نوشته شده توسط : farhad
 

شرکت Surveon دستگاه NVR جدیدی را با پلتفرم Client/Server و با سیستم عامل لینوکس وارد بازار کرده است که قادر است با سیستم ذخیره سازی RAID یا بصورت SAS از حداکثر 240 هارددیسک با حجم 448 ترابایت برای ذخیره سازی استفاده نماید. بر روی این NVR جدید که درواقع سروری بر اساس پلتفرم Xenon می باشد می توان از 64 کانال 5 مگاپیکسلی دوربین مداربسته تصاویر را دریافت و با استفاده از سیستم ذخیره سازی RAID بر روی شاخه های 12 یا 16 هارددیسکی با قابلیت HOT SWAP داده ها را ذخیره نمود.

بر روی NVR جدید شرکت Surveon از RAID به مدلهای 1، 5، 6، 10، 30، 50 و 60 پشتیبانی می شود و بر روی 64 کانال برای دوربینهای مداربسته با رزولوشن 1080P می تواند از 48 تا 448 ترابایت حافظه را مدیریت نماید. سی پی یو NVR2104 از پلتفرم Xenon شرکت اینتل و از خانواده 4 هسته ایها انتخاب شده است. فرکانس کاری سی پی یو معادل 3.2 گیگاهرتز می باشد و از رم 4 گیگابایتی با فرکانس 1333 (DDR lll) در این NVR استفاده شده است. 

NVR2104 شرکت Surveon

NVR2104 رکوردری ایده آل برای مدیریت جداگانه سایتهای تصویری است که براحتی می تواند در ارتباط با سرورهای دیگر تصاویری را نیز بصورت شبکه از آنها دریافت نماید. ضمن اینکه ساختار ذخیره سازی سروری آن هم می تواند برای پروژه های مهمی مثل بانکها یا شرکتهای بزرگ و پراکنده مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم آزاد ذخیره سازی این NVR قادر است علاوه بر ضبط تصاویر از کانالهای دوربین مداربسته، بصورت جداگانه همزمان به ضبط تصاویر و اطلاعات گرفته شده از سرورهای دیگر بپردازد و این قابلیت می تواند در کنار RAID و بر اساس حافظه های iSCSI و SAS بصورت Local صورت پذیرد.

ضمن اینکه در درون سیستم RAID, کنترلری برای پشتیبانگیری مداوم داده ها بصورت جداگانه قرار دارد تا داده های اصلی در صورت پاک شدن، لطمه ای به پایگاه تصویری وارد نشده باشد. NVR2104 بهمراه سیستم مانیتورینگ حافظه با نرم افزار مدیریت SANwatch به کاربران امکانات خوبی مثل مدیریت آسان و مانیتور میزان و وضعیت حافظه یا ضبط تصاویر را ارائه می دهد.

NVR2104 شرکت Surveon

این NVR ها در سه اندازه 1، 2 و 3 یونیتی (1U,2U,3U) عرضه می شوند که در اندازه 2U با RAID 12 هارددیسک و در اندازه 3U با RAID 16 هارددیسک می تواند از VMS استفاده بهینه نماید.

استفاده از سرور NVR شرکت Surveon در کنار VMS این شرکت امکانات بهتری در کار با TV-matrix و ال سی دی های نمایش موزاییکی می دهد و قابلیت کنترل و مانیتورینگ آنلاین بر روی کل سیستم نیز از این طریق مهیا خواهد بود.

زمان عرضه این محصولات بگفته مسئولان شرکت Surveon انتهای ماه میلادی نوامبر و تقریبا در نیمه اول آذرماه 1395 خواهد بود.

  1. دوربین مدار بسته چیست؟
  2. تجهیزات دوربین مدار بسته
  3. دوربین مداربسته
  4. قیمت دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. دوربین مدار بسته
  7. قیمت دوربین مدار بسته
  8. خرید دوربین مدار بسته


:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad
 

شرکت Oncam، سازنده معروف دوربینهای مداربسته و تکنولوژی هوشمند مشاغل خبر از افزودن مدلهای Evolution 12 و Evolution 05 به خط تولید دوربینهای مداربسته جدیدش داد. در طراحی خلاقانه جدید، دوربین مداربسته سری Evolution با بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و امکانات بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. از مهمترین قابلیتهای این دوربینهای مداربسته می توان به مقاومت آنها در شستشو و باران شدید و مقاومت در برابر خوردگی در محیطهای خشن اشاره نمود.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

جدیدترین سری دوربینهای مداربسته Oncam از مجموعه ای از ویژگیهای برجسته برخوردارند که مثلا طراحی مطابق بالاترین میزان حفاظت در برابر آب و گرد وغبار یا استاندارد مقاومت IP69 و استاندارد IK10 نمونه ای از آنها محسوب می شود. برخورداری از استاندارد IP69 در این دوربین مداربسته 360 درجه باعث می شود بتواند در برابر فشار آبی با 1000 psi با دمای 80 درجه سانتیگراد دوام آورد و این یعنی در شرایط محیطی بسیار نامناسب و خورنده مثل کارخانجات مواد غذایی، صنعتی، شیمیایی، کارواشها، فرودگاهها و بنادر بخوبی مقاومت خواهد کرد.

برای مقاومت در برابر خوردگی، بدنه این دوربین مداربسته از جنس فولاد ضد زنگ 316 با پرداخت سطحی الکترومگنتیک ساخته شده است. این جنس فلز برای استفاده در محیطهای خشن و شور مثل محیط ساحلی و دریایی بسیار مناسب بوده و دچار زنگ زدگی و خورندگی نخواهد شد.

جنس بدنه هر دو سری دوربین مداربسته 5 و 12 مگاپیکسلی جدید شرکت Oncam از همین نوع خواهد بود که البته نمای ظاهری شیکی و قدرتمندانه ای هم به محصول می بخشد.

