از پایداری بالایی نیز برخوردار است.

یکی از بخش های پر دردسر تنظیمات مربوط به ایمیل ها و وب میل است. در حال حاضر معروفترین نرم افزارهای مدیریت ایمیل عبارتند از Smart Mail  و Mail Enable که بایستی یکی از آنها را بر روی سرور نصب کنید. پس از نصب نرم افزار بایستی پورت ها و پروتکل های ارسال و دریافت ایمیل را تنظیم و فعال نمایید. شما بر روی سرور اختصاصی این امکان را دارید که به تعداد دلخواه دامین (سایت) را بر روی سرور خود میزبانی نمایید. یکی دیگر از نیازهای اساسی یک سرور وجود بانک اطلاعاتی و یا دیتابیس است. یکی از رایج ترین نسخه های فعلی SQL Server است که نسخه از آن به صورت رایگان قابل نصب است.

در قسمت های قبلی اشاره کردیم که یک سرور در واقع یک کامپیوتر قدرتمند است که همیشه به اینترنت پر سرعت متصل است. یکی از مسائل بسیار مهم میزان پهنای باند ماهیانه سرور یا همان Bandwidth است که در واقع محدودیت حجم دانلود مجاز سرور در ماه را مشخص میکند. دقت کنید که هر چه وب سایت شما بازدیدکننده بیشتری داشته باشد نیاز به پهنای باند ماهیانه بیشتری دارید.

یکی دیگر از مشکلات رایج سرورها خرابی های سخت افزاری هستند. در کنار خرابی ممکن است قطع برق و یا ریست شدن ناگهانی سرور نیز روی دهد. شما به عنوان یک مدیر سرور بایستی همیشه بک آپ بروزی از سایت داشته باشید. برخی از شرکت ها نیز سرویس های بک آپ گیری مناسبی به شما ارائه میدهند. یکی از این سرویس ها Snapshot نام دارد که یکی کپی از هارد دیسک شما تهیه میکند تا در صورت بروز مشکل امکان بازیابی اطلاعات وجود داشته باشد.

  1. سئو
  2. طراحی وب سایت
  3. طراحی سایت شرکتی
  4. طراحی سایت فروشگاهی
  5. طراحی سایت تهران
  6. طراحی سایت
  7. سئو سایت
  8. سئو
  9. طراحی وب سایت
  10. طراحی سایت شرکتی
  11. طراحی سایت فروشگاهی


:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

جی‌سان یا JSON (JavaScript Object Notation) یک فرمت تبادل داده سبک (lightweight) می‌باشد که خواندن و نوشتن آن برای انسان و تولید و پارس کردن آن برای ماشین‌ها آسان است. این زبان بر مبنای یک زیر مجموعه از زبان برنامه‌نویسی JavaScript ، استاندارد ECMA-262 ویرایش سوم – دسامبر ۱۹۹۹‌، است. JSON بصورت متنی (text) بوده و کاملاً مستقل از زبان بکار رفته است، اما از قوانینی استفاده می‌کند که برای برنامه‌نویسان زبان‌های خانواده C (شامل C ، C++ ، Java ، JavaScript ، Perl ، Python ، و بسیاری زبان‌های دیگر) آشنا می‌باشد.‌

جی‌سان یا JSON (JavaScript Object Notation) یک فرمت تبادل داده سبک (lightweight) می‌باشد که خواندن و نوشتن آن برای انسان و تولید و پارس کردن آن برای ماشین‌ها آسان است. این زبان بر مبنای یک زیر مجموعه از زبان برنامه‌نویسی JavaScript ، استاندارد ECMA-262 ویرایش سوم – دسامبر ۱۹۹۹‌، است. JSON بصورت متنی (text) بوده و کاملاً مستقل از زبان بکار رفته است، اما از قوانینی استفاده می‌کند که برای برنامه‌نویسان زبان‌های خانواده C (شامل C ، C++ ، Java ، JavaScript ، Perl ، Python ، و بسیاری زبان‌های دیگر) آشنا می‌باشد.‌ این خصوصیات JSON را یک زبان تبادل‌داده‌ای ایده‌آل کرده است.