در نمایشگاه امنیت و حفاظت آسیا 2016 در سنگاپور، دوربین مداربسته Evolution 12 استیل شرکت Oncam برنده جایزه طلای خلاقیت در تکنولوژی امنیتی Merlion در بخش دوربینهای مداربسته شد.

بخاطر سازگاری با پروفایل S از ONVIF، این دوربینهای مداربسته در همه قابلیتها مثل تصاویر پانورامیک 360 درجه بخوبی با بسیاری از دستگاههای NVR و VMS سازگار هستند.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

hikvision

 

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   دوربین مداربسته تی وی تی    هایک ویژن

ضمن اینکه همانطور که در تصاویر واضح است در هر دو مدل 5 و 12 مگاپیکسلی از یک سنسور Exmor R CMOS استفاده شده است. در تصویر زیر نمومه ای از تصاویر این دوربین مداربسته با حالات مختلف را می بینید.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

در مدل Evolution 12 رزولوشن Ultra-HD معادل 3200*3000 پیکسل، 9.6 مگاپیکسل به نمای بسیار شفاف 360 درجه اختصاص دارد. در مدل Evolution 5 هم رزولوشنی معادل 2144*1944 نمای 360 درجه را در اختیار بیننده قرار می دهد. تمام رزولوشن به یک نما تعلق ندارد و حداکثر 4 جریان تصویری همزمان از تمام قابلیت سنسور بهره می برند.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

در تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز این دوربین مداربسته می توان بجای استفاده از آداپتور 12 ولت دوربینهای مداربسته با 1 آمپر، از PoE استفاده نمود.

قابلیت نصب سقفی، دیواری و بر روی میز یا سطح افقی به بالا وجود خواهد داشت و می تواند محیط پوشیده ای با سقفی به ارتفاع حداقل 2 متر را بخوبی زیر نظر داشت.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

برای کار با دوربین مداربسته Oncam بصورت ریموت می توانید براحتی با استفاده از نرم افزار این شرکت بر روی سیستم عامل ios بخوبی با دوربین مداربسته 360 درجه ارتباط برقرار نموده و همه قابلیتهای دوربین مداربسته پانورامیک Oncam را کنترل نمایید.

     تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

   پکیج دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad
 

شرکت داهوا از عرضه جدیدترین دوربین مداربسته PTZ با نام PTZ35230U-IRA-N برای استفاده در سیستمهای مکانیابی خبر داد. دوربین مداربسته جدید داهوا با قابلیت کار با تکنولوژی Starlight و همینطور بهره مندی از نور IR با بردی تا 150 متر می تواند برای نظارت محیطهای وسیع مورد استفاده قرار گیرد.

در این دوربین مداربسته از سنسور Exmor R CMOS با 2 مگاپیکسل رزولوشن استفاده شده است که داراری ابعاد 1/2.8” بوده و از زوم اپتیکال 30X بهره می برد.

دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ35230U قادر است با حداکثر 60 یا 50 فریم در ثانیه با رزولوشن Full HD (2MP) به ضبط تصاویر بپردازد. ضمن اینکه در رزولوشن 720P نیز چندین انتخاب برای سرعت ضبط در اختیار کاربر وجود خواهد داشت که می تواند طیفی بین 25 تا 60 فریم در ثانیه را در بر داشته باشد.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن hikvision دوربین مداربسته آنالوگ   دوربین اسپید دام 

قابلیت کار در نور کم بر اساس تکنولوژی Starlight این دوربین مداربسته را قادر می نماید در نوری با شدت 0.005 لوکس نیز بتواند بدون نیاز به نور IR به ضبط تصاویر بپردازد. البته قابلیت ICR برای روز و شب نیز قابلیت دید این دوربین مداربسته جدید داهوا را در شبانه روز ارتقاء می بخشد.

این دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ داهوا در محدوده دمایی بین -30 تا 65 درجه بالای صفر و با استاندارد IP66 قادر است در محیط آزاد به کار خود ادامه دهد.

برای مقابله با هرگونه شک الکتریکی و جلوگیری از صدمه در برابر اصابت رعد و برق در این دوربین مداربسته از استاندارد مقاومت 6KV استفاده شده است.

با توجه به قابلیتهای مورد نیاز برای دوربینهای مداربسته PTZ، این دوربین مدار بسته Dahua قادر است با گردش 360 درجه افقی پیوسته و چرخش 180 درجه ای عمودی (در محدوده +90 تا -90) پوشش نظارتی مناسبی داشته باشد.

محدوده فاصله کانونی PTZ35230U-IRA-N بین 4.5 میلیمتر تا 135 میلیمتر و گشودگی دهانه لنز بین F1.6 تا F4.4 می باشد.

این دوربین مداربسته کاملا با کدک H.265 سازگار شده است و در کنار آن می تواند با کدکهای H.264 و MJPEG نیز بخوبی کار کند. ضمن اینکه در این دوربین مداربسته از سه جریان تصویری بصورت همزمان پشتیبانی می شود؛ که جریان اصلی با 2 مگاپیکسل (1080P) و 50/60 فریم درثانیه، جریان دوم با همین رزولوشن 25/30 فریم درثانیه و جریان آخر هم با رزولوشن D1/CIF با 25/30 فریم درثانیه در اختیار کاربر خواهد بود. قابلیت جذاب این جریانهای تصویری این است که برای هرکدام از آنها میزان فریم تصویر کاملا در محدوده 1 فریم در ثانیه تا عددهای یادشده برای هر کدام قابل تغییر خواهد بود.

جدیدترین دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ داهوا بر اساس پلتفرم دوربینهای مداربسته مورد استفاده در سیستمهای مکانیابی و ناوبری طراحی شده است. در این دوربین مداربسته برای سازگاری با سیستمهای مکانیابی از استاندارد تصویری PAL نیز پشتیبانی خواهد شد.