JSON بر اساس دو ساختار ساخته شده:

  • یک مجموعه از زوج‌های نام/ارزش (name/value). در زبان‌های گوناگون این ساختار یک شیء (object) ، ساختار (struct) ، دیکشنری (dictionary) ، جدول مخلوط (hash table) ، لیست کلیددار (keyed list) یا آرایه انجمنی (associative array) شناخته می‌شود. • یک لیست منظم از ارزش‌ها. در بسیاری از زبان‌ها این ساختار یک آرایه ( array) ، بردار (vector) ، لیست (list) ، یا دنباله (sequence) شناخته می‌شود.
  • اینها ساختار داده‌های عمومی هستند. همه زبان‌های برنامه‌نویسی مدرن یکی از آنها را پشتیبانی می‌کنند. منطقی است که یک فرمت داده قابل استفاده توسط زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف بر مبنای این ساختارها باشد.
  •  
    1. سئو سایت
    2. سئو
    3. طراحی وب سایت
    4. طراحی سایت شرکتی
    5. طراحی سایت فروشگاهی
    6. طراحی سایت تهران
    7. طراحی سایت
    8. سئو سایت
    9. سئو


:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

روش و راهکار جلوگیری از هک Hack

کلمات عبور و یا Password های ایمیل شما در زندگی امروزی نقش مهمی ایفا میکند. شما بایستی در انتخاب کلمات عبور دقت زیادی داشته باشید تا از هک شدن کلمات عبور خود تا حد امکان جلوگیری نمایید. بهترین نوع کلمات عبور استفاده از ترکیب حروف و اعداد است. حتی اگر در کلمات عبور خود از کاراکترهای خاص نیز استفاده کنید بسیار مناسب است. سعی کنید تا حد امکان کلمات عبور شما طولانی باشند. حداقل تعداد کاراکتر مناسب برای کلمات عبور هفت کاراکتر است.

کلمات عبور و یا Password های ایمیل شما در زندگی امروزی نقش مهمی ایفا میکند. شما بایستی در انتخاب کلمات عبور دقت زیادی داشته باشید تا از هک شدن کلمات عبور خود تا حد امکان جلوگیری نمایید.

از کلمات عبور ترکیبی استفاده کنید
بهترین نوع کلمات عبور استفاده از ترکیب حروف و اعداد است. حتی اگر در کلمات عبور خود از کاراکترهای خاص نیز استفاده کنید بسیار مناسب است. سعی کنید تا حد امکان کلمات عبور شما طولانی باشند. حداقل تعداد کاراکتر مناسب برای کلمات عبور هفت کاراکتر است.

نرم افزارهای خود را بروز نگاه دارید
همیشه سعی کنید نرم افزارهای کامپیوتر خود را بروز نگاه دارید. مهمترین نرم افزارهایی که شما باید همیشه بروز نگاه دارید عبارت هستند از سیستم عامل ، مرورگر وب و نرم افزار ویروس یاب و اینترنت سکیوریتی. همچنین توجه ویژه به نرم افزار Flash Player داشته باشید. دقت کنید بروزرسانی را همیشه از سایت Adobe انجام دهید و از دانلود نرم افزار فلش پلیر از سایت های ثالث خودداری کنید.

کلمات عبور خود را همیشه متفاوت انتخاب کنید
فرض کنید شما چند ایمیل متفاوت دارید. اگر برای تمامی آنها از یک کلمه عبور یکسان استفاده کنید و کلمه عبور شما توسط هکر شناسایی شود ، در واقع تمامی ایمیل ها و یا حساب های کاربری شما در دسترس هکر خواهد بود. حتی به شما پیشنهاد میکنیم یک آدرس ایمیل برای عضویت در سایت های تفریحی و یا موارد کم اهمیت داشته باشید و از ایمیل اصلی خود تنها برای مصارف مهم و پر اهمیت استفاده کنید.

حتی الامکان از نرم افزارهایی که کلمات عبور را ذخیره میکنند استفاده نکنید
امروزه نرم افزارهای فراوانی هستند که کلمات عبور شما را ذخیره میکنند. به شما توصیه میکنیم تا حد امکان از این نرم افزارها استفاده نکنید. همچنین هیچگاه در نرم افزار مرورگر وب خود کلمات عبور را ذخیره نکنید.


در ایجاد کلمات عبور Password های خود از روش های ایمن تر استفاده کنید
استفاده از کلمات عبور با پیچیدگی مناسب و همچنین تغییر منظم آنها را همیشه به شما توصیه میکنیم. هیچگاه در انتخاب کلمات عبور از نام ، نام خانوادگی ، نام همسر و یا نام فرزند خود استفاده نکنید. مثلا shirazazad کلمه عبور معمولی به حساب می آید. حال اگر به این صورت ShirazAzad بکار رود باز هم بهتر است. اما همانطور که قبلا گفتیم بهتر است همواره از ترکیب حروف و اعداد استفاده کنید. به عنوان مثال ShirazAzad90 انتخاب بهتری است. حتی Space یا فضای خالی هم در کلمات عبور به حساب می آید. یکی دیگر از مسائل مهم تغییر کلمات عبور در هر دوره سه ماهه و یا حتی ماهیانه است.