میزان مصرف انرژی در این دوربین مداربسته بدلیل استفاده از پروژکتور IR متشکل از 8 ال ای دی دید در شب، نسبت به محصولات رقیب کمی بالاست و عددی معادل 60 وات است که نیاز به آداپتوری با جریان 5 آمپر خواهد داشت.

 

پشتیبانی هایک ویژن  پکیج دوربین مداربسته  نصب دوربین مداربسته 



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

با پیشرفت تکنولوژی و سطح آگاهی در زمینه دوربین مداربسته استفاده از نسل دوربین های تحت شبکه رواج پیدا کرده.
ولی چرا با اینکه قیمت دوربین های تحت شبکه بالا تر از دوربین های آنالوگ است ، اکثر کارشناسان باز هم دوربین های تحت شبکه را پیشنهاد می کنند.
میتوان بزرگ ترین دلیل را کیفت غیر قابل مقایسه نسبت به سیستم آنالوگ نام برد.

در سیستم های آنالوگ تکنولوژی تصویر به صورت TV line  (خطی) می باشد.

یعنی تعداد خطوط عمودی و افقی در کنار هم تشکیل تصویر می دهند که به آن TV Line گفته می شود.
وضوح تصویر در این سیستم بسیار پایین می باشد. و در اکثر مواقع تشخیص چهره افراد بسیار سخت یا غیر ممکن است.
برای تشخیص پلاک هم متاسفانه به دلیل عدم وضوح تصویر نمی توان از این سیستم بهره گرفت.

 

hikvision     بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       هایک ویژن

 

 

انتقال تصویر از دوربین به دستگاه ضبط توسط کابل های کواکسیال (آنتن) می باشد که تصویر آنالوگ به وسیله DVR – Digital Video Recorder  به حالت دیجیتال تبدیل و ضبط یا نمایش داده می شود.
منتها باز هم به دلیل مسائل ذکر شده کیفت تصویر بازهم آنالوگ بوده و مطلوب نیست.
به سیستم های تحت شبکه – IP – یا دیجیتال هم گفته می شود.
درباره سیستم های تحت شبکه باید بگوییم که این نوع سیستم هم به دو دسته تقسیم می شود.
1- دسته اول : سیستم های تحت شبکه تقلبی
2- سیستم های تحت شبکه اصلی
را جع به دسته اول باید بگوییم که این سیستم ها معمولا قیمت پایین تری نسبت به دسته اصلی دارند و کاملا دیجیتال و تحت شبکه کار میکنند
نکته مهم کیفیت پایین و عمر کوتاه چیپ داخلی آنهاست.
در ابتدا برای نشان دادن نمونه تصویر در حالت Demo کیفت قول العاده و بی نظیر را شاهد هستیم ولی در نهایت امر بعد از استفاده و گذشت زمانی کم مثلا چند ماه تصاویر کم کم دچار افت کیفت شده و با تاخیر زیاد Delay روبرو میشود به طوری که تصویری که مشاهده میکنید مربوط چندین ثانیه گذشته است و عملا تصاویر   زنده واقعی از دست خواهید داد.
دسته دوم سیستم های اصلی و اورجینال تحت شبکه هستند
مقیاس سنجش تصاویر در این سیستم به مگاپیکسل محاسبه می شوند.
در صورت وجود تاخیر در تصویر های زنده همیشه مشکل از بستر شبکه یا سوئیچ شبکه است و با تعویض سوئیچ و تهیه سوئیچ شبکه قوی تر مشکل برطرف می شود.
اجزای تشکیل دهنده :
دوربین تحت شبکه به تعداد مورد نیاز
دستگاه ضبط NVR- Network Video Recorder

سوپیچ شبکه
کایل شبکه استاندارد
نمایشگر – مانیتور
– دلیل استفاده سوویچ شبکه در این سیستم:
در بعضی دستگا های NVR برای ورودی دوربین های تحت شبکه یک ورودی Ethernet (شبکه ) بیشتر وجود ندارد

 

 

و برای اتصال مثلا 4 دوربین یا 8 دوربین تحت شبکه نیاز به یک سوئیچ است که همه دوربین های به آن سوویچ متصل شده و از سوئیچ یک کابل خروجی به پشت دستگاه NVR متصل می شود.
سوئیچ های استاندارد دارای 4 – 8 – 16 و 24 پورت میباشند.
بهتر از برای جلوگیری تاخیر در نمایش و ضبط تصاویر (Delay) از سوئیچ های 10/100/1000  استفاده کنید تا ترافیک شبکه دچار مشکل نشود.
این سیستم ها در برق رسانی به دوربین به دو حالت تقسیم میشوند:
POE  – Power Over Ethernet یعنی برق به همراه کابل شبکه و برق مجزا که حالت معمولی دارد.
در سیستم POE برق به همراه اطلاعات از روی کابل شبکه گرفته میشود برای این کار باید هم دوربین و هم NVR  و هم سوئیچ POE باشد.

 

     تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

 

   پکیج دوربین مداربسته

 



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

مدتیست در بازار چند عدد دوربین مداربسته و دستگاه ضبط به همراه متعلقات تحت عنوان پکیج دوربین مداربسته به فروش میرسد.

قیمت این پکیج ها بسیار مناسب بوده و به همین دلیل اکثر مردم نیاز خود را با این نوع محصولات برطرف میکنند.

غافل از اینکه نمیدانند هزینه ای که پرداخت میکنند بابت چند عدد دوربین و دستگاه ضبط درجه پایین چینی و متعلقات غیر استاندارد میباشد.

متاسفانه دوستانی که این محصولات را ارائه میکنند برای ارزان شدن و ثابت ماندن حاشیه سود خود از معمولی ترین و بی نام و نشان ترین دوربین ها و دستگاه های ضبط استفاده میکنند که 90 درصد این موارد گارانتی ندارند و هنگام فروش ادعا میکنند که اجناس دارای گارانتی میباشند ولی در واقع خود آنها پکیج خود را گارانتی  میکنند و در بسیاری از مواقع با دروغ و فریب دوباره مشتریان خود مشکلات پیش آمده اعم از سوختگی دوربین ، کاهش کیفیت تصویر ، سوختگی هارد دیسک و مسائلی از این قبیل را تقصیر نگهداری نادرست کاربر یا خارج بودن از شرایط گارانتی اعلام میکنند.

جدا از این موارد ، لوازم مورد نیاز دیگری مثل کابل ها نقش مهمی در کیفیت و دوام سیستم ایفا میکنند که بازهم به دلیل بهره سود بیشتر و قیمت پایین تر در پکیج های مذکور از کابل های شیلد آلومنیوم و یا مغزی آلومنیوم با رنگ مس استفاده میشود که کیفیت و عمر تصاویر را در طولانی مدت به شدت کاهش میدهد و در بسیاری از موارد از کابل های ترکیبی هم استفاده میشود که در آنها از سیم های افشان نازک به عنوان رسانای برق استفاده می شود . این نوع کابل ها به دلیل نزدیکی برق کنار تصویر باعث ایجاد نویز در تصویر شده و در گذر زمان به دستگاه و دوربین آسیب جدی وارد میکند.

همچنین در مواردی دیده شده که دوربین هارا با لنز سونی معرفی میکنند و یا کل پکیج را ساخت کشور کره اعلام میکنند. در رابطه با لنز سونی لازم است بگوییم که عموما دوربین های مداربسته به دو دسته ccd و cmos تقسیم میشوند.

در واقع منظور همان هسته پردازنده تصویر است که در دنیا فقط چند کمپانی بزرگ و معتبر اقدام به تولید آنها میکنند مثل سونی ، شارپ و …. پس هنگام شنیدن این واژه (لنز سونی) بدانید که منظور چیست.

در ضمن تمامی محصولات مداربسته داخل بازار ایران غیر از چند برند معروف همگی ساخت کشور چین هستند.

نتیجه گیری کلی در رابطه با پکیج های دوربین مداربسته :

1- هنگام خرید سعی کنید از برند بودن دوربین ها و خصوصا دستگاه ضبط اطمینان پیدا کنید.

برند های معتبر و قیمت مناسب بازار ایران:

HIKVISION

DAHUA

CNB

HIVISION

EVERSMART

2- از گارانتی معتبر اجناس مطمئن شوید.

معمولا شرکت های ارائه کننده گارانتی دارای وب سایت و شماره ثبت و اینماد میباشند.

از کجا بفهمیم جنس مورد نظر برند معتبر است یا نه؟

هر دوربینی که برند واقعی باشد دارای سریال یا شماره مدل معتبر است.

کافیست شماره مدل دوربین را بپرسید یا از زیر دوربین رویت کنید و بعد آن را در قسمت جستجوی سایت گوگل تایپ کنید . اگر نتیجه فوق شامل چندین سایت با آدرس های متفاوت بود و همچنین در قسمت جستجوی عکس گوگل تصویر همان دوربین به صورت متوالی نمایش داده شد بدانید آن محصول برند است و شناسنامه دارد. به عنوان مثال این یک شماره مدل از دوربین هایک ویژن میباشد.

DS-2CE55C2P(N)-IRP

بعد از جستجو در گوگل به نتایج فوق خواهید رسید.

و در آخر نکته ای مهم در اینباره:

قیمت دوربین با برند معتبر ممکن است کمی گرانتر از دوربین های تقلبی  باشد.

به عنوان مثال در نظر بگیرید که شما یک پکیج ارزان قیمت 4 دوربینی را با  مبلغی به صورت فرض حدود 1میلیون چهارصد هزار تومان تهیه کردید ،و  قرار باشد 200 تا 400 هزار تومان بیشتر هزینه کنید و در عوض از برند معتبر استفاده کنید ، صاحب سیستمی با کیفیت و با عمر طولانی و همچنین با گارانتی معتبر شرکتی خواهید شد و در نهایت امر اصلا این رقم مابه تفاوت ارزش چنین ریسک بزرگی ندارد.

یا در مواقع سرقت یا به هر دلیل دیگری نیاز به دسترسی تصاویر ضبط شده داشتید ، میتوانید با اطمینان خاطر از کیفیت و صحت وجود ، از آنها استفاده کنید .

در مواردی دیده شده دستگاه غیر استاندارد خود به خود خاموش شده یا از ضبط متوالی ایستاده ، همچنین در مواردی باعث از بین رفتن هارد دیسک شده و فروشنده عیب دستگاه خود را نپذیرفته و دلیل اتفاق را نوسان برق عنوان کرده و شامل گارانتی خود ندانسته.

نکته پایانی :

دستگاه های ضبط دارای برند همیشه از نرم افزارهای قدرتمند و اختصاصی بهره مند هستند و در زمان انتقال تصویر روی موبایل و رایانه بسیار کم مشکل و با کاربری ساده و محیط جذاب هستند ولی دستگاه های ارزان قیمت و تقلبی از برنامه های عمومی استفاده میکنند و کار کردن با آنها اکثرا دشوار و گیج کننده است همچنین امکان هک شدن و دسترسی افراد سودجو به تصاویر دوربین های شما بسیار زیاد است.

 

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن
  2. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  3. انواع دوربین مداربسته
  4. بهترین دوربین مداربسته
  5. دوربین مداربسته چیست؟
  6. تجهیزات دوربین مداربسته

انواع دوربین مدار بسته



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

لنز وری فوکال یعنی لنز قابل تغییر

همانطور که میدانید در دوربین های مدار بسته دو نوع لنز وجود دارد که یک نوع لنز های فیکس Fix یعنی ثابت و غیر قابل تغییر و نوع دیگر وری فوکال Varifocal به معنای لنز قابل تغییر در فاصله بین عدسی ها و بالا بردن زوم یا کم کردن آن  و همچنین کم و زیاد کردن حالت فوکوس – وضوح تصویر.