 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران ، طراحی سایت فروشگاهیو سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئوو تبلیغ گوگلنیاز خواهید داشت.

ما متخصص بهبود سئو سایتهستیمبهبود سئو سایت در کمترین زمان ممکن با پیام آوا پردازش.  همچنین طراحی سایت حرفه ایدر تمام کسب و کارها را به ما بسپارید

تبلیغات میان متنی



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

jQuery چیست؟

در یک کلام، jQuery یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که انجام یک سری کارها را برای شما بسیار آسان می‌کند و همچنین یک سری امکانات از پیش آماده شده را به شما اراده می‌دهد.
زبان برنامه نویسی JavaScript ، یک زبان برنامه نویسی خیلی پیچیده و گسترده است و یادگیری کامل آن به زمان و حوصله خیلی زیادی نیاز دارد. jQuery فریم‌ورکی که بر اساس زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت ایجاد شده است. به زبان ساده می‌توان گفت، برنامه نویس با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت، یک سری قائده و قانون تعریف کرده است و یک دستور زبان جدید ساخته که شما با آن قواعد یه کد به مراتب بسیار ساده‌تر می‌نویسید، سپس آن فایل فریم‌ورک دستورات شما را به دستورات استاندارد جاوا اسکریپت ترجمه می کند و سپس آن ها را اجرا می‌کند.

در یک کلام، jQuery یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که انجام یک سری کارها را برای شما بسیار آسان می‌کند و همچنین یک سری امکانات از پیش آماده شده را به شما اراده می‌دهد.
زبان برنامه نویسی JavaScript ، یک زبان برنامه نویسی خیلی پیچیده و گسترده است و یادگیری کامل آن به زمان و حوصله خیلی زیادی نیاز دارد. jQuery فریم‌ورکی که بر اساس زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت ایجاد شده است. به زبان ساده می‌توان گفت، برنامه نویس با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت، یک سری قائده و قانون تعریف کرده است و یک دستور زبان جدید ساخته که شما با آن قواعد یه کد به مراتب بسیار ساده‌تر می‌نویسید، سپس آن فایل فریم‌ورک دستورات شما را به دستورات استاندارد جاوا اسکریپت ترجمه می کند و سپس آن ها را اجرا می‌کند. همراه با یک مثال ساده، توضیح بیشتر ارائه می‌شود:

 مثلا زبان فارسی را در نظر بگیرید که بسیار گسترده است. حال ما درنظر داریم یه کتاب کوچک بنویسم و برای 2000 لغت پرکاربرد زبان فارسی علامت های اختصاری در نظر بگیریم، به عنوان مثال برای لغت «در» یک معادل در نظر می‌گیریم:
در = ^-^
با این علامت های اختصاری ما می توانیم کلمات و جملات خاصی را به صورت خیلی مختصیر و مفید بنویسیم. حال اگر یک متن را با این علامت های اختصاری بنویسیم و آن کتاب مرجع را نیز در اختیار شخص ثالثی قرار دهیم، آن شخص می تواند علامت ها را دیده و با مراجعه به کتاب مرجع، متن اصلی را مشاهده کنید.
کار JQuery هم در واقع به همین صورت است. جی کوئری یک فایل javascript چند هزار خطی هست که در آن یک سری کارهایی که طراحان وب با جاوا اسکریپت انجام میدادند را، خلاصه کرده است. به عنوان مثال برای مخفی کردن یک DIV کافی است که به اندازه یک نیم خط کد بنویسم (در حالی که قبلا باید ده‌ها خط کد جاوا اسکریپت برای این کار نوشته می‌شد)
خود فایل JQuery در واقع حکم همان کتاب مرجع را دارد. به همین خاطر است که اگر شما فایل اصلی جی کوئری را به صفحه لینک نکنید و دستورات خودتان را بر اساس قوانین جی کوئری بنویسید، اتفاقی نمی‌افتد و در واقع دستوران برای شما کار نخواهند کرد. (چون در این حالت دستورات هست ولی کتاب مرجع نیست که مرورگر وب بفهمد هر دستور چه معنایی می‌دهد)
البته باید در نظر داشت که خود فریم ورک‌ها هم محدودیت دارند، چون کل یک زبان برنامه نویسی را پوشش نمی‌دهند و یا گاها سنگین هستند (چون مثلا ما به همه توابع داخل یه فریم‌ورک احتیاجی نداریم (در مورد مثال کتاب مرجع هم ممکن است کسی به همه 2000 لغت احتیاجی نداشته باشد)
در استفاده از JQuery ما دو تا فایل خواهیم داشت:
- یک فایل، خود فایل JQuery می‌باشد که باید در ابتدا به صفحه مورد نظر ما لینک شود.
- فایل دوم فایل JS ای هست که دستورات ما بر اساس قوانین Jquery داخلش نوشته شده است. (البته می‌تواند این دستورات را در داخل کدهای صفحه نیز قرار داد و یک فایل جداگانه نداشت)

آیا جی کوئری نوآوری‌های خاصی هم داشته است؟

بله، در زیر به چند مورد اشاره می‌شود.