عموما لنز ها در سیستم مدار بسته در انواع و نسبت های مختلفی تولید میشوند

سه نوع از نسبت های عددی رایج و استاندارد به شرح زیر است:

3/6 میلیمتر   —-    12 میلیمتر  —-   50 میلیمیتر

که هرچقدر این عدد بزرگتر باشد دامنه دید کمتری در تصویر مشخص میشود یا به عبارتی زوم تصویر زیاد می شود.

 تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته  hikvision

دوربین های وری فوکال در اکثر موارد برای مشخص شدن حالت وری فوکال آنها در انتهای پسوند شماره سریال یا مدل آن دو حرف VF اضافه می شود.

دوربین های وری فوکال خود به دو دسته تقسیم می شوند:

وری فوکال دستی

وری فوکال برقی (که از داخل دستگاه DVR فرمان میگیرد)

در مدل دستی معمولا در زیر دوربین های بولت و در کناره های دوربین دام یک یا دو پیچ وولوم شکل وجود دارد که میتوانید با چرخاندن آنها با پیچ گوشتی یا دست زوم تصویر را عقب و جلو کنید و با دیگری هم فوکوس و وضوح تصویر را تنظیم کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن  دوربین مداربسته آنالوگ   پکیج دوربین مداربسته  نصب دوربین مداربسته   

 

توجه داشته باشید که دوربین های وری فوکال نسبت به دوربین هایی با لنز فیکس و ثابت دارای قیمت بالاتری هستند.



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

یزد ـ رئیس حوزه قضایی عقدا خواستار نصب دوربین‌های نظارتی در ورودی و خروجی روستاهای عقدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین دهقان طزرجانی صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم عقدا با اشاره به اینکه تقویت دوربین‌های نظارتی تأثیر زیادی در پیشگیری از وقوع جرم دارد، بر لزوم تقویت دوربین‌های مداربسته در سطح شهر تأکید کرد.

وی، استقرار دوربین‌های نظارتی در ورودی و خروجی روستاها را خواستار شد و افزود: امروز نقش نظارت‌های الکترونیک بر کسی پوشیده نیست و باید از ظرفیت‌های جدید تا سر حد امکان استفاده کرد.

دهقان طزرجانی، گشت‌های شبانه در باغ‌های انار با توجه به فصل چیدن انار با همکاری نیروهای بسیج را ضروری برشمرد و بیان داشت: ماحصل تلاش یک سال کشاورزان نیازمند حراست و صیانت است و باید در این زمینه از ظرفیت بسیج و سایر نهادهای مرتبط استفاده کرد.

رئیس حوزه قضائی عقدا با اشاره به وقوع برخی سرقت‌های اخیر بیان کرد: بازرسی فوری و سرزده از مراکز جمع آوری ضایعات می‌تواند در کشف و شناسایی سارقین کمک شایانی به مجموعه‌های امنیتی و انتظامی بکند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش یک نیاز اصلی برای مردم است که باید در تأمین آن نهایت تلاش و همکاری صورت پذیرد.

 

1.       خرید دوربین مدار بسته

2.      قیمت دوربین مدار بسته

3.      دوربین مدار بسته

4.      دوربین مداربسته

5.      قیمت دوربین مداربسته

6.      خرید دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته


:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

امروزه شرکت‌های سازنده دوربین مداربسته انواع مختلفی تولید می‌کنند، اما هر یک استانداردهای مخصوص خود را به کار می برند و در نهایت این دوربین‌ها با نام‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همانطور که پیش‌تر در مقالات شرکت الکامپ گفته شد دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ترین نوع از خانواده دوربین مدار بسته هستند که برای نظارت از محیط کاربرد دارند که به دلیل کیفیت پایین تصاویر، امروزه بسیار کم از آنها استفاده می‌شود و به نوعی می‌توان گفت کنار گذاشته شده اند. حداکثر کیفیت این دوربین‌های مداربسته آنالوگ برابر 700 TVL است که این مقدار برابر 0.5 مگا پیکسل دوربین‌های دیجیتال است که نسبت به دوربین‌های تحت شبکه بسیار کم است. از طرفی دوربین‌های مداربسته تحت شبکه علاوه بر اینکه دارای کیفیت تصویر بسیار بالا هستند، دارای قابلیت نرم افزاری متعدد مانند پردازش تصویر، به منظور نظارت بهتر هستند که دوربین‌های مداربسته آنالوگ از این امکان برخوردار نیستند. اما از معایب بزرگ این دوربین‌های مداربسته قیمت زیاد آنها می‌باشد که هزینه سنگینی را به کاربر تحمیل می‌کند.

از همین رو کاربران بین دو راه برای نصب دوربین مدار بسته مانده بودند که از یک سو دوربین‌های مداربسته آنالوگ اگرچه قیمت ارزان و نصب آسانی دارد اما برای مکان‌هایی که امنیت بسیار مهم است به دلیل پایین بودن کیفیت تصویر مناسب نمی‌باشند و همینطور دوربین‌های مداربسته تحت شبکه اگرچه نیاز کاربران را به خوبی برطرف می‌کنند اما گران بودن آن باعث شده بود که خیلی‌ها قید دوربین مداربسته با کیفیت را بزنند.

از همین رو شرکت‌های تولید کننده دوربین‌های مداربسته به این فکر افتادند تا دوربینی بسازند که هم مانند دوربین‌های مداربسته آنالوگ ارزان باشد و هم تا حدودی کیفیت تصویربرداری آنها را به دوربین‌های مداربسته تحت شبکه نزدیک کنند تا در محیط‌هایی که نیاز به یک سیستم دوربین مداربسته با کیفیت است، استفاده شود که در نهایت دوربین‌های مداربسته ای تحت عنوان AHD (Analog HIght Definition) ساخته و عرضه شد.

امروزه شرکت‌های سازنده دوربین مداربسته زیادی از این نوع دوربین‌ها تولید می‌کنند اما به دلیل اینکه هرکدام استانداردهای مخصوص خود در این تکنولوژی را به کار می‌برند این دوربین‌های مداربسته با نام‌های دوربین مداربسته HD CVI , HD TVI, HD SDI به بازار عرضه می‌شوند.

امروزه این دوربین‌های مداربسته AHD از نظر کیفیت تصویر پیشرفت زیادی داشتند، به طوری که در بعضی از مدل‌ها دوربین‌های مداربسته AHD با کیفیت 8 مگاپیکسل و رزولشن 4k عرضه شدند که این مدل از دوربین‌ها می‌تواند به خوبی نیاز کاربران را در زمینه تأمین دوربین مداربسته با کیفیت خوب و قیمت مناسب برای مکان‌های مهم تأمین کند.

این تکنولوژی امرزه در همه دسته بندی‌های (آنالوگ ، آنالوگ HD ، IP) دوربین مداربسته قابل استفاده می‌باشد. اما سوالی که برای مشتری به وجود می‌آید این است که دوربین‌های مداربسته را با چه برندی و از کجا می‌توان تهیه کرد که در کنار کیفیت قابل قبول، قیمت مناسب و ضمانت معتبر هم داشته باشد.

برند PELCOTECH

 

دوربین‌های مداربسته این برند جزو بهترین دوربین‌هایی است که شرکت الکامپ آن را عرضه می‌کند، به این دلیل که حسگر تصویر آنکه وظیفه تولید تصاویر دریافتی را دارد توسط شرکت سونی ساخته شده است و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده و برای اماکنی که امنیت بسیار مهم است و نیاز به تصویربرداری با کیفیت بالا می‌باشد استفاده از دوربین‌های مداربسته با برند PECOTECH می‌تواند یک انتخاب ایده آل در این زمینه باشد و در نتیجه به دلیل اینکه از قطعات باکیفیت در ساخت این دوربین مداربسته استفاده شده عمر مفید دوربین به همان اندازه بالا رفته است. شرکت الکامپ با سال‌ها تجربه در فروش دوربین مدار بسته در 80 درصد از پروژه‌های خود از دوربین‌های مداربسته این برند استفاده می‌کند و 5 سال گارانتی بی قید و شرط برای این دوربین لحاظ کرده که هیچ شرکتی در ایران تاکنون چنین گارانتی طولانی مدتی برای دوربین مداربسته در نظر نگرفته است.

پکیج‌هایی که شرکت الکامپ توسط این برند عرضه می‌کند پکیج فوق حرفه ای نام دارد که در ادامه به بررسی پکیجی که دارای خصوصیت AHD و دید در شب توسط برند PELCOTECH است می‌پردازیم.

از خصوصیات مشترک این پکیج ها می‌توان به این موارد اشاره کرد؛

* دید در شب قوی

* کیفیت تصویر 2.4 مگاپیکسلی

* استفاده از دستگاه DVR 5 مگاپیکسلی برای ضبط تصاویر با کیفیت

* استفاده از لنز 3مگاپیکسلی (بالاتر از توانایی سنسور تصویر) برای ثبت بهتر تصاویر

خصوصیات کیفی دوربین‌ها و دستگاه DVR در 4 پکیج فوق برند PELCOTECH یکی است و فقط تعدادشان متفاوت می‌باشد.

خصوصیات مشترک این پکیج‌های اقتصادی عبارتند از؛

* ضد آب

* دید در شب قوی

* استفاده از لنز 2 مگاپیکسل

* کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل

* استفاده از دستگاه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل برای ضبط هرچه بهتر تصاویر است.

خصوصیات کیفی و فنی این پکیج دوربین‌های مداربسته یکی است و فقط تعداد دوربین‌ها و آداپتورهای مورد استفاده در هرکدام از آنها متفاوت می‌باشد.

  1. بهترین دوربین مداربسته
  2. دوربین مداربسته چیست؟
  3. تجهیزات دوربین مداربسته
  4. انواع دوربین مدار بسته
  5. بهترین دوربین مدار بسته
  6. دوربین مداربسته
  7. قیمت دوربین مداربسته
  8. خرید دوربین مداربسته
  9. دوربین مدار بسته
  10. قیمت دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

در این مطلب می خواهیم شما را با راه حل هایی برای حفظ امنیت و تضمین ایمنی آشنا کنیم؛ با به کارگیری روش هایی ساده، برقراری امنیت در خانه و محل کار به سادگی ممکن خواهد بود.

 تجربه ثابت کرده است که بسیاری از ما تا خطری متوجه امنیت جان و مالمان نباشد، اهمیتی به چگونگی مراقبت از دارایی‌هایمان نمی‌دهیم. اما بیایید صادقانه به این موضوع مهم فکر کنیم؛ آیا عقل حکم نمی‌کند که در این دنیای غیر قابل پیش بینی، کمی بیشتر به حفاظت از سرمایه و امنیت محل کار و سکونتمان اهمیت دهیم؟

بدون تعارف می‌توان گفت تجهیزات امنیتی هوشمند این روزها مانعی بر سر راه خود نمی‌بینند و با سرعتی بالا در حال پیشرفت اند. پس بد نیست در دنیایی که خطرات و تهدیداتش با پیشرفت تکنولوژی هم قدم اند، ما نیز برای حفظ امنیت خود بهترین ابزارآلات را به کار گیریم!