  • کد نویسی بر اساس دستور زبانی که jQuery ایجاد کرده، خیلی ساده است و در کمترین تعداد خط می‌توان بیشترین تغییرات را در صفحه ایجاد کرد.
  • جی کوئری کاملا Unobtrusive می‌باشد یعنی شما هیچ کد جاوا اسکریپتی را داخل کدهای XHTML وارد نمی کنید. از این نظر کدهای شما کاملا مجزا از هم و مرتب خواهد بود و از طرفی وقتی JS روی مرورگر فعال باشد، کدهای شما اجرا میشود ولی اگر JS فعال نباشد، هیچ مشکلی برای سایت شما پیش نمی‌آید و سایت همچنان برای کاربر قابل استفاده خواهد بود.
  • در jQuery تگها را میتوان بر اساس همان قواعد CSS انتخاب نمود

پا نوشت

طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت هتل، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پوشاک،  طراحی سایت خودرو

پا نوشت:

بررسی مفهوم سئو تکنیکال : برای فهم دقیق تر این موضوع  پیشنهاد می کنم مقاله سئو تکنیکال چیسترا مطالعه کنید

طراحی سایت مشهد، طراحی سایت یزد، طراحی سایت کرمان  ، طراحی سایت تبریز، طراحی سایت اراک



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

CSS چیست؟

CSS مخفف Cascading Style Sheets می باشد و زبانی است برای مشخص کردن ویژگیهای ظاهری یک وب سایت. امروزه روی این مسئله خیلی تاکید می شود که حتما برای مشخص کردن ویژگیهای ظاهری یک صفحه به جای استفاده از تگ های HTML از CSS استفاده شود. علاوه بر این CSS می تواند این امکان را به شما بدهد که برای صفحه خود در مدیاهای مختلف ویژگیهای مختلفی در نظر بگیرید. بنابراین توسط CSS شما این قدرت را خواهید داشت که ظاهر وب سایت خود را هر گونه که بخواهید تغییر دهید، همیشه سعی کنید از CSS استفاده کنید.

CSS مخفف Cascading Style Sheets می باشد و زبانی است برای مشخص کردن ویژگیهای ظاهری یک وب سایت. امروزه روی این مسئله خیلی تاکید می شود که حتما برای مشخص کردن ویژگیهای ظاهری یک صفحه به جای استفاده از تگ های HTML از CSS استفاده شود. علاوه بر این CSS می تواند این امکان را به شما بدهد که برای صفحه خود در مدیاهای مختلف ویژگیهای مختلفی در نظر بگیرید. بنابراین توسط CSS شما این قدرت را خواهید داشت که ظاهر وب سایت خود را هر گونه که بخواهید تغییر دهید، همیشه سعی کنید از CSS استفاده کنید. 3 راه برای ایجاد CSS وجود دارد :

  • به صورت Inline با HTML : در این روش شما کد CSS را درون تگ HTML قرار می دهید. این راه مناسب وقتی است که بخواهیم یک Style را برای یک بار به یک تگ اعمال کنیم.
  • CSS درون صفحه : روش بهتر قرار دادن کدهای CSS به صورت یکجا درون صفحه است. این روش وقتی مناسب است که بخواهیم چندین Style را به اجزای مختلف اعمال کنیم .
  • CSS به صورت جدا : بهترین روش برای اعمال CSS است. ما Style ها را در یک سند جدا درست می کنیم و آنرا به صفحه مورد نظر لینک می کنیم. این روش مزیت های زیادی دارد :
    • حجم فایل بسیار کاهش می یابد چون فقط یکبار نوشته می شود.
    • مصرف پهنای باند کاهش می یابد چون فقط یکبار بار گذاری می شود.
    • به راحتی قابل به روز رسانی است.
    • طراحی Style و قرار دادن مطالب سایت از هم جدا می شوند.
  1. طراحی سایت
  2. سئو سایت
  3. سئو
  4. طراحی وب سایت
  5. طراحی سایت شرکتی
  6. طراحی سایت فروشگاهی
  7. طراحی سایت تهران
  8. طراحی سایت
  9. سئو سایت

 



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()