در این مطلب می‌خواهیم شما را با راه حل‌هایی برای حفظ امنیت و تضمین ایمنی جان و اموالمان آشنا کنیم. با به کارگیری روش‌های ساده ای که مطرح خواهد شد، برقراری امنیت در خانه و محل کار به سادگی ممکن خواهد بود.

تجهیزات امنیتی کدام اند؟

 

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که اصلاً تجهیزات امنیتی و هوشمند ساز خانه کدام اند و به چند دسته تقسیم می‌گردند؟ همانطور که گفته شد، ابزارآلات امنیتی تنوع بالایی دارند؛ اما از جمله مهم‌ترین و پرکاربردترین این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

* دوربین‌های مدار بسته

* تجهیزات شبکه

* دزدگیر اماکن

* سنسورهای حرارتی

* سنسورهای تشخیص حضور و حرکت

* چشمی

* و...

همگی این ابزارآلات نقش مهم و مجزایی در تأمین امنیت خانه و محل کار ما دارند. اهمیت دوربین‌های مدار بسته قطعاً بر هیچکس پوشیده نیست؛ چرا که بخش مهمی از اسناد و مدارکی که نیروی پلیس علیه سارقان و سودجویان به دست می‌آورد، از طریق همین دوربین‌های نظارتی تهیه و ثبت می‌گردند.

این دوربین‌ها به واسطه کابل‌ها و دستگاه‌های رابط به سیستم‌های تصویری ما متصل شده و به این ترتیب کنترل شرایط را در اختیار ما می‌گذارند. دزدگیر نیز یکی از پرکاربردترین ابزاری است که از سال‌ها پیش تا کنون مورد استفاده بوده و این روزها عملکردش در کنار سایر ابزارآلات امنیتی نظیر سنسورهای تشخیص حضور، چشمی‌ها و سنسورهای حرارتی کامل‌تر شده است.

بنابراین گرچه هر یک از این تجهیزات نقش مجزایی در تأمین و تضمین امنیت ما دارند؛ اما با این حال نمی‌توان از عملکرد گروهی و کارآمدتر این ابزارآلات در کنار هم چشم پوشی کرد.

استفاده از پکیج‌های دوربین مداربسته چه مزایایی دارد؟

تا به اینجا کم و بیش با انواع تجهیزات نظارتی آشنا شده اید؛ اما آیا می‌دانید استفاده از این تجهیزات و مهم‌تر از آن به کار گرفتن مجموعه‌ای از این ابزارآلات چه تأثیری در ارتقاء امنیت خانه و محل کارتان دارد؟

یک پکیج امنیتی، متناسب با نوع نیاز و محلی که از آن استفاده می‌کنید، می‌تواند شامل ابزاری همچون دوربین مدار بسته، چشمی، سنسورهای تشخیص حضور، دزدگیر امکان، دستگاه تلفن کننده و … باشد.

با وجود آنکه استفاده از این تجهیزات روز به روز رواج می‌یابد، اما همچنان ساختمان‌های مسکونی، اداری یا تجاری در سطح شهر وجود دارند که از این تجهیزات امنیتی استفاده نمی‌کنند. برخی از افراد تصور می‌کنند تهیه این تجهیزات تنها هزینه بردار است و در نهایت فایده‌ای برایشان ندارد.

اما واقعیت آن است که نیازی نیست تا برای تأمین امنیت یک ساختمان دست به کارهای عجیبی بزنید و متحمل هزینه‌های هنگفتی شوید! اتفاقات ناخوشایند و سارقان منتظر ما نخواهند ماند تا روزی سرمان به سنگ خورده و تصمیم به استفاده از ابزارآلات امنیتی بگیریم.

شما می‌توانید با نصب تعدادی از ابزارآلات نام برده شده در این مقاله تا حد زیادی از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری کنید.

به جرات می‌توان گفت بسیاری از سارقان با دیدن تجهیزات امنیتی یک مکان و دوربین مدار بسته های آن در همان مراحل ابتدایی از مقاصد خود منصرف می‌گردند. از طرف دیگر همیشه این سارقان نیستند که امنیت ما را به مخاطره می‌اندازند؛ گاهی اوقات اتفاقات غیر قابل پیش بینی دیگری همچون آتش سوزی نیز می‌تواند جان و مال ما را مورد تهدید قرار دهد.

بنابراین باید گفت تجهیزات امنیتی تنها یک بار زحمت نصب را به شما می‌دهند، اما یک عمر از شما، عزیزانتان و سرمایه زندگی تان محافظت خواهند کرد!

پکیج‌های امنیتی و نظارتی چگونه از ما محافظت می‌کنند؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پکیج‌های امنیتی و تجهیزات خانه هوشمند چگونه می‌توانند از ما محافظت کنند و مکانیسم عمل آنها چگونه است؟

در یک پکیج نظارتی، یک تا چند عدد چشمی وجود دارد که در صورت تشخیص مورد مشکوک و غیر عادی می‌تواند به آژیر داخلی و بیرونی سیگنالی را ارسال کند تا باعث ایجاد صدا در محیط شده و ساکنین یک ساختمان را مطلع سازد.

این صدای تولید شده به خودی خود می‌تواند باعث ایجاد ترس و وحشت افراد سودجو و سارقانی شود که قصد بر هم زدن امنیت شما را دارند. سارقان با شنیدن این صدا قطعاً پیش از آنکه در مرکز توجه ساکنان و رهگذران یک خیابان گردند به سرعت محل را ترک می‌کنند.

جالب است بدانید...

صدای بلند آژیر تنها راهی نیست که یک پکیج کامل امنیتی و نظارتی از آن برای حفاظت از شما و سرمایه تان استفاده می‌کند. دزدگیرهای اماکن پس از دریافت پیام خطر توسط چشمی‌ها و سنسورها می‌توانند دستگاه‌های تلفن کننده را نیز فعال کنند.

مکانیسم عمل دستگاه تلفن کننده به گونه‌ای است که پس از دریافت سیگنال خطر، به طور خودکار با شماره‌هایی که از پیش برای آن تعریف شده تماس گرفته و شما را از خط آگاه می‌سازد.

برخی از این تلفن‌ها با خط ثابت و برخی نیز با سیم کارت کار می‌کنند؛ اما عملکرد هر دو تلفن کننده به یک شیوه ثابت می‌باشد. شما به عنوان کاربر می‌توانید تعیین کنید که این دستگاه با شما تماس گرفته و پیامی مشخص را بازگو کند و یا یک پیام پیش فرض را اعلام نماید.

عملکرد پکیج‌های امنیتی وابسطه به برق شهری نبوده و بنابراین حتی اگر سارقان اقدام به قطع برق ساختمان کنند نیز دزدگیر و سنسورها به خوبی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

آشنایی با برندهای تولید کننده تجهیزات امنیتی

برندهایی همچون آی تی آر، ویزیترون، اشنایدر، فایروال، پارادوکس و … در حال حاضر از جمله معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات امنیتی به حساب می آیند. اما از بین شرکت‌های فعال در این حوزه برخی از آنها اقدام به عرضه پکیج‌های کاملی از تجهیزات نظارتی نیز کرده اند و به این واسطه ابزارآلات امنیتی مورد نیاز ما را با قیمت مقرون به صرفه تری در اختیارمان می‌گذارند.

هم اکنون پکیج‌های امنیتی و تجهیزات خانه هوشمند نمادهایی همچون آی تی آر، ویزیترون و هنسکیوس در بازار موجود اند و شما می‌توانید با استفاده از آنها اولین قدم را در جهت حفظ ایمنی خانه خود بردارید. اگر قصد تجهیز خانه خود به این ابزارآلات را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه بمانید.

چگونه تجهیزات امنیتی مورد نظرمان را انتخاب کنیم؟

 

شاید مهم‌ترین مرحله در تهیه پکیج‌های امنیتی و تجهیزات خانه هوشمند، انتخاب کامل‌ترین و مناسب‌ترین پکیج برای محل مورد نظرمان شما باشد. اگر سری به بازار تجهیزات امنیتی بزنید و قیمت دوربین مدار بسته، دستگاه ثبت تصویر، دزدگیر اماکن و سنسورهای هوشمند را بررسی کنید احتمالاً به این نتیجه خواهید رسید که تهیه یک مجموعه آماده از این تجهیزات بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اما چگونه می‌توان از تناسب عملکرد یک پکیج امنیتی با کارایی که از آن انتظار داریم اطمینان حاصل کنیم؟ یکی از راه‌های موجود بررسی فروشگاه‌های اینترنتی است که اطلاعات کامل محتویات این مجموعه‌های نظارتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

از جمله این فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان به آلرت ایران اشاره کرد که به واسطه عملکرد رو به رشدش در طی سالیان فعالیت خود، موفق شده تا به خوبی اعتماد و رضایت دنبال کنندگان خود را کسب کند.

این مجموعه که از گردهمایی تکنسین‌هایی متخصص و افراد کاربلد در حوزه امنیت و تجهیزات امنیتی شکل گرفته، نه تنها از پس از فروش محصولاتش، بلکه قبل از خرید نیز شما را تنها نمی‌گذارد! شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در خصوص کالاهای موجود در این وب سایت و یا حتی گرفتن مشاوره برای نحوه عملکرد آنها، با این مجموعه تماس بگیرید.

تمام محصولات فروشگاه اینترنتی آلرت ایران شامل گارانتی و خدمات پس از فروش اند و البته جالب است بدانید این مجموعه مزیت دیگری را نیز برای شما در نظر گرفته. به این ترتیب که شما می‌توانید در صورت تمایل از تیم فنی مجموعه آلرت ایران بخواهید تا پکیج‌های امنیتی و تجهیزات خانه هوشمند را برای شما در هر محلی نصب کنند!

  1. قیمت دوربین مداربسته
  2. خرید دوربین مدار بسته
  3. قیمت دوربین مدار بسته
  4. دوربین مدار بسته
  5. دوربین مداربسته
  6. قیمت دوربین مداربسته
  7. خرید دوربین مدار بسته
  8. قیمت دوربین مدار بسته
  9. دوربین مدار بسته
  10. دوربین مداربسته
  11. قیمت دوربین مداربسته
  12. خرید دوربین مدار بسته
  13. قیمت دوربین مدار بسته


:: بازدید از این مطلب : 2117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 

در فرهنگ لغت اپلیکیشن به معنای نرم افزار کاربردی هست که برای گوشی‌های تلفن همراه کاربرد داره.

"اپلیکیشن" یا به اختصار App بیشتر از لغت "نرم افزار" جا افتاده و این لغت دقیقاً همان معنی "نرم افزار کاربردی" رو میده.

معمولا اکثر نرم افزارهایی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم اپلیکیشن محسوب می‌شن. سیستم عامل‌های مختلف جز این دسته بندی نیستند.

اپلیکیشن‌ها یک رسالت اساسی دارند و آن آسان کردن هرچه تمام تر زندگی روزمره است. شما با یک تاچ ساده می‌تونید عملیات بانکی خودتون رو انجام بدید و بدون هیچ دغدغه‌ای به دیگر کارهای خود برسید. معمولا درصد خطا در اپلیکیشن‌ها پایین است و هر خطای احتمالی به راحتی در نسخه های بعدی یک اپلیکیشن اصلاح میشه.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

هر اپلیکیشن با هدف خاص خودش طراحی میشه و انواع زیادی دارن. میشه گفت تقریبا برای هر نیاز انسان میشه یه اپلیکیشن طراحی کرد.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()